וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שמכר את כל רכושו ויצא לטייל עם החתולה שלו

ריץ' איסט עזב את מקום העבודה שלו, מכר את כל מה שיש לו - ויצא למסע ברחבי אוסטרליה עם ווילו, החתולה השחורה שלו. בארבע השנים וחצי האחרונות הם כבר גמאו 50 אלף ק"מ, והסוף עדיין לא נראה לעין. "היא פרטנרית הטיולים הכי טובה שיש" הוא אומר

האוסטרלי שעזב הכל כדי לטייל עם החתולה שלו/ריץ' איסט, יוטיוב

לעזוב את הכל ולצאת לטיול עם הכלב או החתול שלך, הוא הדבר האחרון שרובנו אכן נעשה. בעיקר בשל המחויבויות של החיים המודרניים, שבראשן עניני פרנסה.

אבל כל זה לא ממש הפריע לצעיר האוסטרלי ריץ' איסט. הוא פשוט עזב את מקום העבודה שלו בעיר הובארט (Hobart), בירת טסמניה, מכר את כל מה שברשותו (כולל את ביתו) - ויצא לטייל עם ווילו (Willow), החתולה האהובה שלו, שאותה אימץ ממרכז הצלה לחתולים.

וכך, מזה כארבע שנים וחצי, מבלים השניים ברחבי היבשת ומטיילים לאורכה ולרוחבה. עד כה, הם גמאו כ-50,000 קילומטרים, ואת דרכם הם עושים ברכב ואן גדול.

אתר Mysticalraven מדווח כי השניים החלו את מסעם באי טסמניה שבדרום-מזרח אוסטרליה, ועלו צפונה. בין השאר, הם יצאו להפלגה לאורך שונית המחסום הגדולה, ערכו קמפינג בהרי בורקטאון שבקווינסלנד, ויצאו לטיולים ברחבי הטריטוריה הצפונית שבקצה היבשת.

"יש אנשים שטוענים שהמסע הזה מעט מוזר, בגלל שהוא נעשה עם חתולה", אומר ריץ'. "אבל למרות כל האתגרים הכרוכים בטיולי שטח ובתנועה מתמדת, ווילו בכלל לא מתלוננת".

הקולר שמספק שקט נפשי

כדי שלא תלך לאיבוד בשטחים הלא מוכרים, לווילו מוצמד קולר מיוחד שבו מוטמע מתקן איתור, כך שריץ' יודע בכל רגע נתון היכן היא משוטטת. "כך, היא יכולה להסתובב באזור שבו אנו עוצרים, בלי כל בעיה ומבלי שאעשה מזה סיפור גדול".

"אני כל כך גאה בווילו. היא גורמת לוואן שלי להיות 'בית', ולאוסטרליה כולה - להיות החצר האחורית שלי. היא פרטנרית הטיולים הכי טובה שיש". לדבריו, המסע עדיין לא קרוב לסיומו, והשניים כבר הפכו את הטיול הזה לדרך חיים. "אני כה שמח שאימצתי את דרך החיים הזו", הוא מסכם.

שיטוט באתר האינטרנט שהקים ריץ', לצורך תיעוד המסע, חושף לא מעט הפתעות, בהם שורה שלמה של פריטים למכירה, שעליהם מתנוססת דמותה של ווילו, על רקע נופיה של אוסטרליה. כך למשל, ניתן לרכוש באתר חולצות, מטבעות מאוירים, לוחות שנה, גלויות, כרטיסי ברכה צבעוניים ועוד.

האתר של ווילו וריצ'
ויש להם גם אינסטוש

עוד באותו נושא

בת 25 עזבה את העבודה כדי לטייל בעולם ומרוויחה הון מזה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully