וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה "בייבי דרקון": דייג מצא ייצור מצמרר במי הים של נורבגיה

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 23:47

רומן פדורטסוב מצא הרבה ייצורי ים משונים במהלך קריית הדייג שלו, אבל ייצור אחד עם כנפיים וזנב שנראה כאילו הוא לקוח מסרט אימה שבר את הרשת. צפו - על אחריותכם

דגים מוזרים שנמצאו בים/rfedortsov_official_account

ראיתם פעם סרטים עם דרקונים מעופפים? ובכן, דייג שהפליג בים הנורבגי מצא ייצור מוזר שנראה כאילו לקוח ישירות מסרט אימה שכזה על דרקונים מפחידים. רומן פדורטסוב, בן 39, העלה תמונה של ה"דג" המוזר הזה שהוא מצא בעודו חוקר ומחפש ייצורים מתחת לפני הים. התמונה הזו הפכה להיות ויראלית מאוד באינסטגרם, ואפשר להבין מדוע.

צפו בייצור

הייצור הלא ממש גדול הזה, שהגולשים כינו אותו "baby dragon", היה בצבע בהיר, חצי ורוד, והעיניים שלו בצדי הראש נראו ממש כאילו לקוחות מסרט מצוייר. יש לו אפילו כנפיים קטנות בצדי הגוף וזנב.

פדרוסוב העלה תמונה שלו לאינסטגרם וכתב "הוא ממש חמוד ונראה לא מזיק". התמונה הזו זכתה למעל 646 אלף שיתופים, כאשר אחרי מחקר מעמיק התברר שמדובר בדג מסוג כימרה - דג סחוסי שידוע גם כ"כריש רפאים". הכימרה קיבלה את שמה על שם הכימרה המיתולוגית, שהורכבה ממספר חיות. החוקרים הראשונים לא ידעו איזו חיה זו והניחו שהיא הורכבה מחיות רבות.

הגולשים כמובן לא נותרו אדישים. "זה נראה כמו דרקון שעכשיו בקע מהביצה", כתב אחד המגיבים, "זה ממש נראה יצור מיתולוגי", כתב אחר. "ובכן, כנראה שאסור לי לשחות באוקיינוס יותר". כתב מגיב נוסף והאמת? על פי ממצאי הים הנוספים של פדרוסוב, הרבה אנשים יכולים להסכים עם המסקנה הזאת.

עוד ממצאים שלו

כל הדגים האלה אמיתיים וזה הדבר הכי מלחיץ שתראו בחיים שלכם

לכתבה המלאה

ככה הדג נראה בסביבתו הטבעית

וזה ממש לא הייצור היחיד שהוא מצא

פדורטסוב, שמחזיק בלא פחות מ-600 אלף עוקבים באינסטגרם, יודע למצוא דגים שנראים כאילו הם אמורים להופיע בסיוטים שלכם, ולאו דווקא בעומקים של 1,000 מתחת לפני האוקיינוס, באיזורים חשוכים לגמרי (ואולי טוב שכך). למעשה, בשל החשיכה הזאת, לא מעט מהדגים שהדייג הרוסי מוצא הם עוורים, או בעלי עיניים מעוותות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully