וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה ההזויה שבגללה הטייס עזב את המטוס ממש לפני ההמראה

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 22:30

קשה להאמין, אבל זה באמת קרה: בעקבות מחלוקת עם טייס המשנה, הקפטן יצא מהמטוס בעודו "רותח", כפי שתיאר זאת אחד הנוסעים. אין קברניט בחללית

טייס אדלווייס אייר מעמיס מזוודות לטיסה/צילום: טוויטר

טיסה של חברת התעופה האמריקנית אלסקה איירליינס מוושינגטון הבירה לסן פרנסיסקו, התעכבה ביום שני, מאחר שלקברניט היתה מחלוקת קשה עם טייס המשנה ומסיבה זו, לכאורה, החליט לרדת מהמטוס.

התקרית, בטיסת אלסקה AS1080, הותירה את הנוסעים פעורי פה, לאחר שהקברניט ניגש למערכת הכריזה והודיע להם שהוא עומד לחזור לשער העלייה למטוס בשל המחלוקת. לדברי הנוסעים, טיסה זו כבר סבלה מדיחוי עוד קודם לכן, בשל תנאי מזג אוויר קשים באזור וושינגטון. לאחר התקרית, הם נאלצו לשהות במטוס כשעתיים נוספות, עד שנמצא קברניט מחליף. בסופו של דבר, הטיסה נחתה ביעדה באיחור של כשעתיים וחצי.

אל ג'ונסון, איש יחסי ציבור בכיר ששהה על הטיסה, סיפר כי "זו פעם ראשונה (שזה קורה לי). הטיסה, שגם כך התעכבה בגלל מזג האוויר, חוזרת לשער. הטייס אומר שהוא וטייס המשנה לא יכולים להסתדר יחד, אז לטובת הבטיחות, הוא עוזב את הטיסה". נוסע אחר אמר כי הקברניט עזב את המטוס בעודו "רותח". נוסע אחר צייץ בטוויטר כי "זה מאוד מפחיד שהטייסים שלך יכולים להיות כל כך חסרי התחשבות וקלי דעת".

צפו בקפטן עוזב את הטיסה

ומי התקבל במחיאות כפיים?

מאוחר יותר, בתיאור התקרית ברשת החברתית Reddit, כתב נוסע נוסף שהטייס המחליף זכה ל"מחיאות כפיים סוערות", אך הנוסעים מעולם לא גילו האם הטייס שאיתו "קשה להסתדר" עדיין נמצא בקוקפיט.

אתר Paddle your own Kanoo מדווח כי טייסים בחברת אלסקה איירליינס נמצאים במחלוקת עם ההנהלה מזה מספר שנים, והדברים הורעו עוד יותר בחודש מאי האחרון, כאשר הטייסים הצביעו ברובם המוחלט בעד הכרזה על שביתה. אחת הבעיות העיקריות המשפיעות על טייסי החברה היא עומס עבודה כבד וחוסר גמישות בכל הקשור במשמרות שלהם, בהשוואה לחברות תעופה אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully