וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיתם את סרטון מצעד הגאווה של ישראל? 8.5 מיליון איש בעולם צפו

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 13:14

משרד התיירות פרסם סרטון שיווקי הקורא לתיירים בעולם למהר ולהזמין את החופשה שלהם בשבוע הגאווה בתל אביב שיחל בשבוע הבא, ואף החליף את הסמליל של דף הפייסבוק שלו לצבעי הגאווה. מה דעתכם על הסרטון?

סרטון שיווק של מצעד הגאווה בת"א, 2022/צילום: משרד התיירות

לכבוד חודש הגאווה והסובלנות, שהתחיל היום (חמישי) במצעד בירושלים ויתקיים בתל אביב ב-10 ביוני השנה, החל משרד התיירות בפעילות שיווק של אירועי הגאווה בעיר ללא הפסקה שיתקיימו ב-12-9 ביוני 2022.

כחלק מפעולות השיווק, פרסם המשרד סרטון באנגלית המזמין את התיירים להגיע לשבוע הגאווה בעיר ולהזמין את הטיסות וחדרי מלון, וזאת "לאחר שנתיים משעממות" כפי שמציג הסרטון בהתייחסו למגפת הקורונה. "בימים אלה המשרד מריץ בדיגיטל סרטון שמזמין תיירים לאירועי הגאווה בתל אביב", נכתב בהודעת המשרד.

לוגו פייסבוק של משרד התיירות בנושא שבוע הגאווה. לפ"ם,
משרד התיירות החליף את תמונת הלוגו בפייסבוק שלו לשבוע הגאווה/לפ"ם
שלטי מצעד הגאווה בת"א בלונדון. לפ"ם,
שלט מצעד הגאווה בת"א בתחנת אוטובוס בלונדון/לפ"ם

בתוך כך, משרד התיירות צבע את סמליל (לוגו) בדף הפייסבוק שלו לאחד עם צבעי הקהילה. בשבוע שעבר עיריית תל אביב-יפו ומשרד התיירות יצאו בקמפיין חדש בערים מרכזיות בעולם לקראת מצעד הגאווה של תל אביב, עם קמפיין שלטי חוצות בערים מרכזיות בחו"ל: בטיימס סקוור בניו יורק, בלונדון ובאמסטרדם. את הקמפיין, מלווה הכותרת "חוזרים לגאווה בתל אביב" (BACK TO TEL- AVIV PRIDE) ומטרתו להביא למצעד בתל אביב תיירים וקהלים נוספים לאלה המגיעים, באופן מסורתי, במיוחד לאחר שנתיים של קורונה. הקמפיין המרכזי עלה בטיימס סקוור בניו יורק, על שלט הנאסד"ק המפורסם, עליו יופיע במשך שבועיים.

כמו כן, 50 מובילי דעה, משפיענים ובלוגרים להט"בים מרחבי העולם יעשו את דרכם לישראל, ויהיו אורחי משרד התיירות, בתקווה שלא ישכחו לדווח למיליוני העוקבים שלהם.

עוד בוואלה!

"גייז זה לא רק לרקוד על משאית": הדבר החם הבא בתיירות הגאה בישראל

לכתבה המלאה
שלטי מצעד הגאווה בת"א בטיימס סקוור. לפ"ם,
המצעד גם על שלט הנאסד"ק המפורסם בטיימס סקוור, ניו יורק/לפ"ם

מצעד הגאווה של תל אביב יתקיים השנה ב-10.6.22 בין השעות 12:00 - 18:30. המיקום: שדרות רוקח וגני יהושע, שדרות רוקח ישראל 40. למפת המצעד לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully