וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת בקרוז חושפת חדרים מצמררים שלא ידעתם מקיומם

19.7.2022 / 0:01

לורן, עובדת לשעבר בקרוז מפנק, חושפת שקיימים שני חדרים מצמררים שלא ידעתם עליהם בספינת תענוגות - והדבר המאוד מוזר שחסר בהן

עובדת בקרוז חושפת את החדרים הסודיים/@laurentalkssmack

חדר כושר, בריכות שחייה ואפילו אולם קולנוע הם רק חלק מהדברים שאתם צפויים למצוא בספינת תענוגות, אך ידעתם שיש שם גם כמה חדרים סודיים שאתם ממש לא רוצים לבקר בהם?

לורן האוסטרלית שעבדה בעבר באחד מכלי השיט הגדולים חשפה בסרטון טיקטוק קצר שיש על הספינה שני חדרים קריפיים שסביר מאוד להניח שלא ידעתם מקיומם. בסרטון שצבר קרוב למיליון צפיות, סיפרה לורן שאחד החדרים שלא ידעתם על קיומם הוא... חדר מתים.

"יש כמה דברים מטורפים בנוגע לספינת תענוגות שאולי לא ידעתם עליהם כנוסעים", היא אמרה בסרטון, "זה די קריפי - אבל יש חדר מתים על הסיפון. כשעבדנו על ספינת תענוגות ראינו למעשה גופה המונעת בגלגלים מחדר המתים. ברור שהיה מעליה כיסוי, אבל זה כשלעצמו כל כך מפחיד". היא הוסיפה שהידיעה על כך הייתה לא פשוטה עבורה, עד כדי כך שזה גרם לה "לא לרצות לעבוד יותר בספינת תענוגות".

החדרים "הסודיים" בקרוז נחשפים:

החדר "הסודי" השני הוא תא כלא. היא הוסיפה: "יש להם גם תא כלא, אז אם מישהו עושה משהו לא בסדר - הם פשוט ינעלו אותו שם".

לורן חשפה גם שהעובדה שלספינת התענוגות עליה עבדה, "קרנבל", לא היה סיפון מספר 13 הלחיצה אותה. "לקרנבל לא היה סיפון 13 בגלל אמונות טפלות. סליחה אבל זה ממש מוזר. כאילו, אנחנו על ספינת תענוגות ואתם גורמים לי להרגיש שאמונה טפלה מנהלת את המקום?".

הצופים בסרטון דווקא לא ממש הופתעו לשמוע על החדרים. "המוות נמצא בכל מקום ובלתי נמנע", כתב אחד ואחר הוסיף: "עדיף שיהיה מקום לשים את סבתא רות' שעברה התקף לב בים במקום להחזיר את הספינה ישר ליבשה".

אדם נוסף כתב: "אם את מפחדת מאמונות טפלות, תדעי שהמספר 13 לא מופיע אצלנו בקנדה - אין לנו קומה 13 באף בניין דירות" ואחר הוסיף: "ברוב בתי החולים אין חדר ניתוח מספר 13. אנשים מעדיפים להימנע מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully