וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית נסיעות מזהירה לא להיכנס לבריכות עם בר מובנה - מסיבה מגעילה במיוחד

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 23:39

לבלוגרית הנסיעות וויטני נודע מה באמת קורה כששותים בבריכות עם הבר המובנה בהן - וממליצה כעת לכל המבלים להימנע מכניסה לבריכות האלו. אחרים פחות נחרדו מהתגלית: "אז מה? זה קורה בכל בריכה"

אזהרה: אל תשתו בבר-בריכה/twofoodpiggies

ברים בתוך בריכות זה הדבר הכי מפנק שיכול להיות, על אף שכמעט תמיד כל המושבים שלהם תפוסים. בלוגרית הנסיעות וויטני מסבירה שהביקוש הרב למושב ליד הבר המובנה הוא גם הסיבה שכדאי לכם מלכתחילה לוותר על שכשוך בבריכה הזאת ולחפש אחר אחת רגילה.

וויטני שהתה באתר נופש בקליפורניה שטופת השמש כשהבינה לחרדתה שהאורחים כמעט ולא עוזבים את הבר שבבריכת במלון. מאוחר יותר היא גילתה גם מדוע ושיתפה את התגלית ה"קודרת" בטיקטוק. וויטני, תושבת וונקובר, קנדה, שיתפה את המלצתה עם 23 אלף העוקבים שלה בסרטון בו הציגה את בר הבריכה בנופש המפנק שלה בריו באחה והוסיפה: "אל תבלו בבריכה שיש בה בר. היו אורחים שיכורים, פשוטו כמשמעו, שהודו שהם עושים פה פיפי בבריכה".

ידעתם את זה?

@twofoodpiggies One girl didn't understand why some people were leaving the pool to use the washroom ? #riubajacalifornia #swimupbar #poolaccident ♬ оригинальный звук - ?️

וויטני טוענת שמתרחצים מבלים בברים האלה שעות על גבי שעות ולא זזים מהכיסא כי הם לא רוצים לאבד את מקומם - ולמעשה יכולים פשוט להשתין עליו ולהמשיך לשתות. רבים הזדעזעו מהאמת הקשה: "הייתי במלון הזה", כתבה אחת, "ראיתי אנשים יושבים בבר הזה כל היום ושותים בלי לצאת מהבריכה. אני לא נכנסת לבריכה הזאת יותר". אחרת כתבה: "המים תמיד חמים יותר בבר. גועל". צופים אחרים פחות התרגשו: "לא הבנתי, כי בבריכה רגילה לא משתינים?" שאל אחד ואחר הוסיף: "בנופש האחרון שלי ראיתי אנשים שהופתעו שאחד החברים שלהם רצה לצאת מהבריכה כדי להתפנות. לצערי, משתינים בכל הבריכות".

והיא מסבירה:

@twofoodpiggies Reply to @g_majacey #greenscreen YES THERE IS PEE IN EVERY POOL ?‍♀️ #swimupbar #riuhotels #vacation ♬ оригинальный звук - ?️

וויטני שיתפה סרטון נוסף בו הסבירה את דבריה: "אני יודעת שיש שתן בכל בריכה שאתם הולכים אליה, אז מדוע בכל זאת כדאי לכם לוותר על הבריכה עם הבר? קודם כל, אנשים יושבים שם במשך 4 עד 6 בלי לעזוב וצורכים אלכוהול. הם לא צריכים ללכת לשום מקום. הם רק רוצים לשמור על המקום שלהם בבריכה. אז אתם מעדיפים להיות בבריכה שבה 20 עד 30 איש משתינים? או שאתם מעדיפים להיות בבריכה שבה אולי 2 עד 5 איש משתינים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully