וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הנוסעים מצפון הארץ: שירות טרום טיסה בנמל התעופה בחיפה

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 9:45

אזרחי ישראל (בלבד) שגרים בצפון הארץ, יוכלו מהשבוע הבא למסור את כבודת משפחתם בשדה התעופה בחיפה, לסיים את הליכי הבידוק ולהגיע למחרת לנתב"ג שעתיים לפני הטיסה. השירות יפעל בימים א'-ה' ובמשך 6 שעות בלבד

בווידאו: תורים ועומסים בנתב"ג, רגע לפני החג: "מחסור קשה בעובדים"/צילום: ניב אהרונסון

טירוף התורים ואובדן המזוודות בנתב"ג ובמקומות אחרים בעולם הקיץ, הביא לפתרון מסוים עבור הנוסעים שמגיעים מצפון המדינה: רשות שדות התעופה תאפשר לנוסעים מצפון הארץ שירות טרום טיסה בנמל התעופה בחיפה. עם זאת, השירות ינתן בשלב הראשון לנוסעי אל על.

מכירים את הפתרון החינמי שמקצר את התור בנתב"ג? מדריך לטסים

השירות בנמל התעופה בחיפה, יאפשר לנוסעים לסיים את הליכי הבידוק לטיסה יום לפני הטיסה, ולהגיע לנמל התעופה בן גוריון שעתיים לפני הטיסה ישר ל"דיוטי פרי" ומשם למטוס. שירות הטרום טיסה של אל על יפתח ביום ראשון ה-17.7.

השירות מיועד לאזרחים ישראלים בלבד וינתן בימים ראשון עד חמישי מהשעה 14:00 ועד 20:00. השירות מאפשר הגעה של בן משפחה אחד, שיכול להביא את הכבודה של כל בני המשפחה - על הנוסע להציג את כל הדרכונים של בני המשפחה.

יעדי אל על להם ניתן לעשות צ'ק אין בחיפה:
ניו יורק
ניוארק
טורונטו
בנגקוק
פוקט
יוהנסבורג
לונדון - הית'רו
פריז

נמל התעופה בחיפה. Oyoyoy, ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
היאוש נעשה יותר נוח אם אתם מהצפון. נמל התעופה בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, Oyoyoy, ויקיפדיה

באוגוסט יתכן והשירות יכלול חברות תעופה נוספות

הנוסעים יוכלו להגיע לנמל התעופה חיפה, לסיים את הבידוק הבטחוני ואת הליך הצ'ק-אין לטיסה, כולל מסירת מזוודה. למחרת יגיעו הנוסעים לנתב"ג שעתיים בלבד לפני הטיסה ויכנסו בזריזות וביעילות ממתחם w בנתב"ג.

בתחילת אוגוסט תיבחן האפשרות להוסיף טיסות נוספות לטרום טיסה של חברות תעופה נוספות.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי: "השירות החדש שיחל החל משבוע הבא יאפשר הקלה בתורים, זירוז וייעול של הליך הצ'ק אין ויהפוך את חווית הטיסה לנוחה יותר. אנחנו בתקופה של משבר כח אדם אדיר שנובע ממדיניות החל"ת המופקרת שהייתה כאן, אבל עכשיו אנחנו הופכות כל אבן כדי למצוא עוד ועוד פתרונות שיקלו על העומסים ויאפשרו לציבור טיסה נעימה ובטוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully