וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית פלייבוי טוענת שסולקה מדירת Airbnb כי היא "לוהטת מדי"

13.3.2022 / 0:21

דוגמנית הפלייבוי סוזי קורטז טוענת שהמארח בדירת ה-Airbnb בה שהתה במהלך ביקור משפחתי סילק אותה בבעיטה והשליך את החפצים שלה לזבל כי היא אטרקטיבית: "הוא בעל דעות קדומות שסובל מפוביה לנשים לוהטות"

סוזי קורטז מתאמנת בחדר כושר/@suzycortezsteeldoll

דוגמנית הפלייבוי וזוכת תחרות הישבנים 'מיס באם באם' לשעבר, סוזי קורטז הברזילאית, טוענת שסולקה מדירת ה-Airbnb בה שהתה במהלך ביקור משפחתי, לאחר שהמארח לא היה מרוצה מהמראה והלבוש שלה. לדבריה, המארח סילק אותה ביום השני לשהות שלה ואפילו השליך את חפציה לזבל מבלי שעשתה שום נזק לדירה, אלא רק כי היא "לוהטת מדי".

סוזי קורטז, בת ה-31 מברזיל, הזמינה את הדירה לכמה לילות בינואר השנה במחיר של כמעט 1,000 דולר כדי שתוכל לבקר את משפחתה שבסאו פאולו, בזמן שהדירה שלה עוברת שיפוץ. לדבריה, היא שהתה בנכס פחות מ-48 שעות לפני שהמארח העיף אותה החוצה וזרק את חפציה לפח. לתקשורת המקומית היא אמרה שלדעתה זה היה ה"מראה האטרקטיבי" שלה שגרם למארח בעל הדעות הקדומות לסלק אותה. היא הוסיפה שהמארח התלונן על הבגדים שלבשה, כשהצביע על טייטס האימון שלה - לפני שביטל את הזמנתה באפליקציה. לאחר שגירש אותה, סוזי טוענת שהמארח האשים אותה בפריצה לביתו. היא טוענת שהעניינים התלהטו עד כדי כך שהיא נאלצה להתקשר למשטרה. כשחזרה איתם לדירה, מצאה את חפציה בשקית אשפה מחוץ לדלת, "אפילו השוטרים חשבו שזה אבסורד".

"נבהלתי כשהמארח נכנס פתאום לנכס שהייתי בו, לקח את החפצים שלי וזרק אותם לפח. הוא עשה את זה רק בגלל שאנשים מקנאים ביופי שלי", אמרה סוזי ל-"MIRROR". היא טוענת שלא יכולה להיות סיבה אחרת להתנהגות שלו שכן היא לא גרמה שום נזק לרכוש וכי הדבר היחיד שהיה שבור בתוך הדירה היה הארון, "הדלת של הארון הייתה קצת שבורה ומדובר ברהיט מיושן".

הדוגמנית יצרה קשר עם Airbnb לאחר שקיבלה מהם פנייה לפיה ההזמנה שלה בוטלה. בתגובה ששלחה ב-31 בינואר כתבה סוזי: "מהיום השני התחלתי לקבל תלונות על בגדי הספורט שלי, שאגב היו חותלות. המארח פשוט אמר שאני צריכה לעזוב את הדירה". היא הוסיפה שהתקרית הייתה הסיוט הגדול ביותר בחייה ושהיא נפלה קורבן לדעות קדומות. "אני מאוד נבוכה ומזועזעת. כשנסיעה לפגישה עם ההורים שלי הופכת לסרט אימה", הוסיפה, "מצאתי את עצמי ברחוב אחרי שלא עשיתי שום דבר רע וראיתי את כל החפצים שלי באשפה". לאחר שהתלוננה על החוויה שלה, סוזי טוענת שהפרופיל שלה הוסר מאתר Airbnb. סוזי הוסיפה: "אני אובדת עצות ומזועזעת בהיותי הקורבן של כל זה, מדוע? דעות קדומות רק בגלל שאני מפורסמת, או בגלל שהייתי על השערים של פלייבוי בכל העולם?".

לאחר חקירה, Airbnb שיחזרה את הפרופיל של סוזי והחזירה לה את מלוא כספה. נציג החברה השיב: "אנחנו מתנצלים על אף החווייה הקשה שעברת, אנחנו מאוד מעריכים את מה שחלקת איתנו. בהתחשב במה שקרה, ברצוננו לספק לך החזר מלא". הנציג וידא גם את מצבה הנפשי של קורטז וציין כי החברה תשתף פעולה עם כל חקירה שתפתח בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully