וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלטר באוויר? ג'ייסון מומואה הפך לדייל וחילק מים בטיסה

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 11:41

השחקן האמריקני ג'ייסון מומואה תועד כשהוא "מחלטר" כדייל של חברת התעופה האמריקנית הוואיאן איירליינס השבוע, אבל בעצם קידם את מותג בקבוקי המים המינרליים הממוחזרים שלו. לא לשווא הוא "אקוומן"

כוכב הסרט "אקוומן" ג'ייסון מומואה נצפה "מחלטר" כדייל של חברת התעופה האמריקנית הוואיאן איירליינס ביום שני השבוע, כשהוא מחלק בקבוקי מים של המותג שלו מעגלת משקאות שדחף לאורך המעבר.

השחקן ההוליוודי בן ה-43, שלעיתים מלוהק לסרטים בזכות גובהו המתנשא ל-1.93 מטר ושריריו, תועד כשכולו חיוכים בזמן שחילק את הבקבוקים לנוסעים שהתפעלו מהדייל הנאה. מומואה התלבש כחלק מצוות הדיילים, עם מדים אפורים וחולצת טריקו שחורה, וחילק את בקבוקי המים כדי לקדם את המיזם האחרון שלו - בקבוקי מים עם המותג "מננאלו" (Mananalu) מהוואי.

ומתברר שהוואיאן איירליינס כבר מעריצה את מותג המים, שחתמה באפריל על חוזה עם פעיל הסביבה מומואה להפצת בקבוקי האלומיניום שניתנים למיחזור אינסופי בטיסותיה.

הרעיון לבקבוקים ממוחזרים צץ לו בטיסה

הוואיאן איירליינס מצפה להוציא מטיסותיה כמעט 300 אלף בקבוקי פלסטיק בכל שנה, על ידי מעבר לבקבוקים הניתנים למחזור של מננאלו, שניתנים ללא תשלום לנוסעי מחלקת הפרימיום בטיסות בחוף המזרחי של ארה"ב ובטיסות בינלאומיות.

הסרטון של מומואה משחק את תפקיד הדייל שותף על ידי קיילי יושיקאווה, שדודתה הייתה בטיסה. קיילי אומרת שלמומואה התלווה צוות צילום, אז צפו לראות יותר סרטונים של ממומה מתפקד כדייל בעתיד הקרוב.

למומואה, שנולד בהוואי אך גדל באיווה, היה רעיון ליצור את בקבוקי מננאלו כשישב בטיסה "מוקף בבקבוקי מים חד-פעמיים מפלסטיק", לדבריו. הוא הבחין שפחיות הסודה נמצאות כולן בפחיות אלומיניום הניתנות למחזור והיה לו רעיון לעשות את אותו הדבר עם מים. לא סתם הוא אקוומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully