וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס יוניברס לשעבר נדרשה להתכסות - אחרת לא תעלה לטיסה

19.1.2022 / 0:39

חברת התעופה האמריקאית "אמריקן איירליינס" דרשה מהדוגמנית אוליביה קולפו להתכסות, מאחר שחזיית הספורט שלה "חושפנית מדי" - אחרת היא עשויה למצוא את עצמה מחוץ למטוס. אחותה נחרדה ופרסמה את התמונות

מיס יוניברס לשעבר התבקשה לכסות את החולצה שלה בטיסה - כי היא חושפנית מדי/INSTGRAM

מיס יוניברס לשעבר, אוליביה קולפו, התבקשה לכסות את עצמה לפני העליה לטיסה בטענה שהחולצה שלה חושפנית מדי. חברת התעופה האמריקאית "אמריקן איירליינס" פנתה לנערת השער של ספורטס אילוסטרייטד בדרישה לשים על עצמה חולצה, אחרת היא עשויה להישאר בשדה התעופה ולא לטוס יחד עם אחותה, אורורה, ובן זוגה, כריסטיאן מקאפרי, לקאבו סן לוקאס בטיסה שהמריאה בחמישי האחרון.

בסרטונים ותמונות ששיתפה האחות המופתעת באינסטגרם שלה, סיפרה אורורה כיצד אחותה נקראה לדלפק שם התבקשה על ידי הדיילים ללבוש חולצה. הדוגמנית בת ה-29, שזכתה בתואר מיס ארצות הברית ואז מיס יוניברס בשנת 2012, נראית בסרטון לובשת פריטים מקולקציית Naked Cashmere, ביניהם קרדיגן שחור ארוך, חזיית ספורט ומכנסיים קצרים, פריטים שאחותה לאחשבה שהם "בלתי הולמים" או "פוגעניים". בסרטון נראית אוליביה מתכסה בקפוצ'ון אפור כשאורורה משווה בין מה שאחותה לבשה למה שנוסעת אחרת לובשת, כשזו לא קיבלה דרישה דומה לזו של אחותה.

אז מי פה הגזים? אוליביה או אמריקן איירליינס?

"היא נראית נחמד. היא לבושה בהתאם. לא. הם קוראים לה להגיע לקבלה ואומרים לה שהיא צריכה ללבוש חולצה, אחרת היא לא יכולה לעלות למטוס", היא מספרת בסרטון אותו אוליביה שיתפה גם בסטורי שלה, "תגידו לי שזה לא מטורף. אמריקן איירליינס, אני אוהבת אתכם כל כך, בבקשה קחו אותי לקאבו".

מה אתם אומרים על הלבוש שלה?

זה מה שלבשה מיס יוניברס לשעבר אוליביה קולפו לטיסה. instagram, צילום מסך
זה מה שלבשה מיס יוניברס לשעבר אוליביה קולפו לטיסה/צילום מסך, instagram

לגיטימי לעלות ככה לטיסה?

בטח, מה הבעיה?
ממש לא. חושפני מדי
4988 משתתפים

על אף האבסורד, אוליביה נענתה לדרישה והשלישיה עלתה לטיסה. במגזין PEPOLE דווח שאוליביה לקחה את הדברים בקלות, כששיתפה את הסטורי של אחותה וכתבה: "אוי לא, אני מבולבלת חחח. האם זה לא הולם/פוגעני? תשאירו לאורורה לעשות סצנות. תסתירו אותי". מאוחר יותר היא צירפה תמונה שלה בשמלה חשופה המשאירה מעט מאוד מקום לדמיון והתבדחה על תקרית אמריקן איירליינס כשכתבה: "אנא היזהרו בזמן שאתם משתמשים בתאי האיחסון שמעליכם, כיוון שיתכן שהחפצים זזו במהלך הטיסה".

ומה יגידו על זה באמריקן איירליינס?

מדיניות הלבוש של אמריקן איירליינס מעט מעורפלת ומחייבת שהנוסעים פשוט "יתלבשו כראוי". במדיניות נכתב כי "רגליים יחפות או לבוש פוגעני אסורים בהחלט".

והחבר כריסטיאן נשאר בלי הקפוצ'ון שלו...

כריסטיאן מקאפרי. OLIVIA CULPO INSTAGRAM, צילום מסך
כריסטיאן מקאפרי/צילום מסך, OLIVIA CULPO INSTAGRAM

לקולפו ואחותה הצטרף גם החבר כריסטיאן מקאפרי, שחקן "קרוליינה פנתרס". קאבו סן לוקאס הוא יעד מועדף על בני הזוג, שכן השניים נפשו שם גם בפברואר 2021. על המטוס שיתפה אורורה תמונה של כריסטיאן בן ה-25 כשזרועותיו תחובות בחולצת הטריקו שלו, ככל הנראה בשביל להתחמם. היא כתבה: "כשאתה קופא מקור כי הבגדים של חברה שלך לא הולמים את אמריקן איירליינס. בדיוק איך שג'ק מהטיטאניק מת. LMAO".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully