וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: יצור מסתורי ומפחיד למראה נשטף אל החוף - ולאף אחד אין מושג מהו

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 11:22

תושב קווינסלנד, אוסטרליה, נותר מזועזע למראה גופה של יצור בעל 4 גפיים עם זנב ארוך דמוי חולדה וראש שלד שנשטפה אל החוף. ברשת לא מצליחים לפענח מה זה. זהירות - תמונות קשות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יצור מסתורי בחוף הים/@tanalex)

אלכס טאן, תושב קווינסלנד, אוסטרליה, נותר מבולבל כשמצא גופה של יצור בעל 4 רגליים וזנב ארוך דמוי חולדה נשטפה אל החוף - ולא היה לו מושג מהי. היצור שנמצא בחוף סאנשיין באוסטרליה איבד כמעט את כל הבשר שבראשו וחשף גולגולת ארוכה ומטרידה למדי למראה.

הבחור שיתף סרטון של התגלית החריגה באינסטגרם שלו, לצד הכיתוב: "נתקלתי במשהו מוזר. זה נראה כמו אחד הדברים האלה שאנשים טוענים שראו כשנתקלו בחייזרים". הוא תיאר את הממצא המצמרר כמשהו שנראה כמו "אופוסום חסר שיער", אך הוסיף כי הוא "שונה מכל דבר שראה בחייו". לאחר מכן ציין שלדעתו מדובר ביצור "חוץ ארצי", כך מדווח הדיילי סטאר. בסרטון הוא מיקד את המצלמה בגופו הנפוח של היצור שסביבו זבובים והוסיף: "כמה מוזר זה?!".

רגע התגלית

טאן שאל את עוקביו מה לדעתם החיה הזאת אמורה להיות והוסיף שהוא "באמת נלהב לגלות מהי". כמה עוקבים ניחשו שמדובר קנגורו או וולבי שטבעו בים. זה לא מופרך: גופות של חיות יבשה ששהו בים תקופה ממושכת יכולות לעיתים קרובות לקבל מראה משונה שמקשה על זיהויין. השילוב של הגאות והשפל, המים מלוחים ואוכלי הנבלות עלולים לעוות את הגופות ללא הכר.

תמונות קשות

הוא פנה למומחים שינסו לגלות מה זה

האם נמצאה התשובה?

בנוסף, יתכן שמדובר ביצורים ימיים "נורמליים לחלוטין" ממעמקי האוקיינוס שהאדם הממוצע לא סביר שיזהה. מספר יוצא דופן של "מפלצות" ממעמקי הים נשטפו בשנה שעברה אל חופי דרום קליפורניה - על אף שמדובר ביצורים ימיים רגילים לגמרי. דג הפוטבול הפסיפי, לדוגמא, התגלה לפני 100 שנה ומאז נרשמו רק 31 תצפיות שלו, כש-3 מהן היו של גופות שנשטפו אל קו החוף של קליפורניה ב-2021.

לאחר מספר ימים של מחקר ייתכן שהתעלומה קרובה לפתרון, לאחר שהאתר המדעי livescience פרסם שמומחים ימיים פנו אליו עם תשובות. ראסל ביקנל, ביולוג ימי מאוניברסיטת ניו אינגלנד באוסטרליה אמר ל-Live Science שהוא חושב שזהו אכן קנגורו או וואלאבי. מה שזה לא יהיה, הוא אמר, הוא "מאוד ספוג במים", ככל הנראה לאחר שנשטף לים במהלך ההצפות האחרונות באזור.

"הייתי אומרת שזו פוסום זנב-מברשת מצוי, Trichosurus vulpecula, שאיבד את כל פרוותו", כתבה סנדי אינגלסבלי, מנהלת אוסף היונקים במוזיאון האוסטרלי, ל- Live Science באימייל. היא הוסיפה שהגולגולת בהחלט תואמת את זו של הפוסום, כמו גם את הפרופורציות של הגפיים והזנב לגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully