וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוף לטיגריס": המלון שמציע לצפות בטורפים

המלון הזה בסין מציע לאורחים חדר שבו תוכלו לון ממש מול המאורה של הטורף, כאשר רק זכוכית מפרידה ביניכם. עם זאת, פעילי סביבה טוענים כי הדבר יגרום מצוקה של ממש לחיית הבר

טיגריס בנגלי בקרב מול דוב שפתני/Mediadrumimages / Arpit Parekh)

בעיר ננטונג (Nantong) שבמחוז ג'יאנגסו (Jiangsu) בסין, שוכן מלון Sendi Tribe Treehouse, ובו ממתינה לאורחים סוויטה מפחידה במיוחד. סרטון שצולם בשבוע שעבר והועלה לרשתות החברתיות, מציג את החדר שבו מיטה הפונה ישירות אל מתחם שבו מאורת טיגריס. כל מה שמפריד בין השניים הוא מחיצת זכוכית. להשלמת ה"סצנה", נראית על רצפת החדר פרוות נמר המשמשת כשטיח.

מאחורי המחיצה ניתן להבחין בבירור בטיגריס הלבן, כאשר ניכר שהוא חסר מנוחה. אתר ה-Mirror מדווח כי לדברי עובדים במלון, חדר האירוח שופץ לאחרונה ועדיין לא נעשה בו שימוש. עוד הם הוסיפו כי מצויים במקום אמצעי הגנה, כגון אותו קיר שקוף, העשוי מזכוכית עמידה, שאף נחשבת כחסינה בפני פיצוצים, זאת במטרה להבטיח את שלומם של האורחים. על פי אחד הדיווחים, מחירה של לינה סוויטה זה עומד על 1,900 דולר ללילה.

גימיק לקראת "שנת הנמר"?

לשכת התרבות והתיירות המקומית במחוז, מסרה כי המלון פועל בהתאם לתקני הבטיחות ולתקנות נוספות, אך חדר הצפייה בטיגריס טרם נפתח לקהל האורחים. עם זאת, בשבוע שעבר דווח כי ממשלת סין הורתה לסגור את הסוויטה, וזאת לאחר שהועלה טענות בדבר רווחתו של הטיגריס מצד פעילים חובבי טבע. כך למשל, הועלתה הטענה כי קירבה לבני אדם גורמת לטיגריסים בהלה ומצוקה. עוד נטען בעיתון מקומי כי בעוד שהמלון דואג לביטחונם של האורחים, הרי שלא ננקטו פעולות למען רווחתו של הטיגריס. בנוסף, הועלו סברות כי גם קולות אנושיים שעולים מהסוויטה, יהיו עלולים לגרום מצוקה לטורף.

יש לציין כי המלון שוכן בסמוך לאחד מגי החיות הגדולים ביותר במזרח סין, המאכלס קרוב ל-20,000 בעלי חיים ממינים שונים. ובכלל, כדי לדעת כי במלון אחר בסין, Nantong City, יכולים האורחים להזמין חדר עם נוף של בעלי חיים אחרים, בהם גי'רפים, אריות וזברות.

כלי תקשורת מקומיים רמזו כי המלון משתמש בגימיק זה לקראת ראש השנה הסיני, שיחול ב-1 בפברואר, בעת שמתחילה "שנת הנמר", על פי לוח השנה הסיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully