וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו בגידה? תפסה נוסע צופה בפורנו בטיסה - כשחברתו ישנה לידו

27.2.2022 / 23:33

משתמשת טיקטוק העלתה שוב לדיון את השאלה האם צפייה בפורנו נחשבת לבגידה, לאחר שצילמה בסתר נוסע צופה בפורנו במהלך טיסה, בזמן שחברתו ישנה לידו וטענה שזו הסיבה שאסור לסמוך על גברים

תפסה גבר צופה בפורנו בטיסה ליד חברתו הישנה/TIKTOK

משתמשת הטיקטוק סנדי פרודנטה צילמה נוסע צופה בפורנו במהלך טיסה, בזמן שחברתו ישנה לידו. היא טענה שמדובר בלא פחות מבגידה והוסיפה לסרטון את ההאשטאג "לא לסמוך על גברים". בעוד חלק מהצופים הסכימו איתה, אחרים טענו שצפייה בפורנו לא נחשבת לבגידה ואפילו כעסו עליה שהתערבה בעניינים שלא קשורים אליה.

הסרטון צולם בסוף החודש שעבר ושותף בטיקטוק, שם הוא צבר יותר מ-3.3 מיליון צפיות - לפני שנמחק. ניתן היה לראות בו גבר אלמוני צופה בסרטון טיקטוק נועז - אך לא בדיוק משהו שאפשר להגדיר כפורנו. עם זאת, פרודנטה התעקשה שרגע לפני הוא גם צפה באתר פורנהאב והניחה שהנוסעת שישבה לידו היא חברתו. היא כתבה על גבי הסרטון: "אי אפשר לסמוך על שום גבר. נשבעת שהגבר הזה צפה בנשים עירומות בזמן שחברה שלו ישנה".

תפסה נוסע צופה בפורנו בטיסה. TIKTOK, צילום מסך
תפסה נוסע צופה בפורנו בטיסה/צילום מסך, TIKTOK

הסרטון של פרודנטה עורר ויכוח סביב השאלה האם צפייה בפורנו נחשבת לבגידה. "אם אתה לא מכבד את החברה שלך, פשוט תגיד את זה!" כתבה אחת בתגובות ואחרת הסכימה: "זו בגידה לכל דבר. היית צריכה להעיר אותה ולתת לה את הטלפון שלך כדי שתצפה בסרטון הזה...".

אחרים התעקשו שאין שום דבר רע בצפייה בפורנו, גם אם הבחור נמצא בזוגיות. "אולי יש להם מערכת יחסים בריאה והיא יודעת שהוא צופה בפורנו ולכן הוא לא צריך להסתיר את זה או להתבייש בזה", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "בעלי הולך למועדון חשפנות. הוא עדיין חוזר אליי הביתה בסוף היום. זו לא בגידה". אחרים אפילו כעסו על החטטנות של פרודנטה: "יש לי יותר בעיה עם האישה שצפתה וצילמה את מה שקורה בטלפון של מישהו אחר. תתעסקי בעניינים שלך", כתב אחד ואחר הוסיף: "היה לך כל כך משעמם שהיית צריכה לרגל אחרי זרים אקראיים?".

צפו בקטע המלא:

ומה דעתכם בנושא: צפייה בפורנו נחשבת לבגידה?

בהחלט כן
ממש לא
2983 משתתפים

מומחים חלוקים בשאלה האם צפייה בפורנו נחשבת לבגידה. מאמר משנת 2020 שפורסם ב-Psychology Today סיכם: "בסופו של יום, מה שנחשב לפורנו תלוי בזוג והאם צפייה בפורנו מקובלת בגבולות מערכת היחסים תלויה גם בזוג. אם השימוש בפורנו אינו בגבולות היחסים המוסכמים עליכם, זו בהחלט סוג של בגידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully