וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוואי מוצפת בתיירים, התושבים מתחננים: "תפסיקו להגיע אלינו"

מחסור בעובדי אירוח, עומסים גדולים בכבישים וזמני המתנה של 90 דקות במסעדות: בהוואי מתקשים להתמודד עם עומס התיירים בצל משבר הקורונה

עשרות אלפי תיירים אמריקאים נאלצו לעזוב עם הוואי, שמתקשה להתמודד עם עומס תיירותי חסר תקדים לאחר הסרת ההגבלות ובצל משבר הקורונה. מאז תחילת יולי, מטיילים מחוסנים הוזמנו להגיע למדינה ה-50 של ארה"ב ללא צורך בבידוד או בדיקות טרום הטיסה, והדבר יצר לא מעט סיבוכים עבור המקומיים.

בין היתר דווח על מחסור בעובדי אירוח, עומסים גדולים בכבישים וזמני המתנה של מעל שעה וחצי במסעדות.

הוואי מתקשה לנווט במצב החדש ואחד מראשי הערים אף הפציר בחברות התעופה לסייע למדינה באמצעות הפחתת מספר הטיסות הנכנסות. "אנחנו בסך הכול מבקשים הפוגה קלה", הסביר מייק ויקטורינו, ראש העיר של מאווי, במסיבת עיתונאים. "אין לנו את הסמכות לומר 'עצור', אבל אנחנו מבקשים מהכוחות לעזור לנו".

במאווי עתירת החופים, שמושכת כ-300 אלף תיירים מדי חודש, מספר המבקרים עלה אפילו על ימי טרום המגיפה. בשלושת הימים הראשונים של עונת הקיץ, היו בה מעל 35 אלף תיירים מדי יום, כך שלחברות התעופה אין ממש סיבה להיענות לדרישת ראש העיר.

תושבי מאווי נאלצו להתמודד לאחרונה עם מחסור במים שהוביל לקנסות של 500 דולר על כל פעולה שאינה חיונית, כמו למשל שטיפת מכוניות, השקיית דשא ועוד. גם הם התלוננו ברשתות החברתיות על העומס שיוצרים התיירים והתחננו: "תפסיקו להגיע אלינו".

פרט לעומסים, יש חשש מהתפשטות זן הדלתא שכבר גרם לחלק מהעסקים לצמצם תפוסה ב-50 אחוזים.

  • עוד באותו נושא:
  • הוואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully