וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לראות שלג? הנה המקומות שתוכלו לישון בהם בגולן

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 15:07

השלג שכיסה הלילה את צפון רמת הגולן, מוציא את הישראלים צפונה כדי לראות קצת לבן בלבן של העיניים. אז אם אתם מתכננים להיות בסופ"ש הקרוב באזור, שאמור להיות שמשי, הנה המקומות שתוכלו ללון בהם ולהתעורר למראה המושלג

בווידאו: שלג בגליל העליון, רמת הגולן נצבעה לבן, בירושלים מצפים לשלג/צילום: עופר פושקו מוסקוביץ, דוברות אתר החרמון, תיירות עין זיוון, יוספה ראובני, יעקב ליפקין, המועצה האזורית גולן, רפאל נווה ומור קיאלי

שבוע גשום ולבנבן עובר עלינו. זה התחיל כשהחרמון נצבע בלבן בתחילת השבוע, וגולשי וואלה! שלחו לנו עשרות צילומים של ההר הלבן ממקומות שונים בארץ. זה המשיך בהרים גבוהים בגליל ובשומרון שהתכסו קרח והלילה גם צפון רמת הגולן נצבע בשלג המיוחל ועוד צפויים משקעים גם מחר.

סוף השבוע הקרוב אמור להיות שמשי, והשלג אמור להישאר בימים הקרובים. וגם אם הוא ימס באזורכם, בחרמון יישארו כמויות יפות ולבנות. אז הנה המקומות שתוכלו ללון בהם כדי להתעורר מול מראה מושלג ומושלם.

כפר הנופש עין זיוון

באירוח עין זיוון שבצפון הרמה, תוכלו להזמין מגוון חדרים ובקתות. בקתות בוסתן:11 בקתות עץ למשפחות עד זוג+4 ילדים או 4 מבוגרים. סוויטת כרמים: לזוג+עד 3 ילדים, היחידה כוללת חדר שינה עם מיטה זוגית וסלון שבו ספה זוגית וספת יחיד. חדרי כרמים: חדרי סטודיו המתאימים לזוג+ילד. היחידות המשפחתיות מתאימות לזוג+4 ילדים, היחידה המשפחתית כוללת שני חדרי שינה. בקתות דובדבן: בקתות עץ מרווחות עם ג'קוזי גדול, סאונה יבשה וקומת גלריה. הבקתות מתאימות לזוג+4 ילדים. המחיר כולל ארוחת בוקר.

עוד במקום: מתחם אוהלים עם 12 אוהלים מרווחים, המצויידים בשתי מיטות יחיד, מזרונים לילדים, מצנן, תאורה, נקודת חשמל. בצמוד לכל אוהל פינת ישיבה פרטית. עוד במתחם: שירותים ומקלחות משותפים לאורחי החאן והקמפינג, מנגלים, פינות ישיבה מוצלות, מטבח (מקררים, מקפיא, גז, מיקרוגל ושולחן תפעול) ומועדון משותפים.

כמה עולה? 808 ועד 1,093 שקלים לזוג ללילה בחדר זוגי.
אתר: https://www.enzivan.co.il/

עוד בוואלה!

קר שם בחוץ: החרמון נפתח למבקרים, הרים בישראל כוסו בקרח

לכתבה המלאה

הבוקר בעין זיוון

אירוח כפרי אודם

באירוח כפרי הר אודם תמצאו יחידות זוגיות ויחידות משפחתיות, כולל ארוחת בוקר ללנים.

מה במקום: בכל חדר מיטה זוגית, טלויזיה בלווין, חדר רחצה עם אבטיית ג'קוזי ושירותים, מטבחון מאובזר בפינת קפה, מיקרוגל, מקרר וקומקום חשמלי. יש 8 יחידות משפחתיות עם עמדות מנגל, שולחנות וערסלים וגן שעשועים גדול בצמוד. ביחידה המשפחתית שתי ספות נפתחות למיטות זוגיות (לארבעה ילדים).

כמה עולה? 700 שקלים לזוג ללילה בחדר זוגי, 1,000 שקלים בחדר משפחתי.
אתר: https://www.odem-inn.co.il/

מלון לגסי מג'דל שאמס

הכפר הדרוזי מג'דל שמס יושב ממש למרגלות החרמון, מה שבטיח שלג במרחק נגיעה. בכפר מספר בתי מלון ומקומות אירוח לגולשים ונופשים, כשאחד מהם הוא מלון לגסי מג'דל שאמס - מלון בוטיק ובו 10 חדרים המשקיפים לנוף החרמון.

מה במלון: טלוויזיה, אינטרנט, בחלק מהחדרים ג'קוזי זוגי, ארוחת בוקר בחדר אוכל.ניתן גם להזמין ארוחת ערב דרוזית בתוספת תשלום ובתאום מראש. בנוסף, תוכלו להזמין טיפול/עיסוי לחדר.

כמה עולה? 950-650 שקלים לזוג ללילה.
אתר: להזמנות

מלון נרקיס מג'דל שאמס

עדיין במג'דל שמס, הכירו את מלון נרקיס שנפתח מחדש ב-2009. במלון 21 חדרים מעוצבים, מתוכם 6 סוויטות וחדרים זוגיים שמתאימים גם ללינת ילדים. שם המלון "נרקיס" מגיע מפרחי הנרקיס המסמלים התחלה חדשה.

מה במלון: אינטרנט חינם, טלוויזיה בכבלים, מרפסת הצופה אל הגולן ועמק החולה. טיפול/עיסוי לחדר, ארוחת בוקר.

כמה עולה? 400 שקלים ליחיד, 800 שקלים לזוג ללילה.
אתר: http://www.narjishotel.net/

הבוקר ממלון נרקיס

אירוח בוטיק אל-רום

​אירוח בוטיק אל-רום בקיבוץ אל-רום שבצפון הרמה הוא אתר לינה חדש יחסית, שבו לול ענק הפך למתחם אירוח משפחתי נעים ולא יקר מדי. במקום 18 חדרים, שכל חדר יכול להכיל בין 5-6 נפשות.

מה במקום: שירותים ומקלחת, פינת קפה, מקרר קטן, טלויזיה עם יס ומיטה זוגית. בנוסף, עד 4 מיטות קומותיים לילדים. עוד במקום - מועדון שבו ניתן לשחק משחקי קופסא והרכבה, פינת קפה, חדר ג'ימבורי לקטנים וארוחת בוקר שכלולה במחיר.

כמה עולה? 700 שקלים לזוג ללילה, 1,000 שקלים לארבע נפשות.
אתר: להזמנות

אל-רום בשנה שעברה

חאן הר אודם

החאן שנמצא בישוב אודם שבצפון הגולן, מציע גלמפינר לקבוצות ומשפחות עד 50 איש.

בחאן תמצאו: מטבח כפרי מאובזר 100%, חדר אוכל, wifi, טלוויזיה עם שרותי לווין, 6 תאי שירותים ומקלחות עם מים חמים, מתחם לינה הכולל 11 נישות התחומות על ידי ווילונות, וכוללים מזרנים עבים, תאורה אישית ומזגנים. מצעים וכריות בתוספת תשלום. עוד במקום, גינת חאן מעוצבת עם עצי פרי, מדשאות, פרגולות ומבני אבן לטאבון/ברביקיו/פויקה.

כמה עולה? החל מ-3,500 שקלים למינימום 15 איש. כל אדם נוסף 150 שקלים ללילה.
אתר: https://hanharodem.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully