וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לחכות לרגע האחרון: טיפים לאריזה מהירה וחכמה לחופשה

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 8:17

מטריקים חכמים לנשיאת כלי רחצה ועד שימוש בתיקי נשיאה גליליים. קבלו 10 טיפים מנצחים לאריזה חכמה בשיא המהירות

איך לארוז בגדים ליום אחד של חופשה/צילום: יוטיוב

עבור נוסעים רבים, תהליך אריזה שנמשך רגעים ספורים נשמע כמו חלום לא ממומש. אבל למעשה, זה בהחלט אפשרי. במיוחד עבור מי שאורזים הכל ברגע האחרון, מספק אתר התיירות The Travel
עשרה טיפים מנצחים.

סודות הגלגול

הטריק של לגלגל בגדים במזוודה אינו חדש, אבל למעשה, הפעולה הזו גם חוסכת זמן יקר. במקום לקפל כל בגד בהתאם לצורה ולמאפיינים שלו, בגלגול כל הבגדים שווים. כך, גם הסוודר וגם הג'ינס יקבלו את אותו יחס: שלוש שניות של גלגול. פשוט גלגלו - ותתגלגלו לשדה התעופה.

עוד בוואלה!

איך לארוז לחופשה של שבוע במזוודת טרולי קטנה

לכתבה המלאה

במקום לארוז - ללבוש

במקום לנסות לתחוב ז'קט או כמה שכבות של בגדים לתיק, פשוט לבשו אותם עליכם לטיסה. מה יותר פשוט מזה? כך גם חוסכים מקום וגם לא סובלים מקור במטוס.

אריזת מזוודה לחופשה. ShutterStock
הפעולה הזו גם חוסכת זמן יקר. גלגול בגדים/ShutterStock

ערכת נשיאה לעדשות מגע (גם אם אתם רואים מצוין)

מסתבר שאפשר להשתמש בדרכים רבות בערכות הקטנות לנשיאת עדשות מגע. הן מהוות כלי קיבול מעולה לשמפו, מרכך, קרמים ועוד, והן גם בגודל המתאים שמאפשר נשיאת נוזלים למטוס. אז במקום לחפש בתיק מקום לבקבוק השמפו הגדול, מצאתם יופי של פתרון.

תיק היד: תהיו חכמים

מה שמים בתיק היד? הכלל הכי חשוב הוא שכל דבר שאתם זקוקים לו באופן יומיומי. זה אומר טלפון, מטען לטלפון, ארנק, טאבלט או מחשב נייד, כרית מתנפחת לצוואר, כלי איפור וכל מה לגרום לטיסה שלכם לעבור בנוחות.

נוסעת עם תיק יד. ShutterStock
בתיק יד תארזו כל דבר שאתם זקוקים לו באופן יומיומי/ShutterStock

לסמן וי: ליצור רשימה

מומלץ ליצור רשימה קבועה של פריטים שאותם אורזים באופן קבוע, ואת הרשימה לשמור בטלפון, כדי שהיא תהיה צמודה אליכם תמיד. שבו היום עשר דקות, צרו רשימה - ואתם מסודרים לכל החיים. והיתרון הגדול ביותר: מהיום אין סיכוי שתשכחו משהו.

שכחתם בגד מסוים? תעשו כביסה

שירותי כביסה הם עניין שלא רבים מייחסים לו חשיבות בזמן טיול, ומטיילים רבים שומרים את בגדיהם המלוכלכים, עד להגעה למכונת הכביסה הביתית שלהם. אבל למה לא לנצל את שירותי הכביסה והייבוש בבתי המלון או בערים שאליהם אתם מגיעים? זה עוזר במיוחד אם שכחתם פריט לבוש כזה או אחר, ונתקעתם עם פחות מדי בגדים.

חדר כביסה. ShutterStock
למה לא לנצל את שירותי הכביסה והייבוש בבתי המלון?/ShutterStock

כלי רחצה: בשבח הכפילות

מומלץ לשקול וליצור לעצמכם כפילות בכל מה שקשור לערכת כלי רחצה וטואלטיקה. וכך, במקום להתרוצץ ולחטוף מכל הבא ליד לפני הטיסה, יש לכם ערכה מוכנה שבה יש מברשת ומשחת שיניים, דיאודורנט, מברשת שלשיער, איפור, סבון ועוד. נכון, זה קצת יותר יקר, אבל חוסך זמן וכאבי ראש.

שובו של הצ'ימידן

בעיה במזוודה היא שהצדדים הקשיחים שלה מכתיבים באופן נוקשה מה ייכנס אליה ומה לא. ואם אתם נוהגים לארוז ברגע האחרון, מדובר בסיוט של ממש. מסיבה זו, שווה לכם לשקול להשתמש בתיקים גליליים בסגנון צ'ימידנים או דאפלים, המאפשרים יותר גמישות. פשוט דוחפים פנימה הכל ויוצאים לדרך.

צ'ימידן תיק יד. ShutterStock
פשוט דוחפים פנימה הכל ויוצאים לדרך. צ'ימידן/ShutterStock

צבעים ומספרים

עצה מעניינת נוספת היא לארוז בהתאם לכללים שקבעתם לעצמכם מראש. למשל, תוכלו להחליט שאתם אורזים לפי צבע. כך, קבעו מראש אילו בגדים יתאימו לשאר פריטי הלבוש, מה שיזרז את תהליך האריזה. אפשרות אחרת היא לארוז לפי מספרים קבועים. למשל, 2-1 זוגות מכנסיים, 2-1 שמלות, 4-3 חולצות וכן הלאה. כך גם תימנעו מ"אריזת יתר".

"ערכת מטוס"

בדומה לערכת טואלטיקה שמוכנה לתזוזה בהתראה מידית, מומלץ גם ליצור לעצמכם ערכה מוכנה בדמות תקי קטן, שבה יהיו פריטים שמיועדים לזמן הטיסה. כך למשל, כיסויי עיניים, כרית צוואר, אוזניות רזרביות, מסטיקים ועוד.

seperator

יש לכם עוד טיפים לאריזה קלה ופשוטה? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully