וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תבנו שם על קניות או חיי לילה, אלא רק על ים טורקיז

ירדנה עבודי פוקס

עודכן לאחרונה: 29.4.2022 / 0:00

מתחיל להתחמם בעולם ואנשים טסים כאילו לא היתה קורונה - אז אנחנו קפצנו לבדוק שלושה מלונות יוקרה ב...איי סיישל. שש שעות טיסה ישירה מישראל הביאו אותנו לים טורקיז, בריכות אינסוף, צלילות, צבי ענק, שקיעות מטריפות ובעיקר פינוק ברמה הכי גבוהה

סיישל, גן עדן במרחק נגיעה/צילום ועריכה: ירדנה עבודי פוקס

עצי קוקוס, חול לבן, מים צלולים, חופים מהיפים בעולם, ריזורטים מפנקים - שש שעות טיסה מישראל הביאו אותו לגן העדן הקרוי איי סיישל.

כבר באוויר, רגע לפני הנחיתה באי הראשי מאהה (Mahé), נעתקת הנשימה. המראה שנגלה לפנינו הוא שרשרת של איים וחופים לבנים אינסופיים. ואז נחתנו, ובניגוד לשדות התעופה האורבניים שהתרגלנו לראות בעולם, כשיוצאים בשדה התעופה הבינלאומי של סיישל רואים את הטבע במלוא תפארתו - ג'ונג'ל ירוק ואינסופי. וזו רק טעימה ראשונה, כי בשבוע שהיינו במדינת האיים ראינו כל הרבה תופעות טבע, בעלי חיים ונוף בתולי שהעיניים והלב מתקשים להכיל.

איי סיישל הם למעשה ארכיפלג של 115 איים, מתוכם מאוכלסים רק 33 איים. הבירה ויקטוריה ממוקמת באי הראשי, מאהה, וכך גם רוב אוכלוסיית האיים. רוב האיים מורכבים מאיי אלמוגים ומשמשים כשמורות טבע ואתרי צלילה.

האיים בטוחים לתיירים והאווירה מחויכת ונעימה. מזג אוויר טרופי כל השנה, כלומר תמיד חם, אבל יש עונות יותר גשומות ופחות גשומות. אל תבנו על קניות וגם לא על חיי לילה - באיים מחשיך מוקדם בסביבות שש בערב, ובסיישל יציעו לכם בעיקר מסעדה טובה, פחות ברים או מועדונים.

מלון הילטון נורת'הולם, איי סיישל. ירדנה עבודי פוקס, מערכת וואלה!
שקיעות מטריפות מהבריכה. מלון הילטון נורת'הולם ריזורט אנד ספא/מערכת וואלה!, ירדנה עבודי פוקס
מטוס אייר סיישל באי מאהה. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
יש טיסות ישירות מישראל. מטוס אייר סיישל באי מאהה/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

המלון שבנוי על 7% משטח האי

לסיישל הגענו עם טיסה ישירה של חברת אייר סיישל, חברת התעופה המקומית אשר מפעילה קו של שתי טיסות שבועיות מתל אביב למאהה בימים שלישי ורביעי. אחרי טיסת לילה שעברה במהירות, נחיתה רכה ושיט של כחצי שעה הגענו לאי סילואט. על הדק כבר חיכה לנו צוות מלון הילטון סיישל לאבריז ריזורט אנד ספא (Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa) בקבלת פנים חמה.

היופי הפראי והבראשיתי של האי סילואט (Silhouette) חוטא אפילו להגדרת גן עדן. שקט וחופים מדהימים ביופיים, בהם משובצים סלעי גרניט עצומים. זהו האי השלישי בגודלו בארכיפלג.

מלון "הילטון סיישל לאבריז בנוי על כשבעה אחוזים בלבד מהשטח של האי והוא אתר הנופש היחידי בו. שאר חלקי האי הינם שמורת טבע מוגנת של טבע פראי, יערות טרופיים וחופים חלומיים. הריזורט משתרע על רצועת חוף ענקית וכולל 110 וילות מעוצבות המתאימות גם למשפחות. מרבית הווילות בנויות על קו החוף עם מרפסת ענקית ממש על קו המים ופיסת חוף פרטית.

אורחי המלון יכולים ליהנות משמונה מסעדות שונות המגישות ארוחות ערב וצוהריים, ביניהן מסעדה אסייתית, ים תיכונית, בר על החוף ועוד. למלון שתי בריכות, ספא מפואר, מועדון לילדים וניתן לשכור אופניים שבעזרתם תוכלו להגיע ממקום למקום בריזורט הענק.

עוד אטרקציות שניתן ליהנות מהן במקום הן שנורקלינג, צלילה ושלל פעילויות ימיות, אך לא תמצאו פה ספורט ימי ממונע על מנת שלא לפגוע בריף. ניתן לצאת לטיולים רגליים באי בכל דרגות הקושי, שהמפורסם בהם הוא טרק שבו עוברים לצד השני של האי, שבו קיימת חוות צבי ענק, שמטרתה לשקם את אוכלוסיית הצבים באי שכמעט הוכחדה לחלוטין.

הילטון סיישל לאבריז באי סילואט, איי סיישל. ירדנה עבודי פוקס, מערכת וואלה!
אתר הנופש היחידי באי סילואט. מלון "הילטון סיישל לאבריז/מערכת וואלה!, ירדנה עבודי פוקס
חוף באי סילואט, איי סיישל. ירדנה עבודי פוקס, מערכת וואלה!
חוף באי סילואט, איי סיישל/מערכת וואלה!, ירדנה עבודי פוקס

ריזורט יוקרתי הפתוח מגיל 13 בלבד

לאחר יומיים באי, חזרנו בהפלגה לאי מאהה. נסיעה של רבע שעה לצפון האי הביאה אותנו אל מלון "הילטון נורת'הולם ריזורט אנד ספא" (Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa).

בשונה מאווירת האי "בלאבריז", כאן הגענו לריזורט יוקרתי הפתוח לאורחים מגיל 13 בלבד. זהו מלון מפואר השוכן על חופיה של לגונה פרטית. נוף פראי נשקף מכל כיוון, חופים סלעיים ועצי קוקוס.

המלון מציע מגוון עשיר של טיפולים, בריכת אינסוף יפהפייה ושלוש מסעדות יוקרה, שהן בהחלט חוויה קולינרית יוצאת דופן. גולת הכותרת של המלון הן 56 הווילות הענקיות, כשב-20 מהן תוכלו ליהנות גם מבריכת אינסוף פרטית, שממנה תוכלו לצפות בשקיעות היפות ביותר בחוף הצפוני של סיישל. מחיר לילה מתחיל ב-300 אירו ויותר, תלוי בעונה.

מלון הילטון נורת'הולם, איי סיישל. ירדנה עבודי פוקס, מערכת וואלה!
המלון מציע מגוון טיפולים, בריכת אינסוף יפהפייה ושלוש מסעדות יוקרה/מערכת וואלה!, ירדנה עבודי פוקס

מרפסות גדולות המשקיפות אל האוקיינוס ההודי

נפרדנו מהילטון נורת'הולם ויצאנו לכיוון חלקו הדרומי של האי מאהה, שמיושב פחות, והחופים בו פראיים ובתוליים אף יותר.

לאחר נסיעה של שעה הגענו למלון "מנגו האוס סיישל" (Mango House Seychelles) היוקרתי, שהוא אחד הריזורטים החדשים בסיישל, ונפתח ביולי האחרון. בריזורט 41 סוויטות ווילות מרווחות ומעוצבות, ביניהן גם וילות עם בריכה פרטית. לכולן חלון פנורמי ומרפסות גדולות המשקיפות אל האוקיינוס ההודי המרהיב.

עוד במקום, שתי מסעדות יוקרה מגוונות, המגישות אוכל קיראולי לוהט (מקומי) ומסעדת חוף שהגישה לנו סושי מאוד טעים. בנוסף, תמצאו בריזורט בריכות חיצוניות, שני חופים פרטיים וספא מפנק שלו "ליין" תכשירים טבעיים מקומיים.

מהריהוט ועד לחלוקים, המלון מקפיד על תוצרת מקומית, ועובד עם מעצבים מקומיים. הוא מעוצב בסגנון בוהמי יפהפה, ויתאים במיוחד למי שמחפש חופשה שהיא לא רק מפנקת אלא גם שיקית ביותר.

מלון מנגו האוס, איי סיישל. ירדנה עבודי פוקס, מערכת וואלה!
41 סוויטות ווילות מרווחות ומעוצבות. מלון מנגו האוס בסיישל/מערכת וואלה!, ירדנה עבודי פוקס
מלון מנגו האוס, איי סיישל. ירדנה עבודי פוקס, מערכת וואלה!
נפתח ביולי האחרון. הנוף ממלון מנגו האוס/מערכת וואלה!, ירדנה עבודי פוקס

לידיעת הנוסעים

  • נהלי הכניסה לסיישל לאזרחים ישראלים: למחוסנים ומחלימים אין צורך בבדיקה. לכל השאר יש צורך בבדיקת קורונה - עד 72 שעות לפני הטיסה.
  • יש צורך באשרת כניסה לסיישל, שבה תתבקשו להצהיר על המקומות בהם תלונו, על מספרי הטיסה שלכם, תתבקשו לסרוק את הדרכונים שלכם ואת תוצאות הבדיקה השליליות שלכם. עם האשרה תקבלו קוד אותו תצטרכו להראות בשדה.
  • מומלץ להביא שנורקלים וקרם הגנה מהארץ.

הכותבת היתה אורחת של רשת מלונות הילטון בסיישל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully