וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית וכוכבת "משמר המפרץ" היכתה נוסע קשיש בטיסה

4.1.2022 / 0:04

מעודדת ודוגמנית פלייבוי לשעבר שגם שיחקה בסדרות כמו "משמר המפרץ" ו"נשואים פלוס" חזרה לכותרות בארה"ב - אחרי שבמהלך ריב על מסכות פנים בטיסה היכתה בחוזקה גבר כבן 70

דוגמנית פלייבוי לשעבר, שאף שיחקה במספר פרקים של סדרת הלהיט "משמר המפרץ" בשנות ה-90 ושל "נשואים פלוס", פטרישיה קורנוול, היכתה לכאורה נוסע בן 70 במהלך ויכוח על מסכות פנים בזמן שהיו בטיסה של חברת דלתא.

ב-TMZ דווח שהתקרית בה הייתה מעורבת הדוגמנית והמעודדת לשעבר של קבוצת הפוטבול לוס אנג'לס ריידרס, כיום בת 51, אירעה במהלך טיסה מטמפה, פלורידה לאטלנטה ב-23 בדצמבר. בסרטון שהפך לוויראלי נראית קורנוול, הידועה גם בשם הבמה שלה פאטי ברטון, מתווכחת עם קשיש במטוס - בין היתר על הצורך במסכת פנים בשעת הטיסה, ועל פי החשד - היא היכתה אותו במהלך הריב וגרמה לו לחבלות בפניו.

צפו בקרב באוויר

קורנוול ניסתה לחזור למושב שלה מהשירותים כשביקשה מדיילת עם עגלת משקאות שחסמה את המעבר עזרה להגיע למקומה. הדיילת ביקשה מקורנוול למצוא מושב פנוי בנתיים עד שתסיים להגיש את המשקאות. קורנוול ענתה לה: "מה אני, רוזה פארקס?" (כשהיא משווה את עצמה לפעילה האפרו-אמריקאית פעילה בתנועה לזכויות האזרח שהתפרסמה בשל סירובה בשנת 1955 לפנות את כיסאה באוטובוס לאדם לבן).

על פי מסמכי בית המשפט זה מה שמשך את תשומת הלב של ראסל מילר בן ה-69. האיש, שחש שההערה של קורנוול אינה במקום, אמר לה שהיא "לא שחורה, זו לא אלבמה וזה לא אוטובוס". בשלב זה קורנוול ציוותה עליו לשים את מסכת הפנים שלו. מילר הגיב לה: "אני אוכל ואני יכול לעשות את זה בלי המסכה שלי". היא המשיכה לצעוק עליו שישים את המסכה וקיללה אותו "חתיכת חרא" והוא בתגובה אמר לה שהיא צריכה לשים את שלה - כיוון ששניהם היו בשלב הזה עם מסכות על הסנטר.

לאחר שקורנוול אמרה לו לקום, הוא הגיב לה ב "שבי, קארן" - כינוי גנאי המשמש בארצות הברית לתאר אישה לבנה בגיל העמידה שרבה הרבה וחושבת שהיא זכאית לכל הזכויות ודורשת מעבר לאפשרי. הזוג המשיך לריב על המסכות, ולאחר שמילר קרא לקורנוול "כלבה" היא נראית מכה אותו בראשו ולטענתו היא אף ירקה עליו, והוא בתגובה אמר לה "עכשיו את הולכת לכלא. ברגע שנגיע לאטלנטה, את הולכת לכלא".

צפו בדיווח על התקרית האלימה

קורנוול אכן נעצרה כאשר המטוס נחת בנמל התעופה הרטספילד-ג'קסון באטלנטה. ומאוחר יותר היא שוחררה בערבות של 20,000 דולר, לאחר שהוגש נגדה כתב אישום על תקיפה. מילר אמר לשוטרים שהוא "נחבט בפניו ונשרט באיזור העין" והנוסעת ששיתפה את הסרטון שהזדהתה כקלריסה צ'אסנאט אמרה להם שהיא "נכוותה ממים רותחים בגלל ההתנהגות של החשודה", כך על פי הדוח המשטרתי.

על פי הדיוחים לקורנוול יש שורה של עבירות והסתבכויות עם רשויות החוק, האחרונה שבהן בחודש שעבר אז נעצרה בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול במחוז וולטון, על פי רישומי המעצר בפלורידה.

דובר דלתא אמר לניו יורק פוסט: "נציגי רשוית החוק המתינו לטיסה 2790 מטמפה לאטלנטה, בשל נוסעת שהתנהגה בצורה בלתי ניתנת לשליטה במהלך הטיסה. מצבים כאלה הם נדירים עבור הרוב המכריע של הלקוחות שלנו ובדלתא יש אפס סובלנות להתנהגות שכזו בשדות התעופה ועל המטוסים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully