וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סילקו אותי מהוותיקן בגלל מה שלבשתי ואיימו על חיי"

23.3.2022 / 23:42

ג'וג'ו ויירה לבשה שמלה צמודה ומגפיים ארוכים לביקור במטה הכנסייה הקתולית, שם נאמר לה שהיא לא לבושה כrאוי ונדרשה לעזוב. מאז היא סובלת מהטרדות ברשת ונשבעה להפסיק להיות קתולית

ג'וג'ו ריברייה מספרת על מה שקרה לה בוותיקן/jujuvieira_oficial/

משפיענית הרשת ג'וג'ו ויירה טוענת שסולקה מהוותיקן שלא בצדק לאחר שנאמר לה שהיא התלבשה באופן שאינו מכבד את המקום - על אף שלדבריה התלבשה בהתאם - ונשבעה לוותר על הדת הקתולית עקב היחס המחפיר כלפיה.

ג'וג'ו, במקור מברזיל, הייתה בדרך לבזיליקת פטרוס הקדוש בלב העיר הקדושה במהלך טיול ברומא בינואר האחרון. היא יצאה מבית המלון כשהיא לבושה בשמלה צמודה ומגפיים ארוכים - ועל אף שהיא לא חשבה שיש משהו בוטה או נועז בלבוש שלה, היא טוענת שנאסר עליה להיכנס לוותיקן.

מאז המקרה, ג'וג'ו, שהוטבלה וגדלה בבית נוצרי קפדן והשתתפה בקביעות במיסה, טוענת שהיא מקבלת תגובות קשות ברשת. "פגשתי את חוסר אלוהים בלבם של אנשים שקוראים לעצמם קתוליים בצורה הגרועה ביותר", היא אמרה ל-Mirror, "הם מצאו את המספר שלי ואפילו קיבלתי איומים על חיי. אני לא מזדהה עם התנהלות דתית כזו".

זה מה שהיא לבשה:

לפי כוכבת האינסטגרם, לה יש יותר מ-30 אלף עוקבים בפלטפורמה, ההתקפות המילוליות מגיעות בעיקר מהחלק האורתודוקסי בקהילה. כתוצאה ממה שאירע לה בוותיקן וההתעללות שהגיעה לאחר מכן, היא החליטה כעת לוותר על אמונתה ולחקור דתות אחרות.

"אני רוצה להיות מי שאני, להתלבש איך שאני רוצה, סקסית או לא", אמרה, "אני רוצה להכיר דתות אחרות, היום אני מזדהה יותר עם ספיריטיזם".

מה אתם אומרים: סולקה בצדק?

האם זה לבוש לא ראוי לוותיקן?

כן. זה לא מכובד
לא. זה די צנוע
15628 משתתפים

לוותיקן יש קוד לבוש קפדני לגברים ונשים כאחד, הכולל כיסוי כתפיים וברכיים. באתר הרשמי של המקום נכתב: "נשים אינן מורשות ללבוש חולצות ללא שרוולים, חולצות קרופ או חולצות צמודות. יש לכסות כתפיים, ואם לובשים חצאית או שמלה, היא חייבת לכסות את הברכיים. בדרך כלל מומלץ לנשים להביא צעיף וזוג חותלות בביקור במהלך החודשים הקרים יותר, כמו גם ג'קט קל".

ג'וג'ו אמרה: "הלכתי לוותיקן כמו שכולם הולכים כדי לצלם תמונות. ג'נטלמן שעבד שם התקרב אליי ואמר שהמקום מיועד לתפילות ושאני לא לבושה כמו שצריך ודרש ממני לעזוב, הוא 'העיף' אותי מהוותיקן. הייתי נבוכה כי היו שם אנשים אחרים ששמעו את זה. הרגשתי חוסר כבוד".

ג'וג'ו טוענת שהיא לא הייתה מודעת לקוד הלבוש והיתה לבושה כמו שהיא מתלבשת בדרך כלל ליציאה. הדוגמנית אמרה: "אפילו לא ידעתי שיש חוקים. אדם עם שכל ישר לא יבקר בוותיקן בבגדי מועדונים. הייתי לבושה בבגדי החורף שלי, הכל תאם. הלכתי בבגדים נוחים שארגיש בהם טוב לטיולים ארוכים. הנוחות הייתה הדאגה היחידה שלי".

צפו בה מתארת את המקרה

ג'וג'ו גם שיתפה את החוויה שלה עם עוקביה בסרטון באינסטגרם ותיארה אותו כ"מצב לא נעים". אדם אחד כתב: "זה אבסורד ידידתי". אחר שיתף אימוג'י של פנים מזועזעות. אחרים טענו כי זה נפוץ שאנשים מתבקשים לעזוב עקב חוסר הקפדה על קוד הלבוש. אדם אחד כתב: "ובכן, אם את מתלבשת עם מחשופים עמוקים ובגדים צמודים מאוד, זה נורמלי. הם לא נתנו לאחיינית שלי להיכנס גם, כשזו לבשה חצאית מיני ובטן חשופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully