וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסעת ומשפחתה נזרקו מטיסה כי יש לה סרטן

אליזבת סדווי, חולת סרטן בת 51, חיכתה בגייט עם מסכה על פניה. כשעלתה לטיסה של אלסקה איירליינס מהוואיי לקליפורניה, נדרשה להציג אישור רפואי שלא היה לה, וסולקה מהמטוס עם משפחתה. החברה גם סירבה לשלם על הוצאות המלון של המשפחה. החברה: "מצטערים על אי-הנוחות"

יוטיוב

לא פעם שומעים על נוסעים שנזרקים מטיסה כי היו שיכורים או אלימים, אבל כל חטאה של אליזבת סדווי, שסולקה מטיסה של אלסקה איירליינס, הוא שיש לה סרטן.


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
נוסעת התפשטה בטיסה ועשתה סצנות סקס מול כולם
נוסעת ילדה תינוקת באמצע טיסה. הא?ם תטוס חינם כל חייה?
נוסעת עברה למושב פנוי בטיסה, ונעצרה ל-3 ימים


סדווי, בת 51 מארה"ב, חולה במיאלומה (סרטן דם במח העצם) וביום שני האחרון עלתה לטיסה מהוואי לקליפורניה ביחד עם בעלה ושני בניה, אולם היא סולקה מתוך המטוס לאחר שצוות האוויר התעקש שהיא תציג אישור מהרופא שלה המאפשר לה לטוס.

בדף הפייסבוק שלה כתבה סדווי, כי היא המתינה לעלייה למטוס חבושה במסכת מנתחים על פניה. אז ניגש אליה עובד של אלסקה איירליינס, ששאל אם היא צריכה עזרה במשהו. הנוסעת סירבה לכל עזרה אולם סיפרה לעובד שייתכן והיא תזדקק לזמן נוסך בבורדניג, היות והיא לעיתים חשה חלשה.

לאחר שמשפחתה עלתה על המטוס, סיפרה סדווי, ניגש אליה נציג מהחברה שאמר לה שהיא "לא תוכל לטוס מבלי להציג אישור מהרופא שלה שהיא כשירה לכך". בסרטון קצר שהעלתה הנוסעת לפייסבוק, נראית סדווי מווכחת עם עובד החברה כשהיא בוכה. "סילקו אותי כאילו אני פושעת או מדבקת רק כי יש לי סרטן", היא אומרת בסרטון. "סילקו את המשפחה שלי מהמטוס כי יש לי סרטן". עוד נראה בסרטון, כי סדווי מתנצלת בפני שאר הנוסעים על העיכוב שנגרם לטיסה עקב האירוע. ברקע נשמע נוסעת אחת שאמרה "שאלהים ייברך אותך".

לטענתה של סדווי, היות והיא החמיצה את הטיסה היא תיאלץ להפסיד טיפולי כימותרפיה שחיכו לה אתמול והיום, כמו גם ילדיה שיפסידו בית ספר ובעלה שיחמיץ פגישות חשובות.

מטוס אלסקה איירליינס. ShutterStock
התייחסו אליה כאילו היא שיכורה או אלימה. אלסקה איירליינס/ShutterStock

החברה: "רווחתה של הנוסעת עמדה לנגד עיניו של העובד"

אבל עוגמת הנפש מהטיסה היתה רק תחילת הדרך של הנוסעת המסכנה. סדווי, שגרה בצפון קליפורניה, נאלצה לחפש מלון ללילה בהוואי, ולאחר מאמצי חיפוש רבים שבסוף נשאו פרי ונמצא מלון פנוי, אלסקה איירליינס סירבה לשלם עבור הלינה.

בתגובת החברה, שנשלחה לוושינגטון פוסט, אמרה הדוברת היילי ניגה: "אנחנו מצטערים על אי-הנוחות שחוותה גברת סדווי. הכסף על כרטיסי הטיסה שלה ושל משפחתה יוחזר וגם נכסה את הוצאות הלינה שלה. רווחתה של הנוסעת עמדה לנגד עיניו של העובד, כשביקש את אישור הסמכות הרפואית".

אתמול אמרה דוברת חברת התעופה לדיילי ניוז, כי רופא שמועסק על-ידי אלסקה איירליינס קבע שסדווי לא תוכל לטוס. היא הוסיפה, שהנחיות החברה בדבר בריאות הנוסעים לא ישתנו, והדגישה כי נתיב הטיסה עובר מעל לאוקיינוס הפסיפי, "ואתה לא רוצה שיהיה לך אירוע רפואי כשאתה חוצה את האוקיינוס".

את הכסף שתקבל על כרטיסי הטיסה שרכשה למשפחתה, מתכוונת סדווי לתרום למחקר עבור מחלת המיאלומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully