מלון אל-מעה ריזורט בדובאי. אתר המלון, אתר רשמי
מלון אל-מעה ריזורט בדובאי/אתר רשמי, אתר המלון

מבלי להפריע: 7 מלונות היוקרה המבודדים ביותר בעולם

המלון שבו רק מאה אנשים בשנה זוכים להתארח, הריזורט המדברי שבו רק אתם ובריכה פרטית מול דיונות חול אינסופיות, או המלון שמוקף בכלום ושום דבר מלבד יער ואוקיינוס צלול - 7 מהמקומות המפוארים והפחות נגישים לתיירים בעולם, שבהם באמת תהיו לבד

מה שבדרך כלל מגדיר מלונות יוקרה ככאלה, זה העיצוב המפואר שלהם, איכות גבוהה במיוחד של מתקנים ושירות יוצא מן הכלל. אבל אלמנט חדש צובר פופולאריות בקרב תיירים נהנתנים: פרטיות מוחלטת.

יותר ויותר מטיילים שיכולים להרשות את זה לעצמם, בוחרים מלונות שהם לא רק מפוארים ומפנקים, אלא גם מנותקים מכל רעש עירוני ונמצאים במקומות מבודדים ומרוחקים. אז אם גם אתם אוהבים להיות לבד בחופשה שלכם, קבלו הצצה אל שבעה מהמלונות המבודדים והמפוארים ביותר בעולם.

בווידאו: מלון סאות'רן אושן לודג' באוסטרליה, אחד מהמבודדים שבכתבה

מלון סאות'רן אושן לודג' באוסטרליה/Baillie Lodges

אי בסוף העולם: פוגו איילנד אין, קנדה

זו לא הגזמה, המלון הזה באמת נמצא בסוף העולם או ליתר בקצה המזרחי של קנדה לחופי האוקיינוס האטלנטי הצפוני. לא משנה באיזו עונה של השנה תחליטו לבקר בו, השהות במקום תהיה חוויה מיוחדת במינה: באי פוגו (Fogo Island), המשתייך לפרובינציית ניופאונדלנד ולברדור הקנדית, חיים המקומיים לפני שבע עונות לאורך השנה: עונת הקיץ החמה, עונת החורף המושלגת, עונת הקרח הקפואה, עונת האביב בה מגיעים הלווייתנים בסמוך החוף, עונת הדיג (המוכרת גם בשם ההיסטורי "Trap berth season"), עונת קטיף גרגירי היער, ועונת הסתיו הסוערת. לאורחי פוגו איילנד אין מוצעות פעילויות שונות שמאפשרות להכיר את הייחודיות של כל עונה ועונה באי.

המלון עצמו כולל 29 סוויטות, כל אחת מהן מציעה נוף מרהיב מהרצפה ועד התקרה, ומאפשרות לאורחים לבהות מהן החוצה אל שפת האוקיינוס האטלנטי. המלון מאופיין בשילוב ארכיטקטורה מודרנית במיוחד עם שירות חם ואישי, המושרש במסורות המקומיות ומתכנן עבור האורחים את כל הפעילות המקומיות בהתאם לעונה ומזג האוויר. אם טיול בחוץ אינו מתאפשר, האורחים במלון מוזמנים ליהנות מגלריה לאמנות, ספרייה, חדר תה חמים, אולם קולנוע, חדר ישיבות וחדר כושר. בקומה העליונה של המלון מוצעת החוויה האולטימטיבית: חדרי סאונות ומרחצאות מתחת כיפת השמיים, צופות אל האופק הכחול.

מחיר ללילה בחדר זוגי: החל מ-1,305 אירו.

מלון פוגו איילנד אין בקנדה. אתר המלון, אתר רשמי
29 סוויטות, כל אחת מהן מציעה נוף מרהיב. מלון פוגו איילנד אין בקנדה/אתר רשמי, אתר המלון
מלון פוגו איילנד אין בקנדה. אתר המלון, אתר רשמי
המלון שוכן באי פוגו, בקצה המזרחי של קנדה/אתר רשמי, אתר המלון
מלון פוגו איילנד אין בקנדה. אתר המלון, אתר רשמי
לא משנה באיזו עונה תגיעו, השהות במקום תהיה מיוחדת/אתר רשמי, אתר המלון

מגדלי השמיים הכחולים: מלון אוואסי פטגוניה, צ'ילה

14 הוילות המרכיבות את המלון הזה, ממוקמות באמצע שמורת טבע ענקית בחבל פטגוניה שבדרום אמריקה, והוא מציע לאורחים שלו להיות לבד לגמרי עם הטבע. למי שירחיק לכת עד לשם, ייחכו נופים אפיים ודרמטיים של הרים וצוקי גרניט מיתמרים אל השמיים מתוך יערות עבותים, ובין אגמים וקרחונים בצבעי טורקיז עזים. כל אחת מן הווילות הבודדות של המלון מעוצבת בסגנון החוות ובקתות ההרים המסורתיות של חבל פטגוניה, והן מצוידות בג'קוזי ותנור עצים. נוסף על הנוף המדהים של הפארק הלאומי טורס דל פיינה (Torres del Paine), מבקרים בני מזל יוכלו אפילו לצפות בפומה אחת או שתיים.

הווילות של מלון אוואסי בנויות על עמודי עץ, והן מתוכננות כך שתהיה להן השפעה סביבתית מינימלית, עם מקסימום הנאה מהסביבה עצמה. בכוונה תחילה אין בבקתות חיבור לאינטרנט (אלא רק בבקתה הראשית), מה שמאלץ את המבקרים להסתכל החוצה במקום על הנייד. המלון מפעיל גם מסעדת שף עם מטבח ילידי-עונתי, שמציעה ארוחות מושלמות ליהנות מהן אחרי יום של טיולים רגליים עמוסים במראות עוצרי נשימה.

מחיר ללילה בחדר זוגי: החל מ-735 אירו.

מלון אוואסי פטגוניה בצ'ילה. אתר המלון, אתר רשמי
אין בבקתות חיבור לאינטרנט, ובכוונה. מלון אוואסי בפטגוניה, צ'ילה/אתר רשמי, אתר המלון
מלון אוואסי פטגוניה בצ'ילה. אתר המלון, אתר רשמי
מקסימום הנאה מהסביבה עצמה/אתר רשמי, אתר המלון
מלון אוואסי פטגוניה בצ'ילה. אתר המלון, אתר רשמי
14 וילות ממוקמות באמצע שמורת טבע ענקית בחבל פטגוניה/אתר רשמי, אתר המלון

בקצה הגג של העולם: ווייט דזרט קאמפ, אנטארקטיקה

רק מאה אנשים בשנה זוכים להתארח במלון ווייט דזרט קאמפ ("מחנה המדבר הלבן"), שמגדיר את עצמו בהומור מסוים כ"מלון היוקרה הראשון באנטרטיקה", כאשר הוא אולי המלון המבודד ביותר בעולם ולכשלעצמו ההתיישבות האנושית הגדולה ביותר באנטקרטיקה כולה, להוציא שני בסיסי מחקר קטנים.

המלון הוא בפועל מחנה שטח שמורכב מ"פודים", מבנים עגולים עמידים בפני מזג האוויר הקיצוני שבחוץ, ומעוצבים לנוחות מירבית ומפנקת מבפנים, מופעלים על ידי אנרגיה סולארית ובעלי אפס השפעה על הסביבה. המלון מורכב משישה פודים כאלה המיועדים לשינה, אחד שמיועד למקלחות ושלושה שמשמשים לקבלה, טרקלין וחדר אוכל.

ווייט דזרט קאמפ מציע למי שמגיע עד אליו ארבע הרפתקאות שונות, שמאפשרות לחוות את נפלאות הקוטב הדרומי: מסלול "הקיסרים והקוטב הדרומי" שאורך שמונה ימים ומציע מפגש קרוב עם פינגווינים, מסלול "הקרח וההרים" שאורך ארבעה ימים של טיול בין המצוקים המושלגים, מסלול "היום הגדול" שמציע טיסה במטוס פרטי מעל המרחבים הלבנים ומסלול "מרתון הסילון", לספורטאים. המחיר מתחיל אמנם ב-60 אלף דולר לאדם (כולל טיסה פרטית מדרום אפריקה), אבל הוא מבטיח חוויה של פעם בחיים שרק מתי מעט בני אדם זוכים לה.

מחיר ללילה בחדר זוגי: החל מ-14 אלף אירו.

מלון ווייט דזרט קאמפ באנטארקטיקה. אתר המלון, אתר רשמי
ה"פודים" - מבנים עגולים שעמידים במזג אוויר קיצוני. מלון ווייט דזרט קאמפ באנטארקטיקה/אתר רשמי, אתר המלון
מלון ווייט דזרט קאמפ באנטארקטיקה. אתר המלון, אתר רשמי
מוגדר כ"מלון היוקרה הראשון באנטרטיקה"/אתר רשמי, אתר המלון
מלון ווייט דזרט קאמפ באנטארקטיקה. אתר המלון, אתר רשמי
הפודים מופעלים על ידי אנרגיה סולארית ובעלי אפס השפעה על הסביבה/אתר רשמי, אתר המלון

שמורת נווה המדבר: אל-מעה ריזורט, דובאי

זה בטח לא מה שעולה לכם בראש כשאתם חושבים על מאהל בדואי: 42 יחידות המגורים של אל-מעה ריזורט אמנם ממוקמות בין הדיונות ומרחבי החול המדבריים של דובאי, אבל כל אחת מהן מגיעה עם לא פחות מאשר בריכה פרטית וגישה לספא מלכותי. המאהל הבדואי הזה מתגלה כבעל חדרים מעוצבים עם רהיטים בעבודת יד ושירות ברמה של חמישה כוכבים, וכל זאת בנווה מדבר שבתוך שמורת טבע מדברית שוממת ומופלאה של אזור צחיח ומיוחד.

משמעות השם "אל-מעה" בערבית היא החיה המדברית ראם, ולמבקרים באתר הנופש אכן מזדמן לראות מינים רבים של בעלי חיים מדבריים המגיעים אל השמורה כמו צבאים, שועלים, ארנבות וקיפודים ותוך שלמעלה בשמיים חגים בזים, ינשופים ונשרים.

המלון מעורב בפעילויות שימור של בעלי חיים במדבר ומציע פעילויות רבות סביב פרויקט השימור, כמו גם טרקים על גבי גמלים. במסעדה מוצעים מעדנים הן ממטבח הערבי והן מהמטבח הים תיכוני, והארוחות מוגשות או על המרפסת של המסעדה או כפיקניק בין החולות. ולאחר יום חם של תגליות, האורחים מוזמנים להירגע בטיפולי ספא או רביצה בבריכה הפרטית אל מול הנוף המרגיע של דיונות החול האינסופיות.

מחיר ללילה בחדר זוגי: החל מ-1,747 אירו.

מלון אל-מעה ריזורט בדובאי. אתר המלון, אתר רשמי
נווה מדבר בתוך שמורת טבע מדברית שוממת ומופלאה. אל-מעה ריזורט, דובאי/אתר רשמי, אתר המלון
מלון אל-מעה ריזורט בדובאי. אתר המלון, אתר רשמי
כל אחת מהסוויטות מגיעה עם בריכה פרטית וגישה לספא מלכותי/אתר רשמי, אתר המלון
מלון אל-מעה ריזורט בדובאי. אתר המלון, אתר רשמי
לרבוץ בבריכה הפרטית מול הנוף המרגיע של דיונות החול האינסופיות/אתר רשמי, אתר המלון

אלגנטיות מעל העננים: וילה הונג, שוויץ

על צלע הר בורגנשטוק במרכז שוויץ, מול אגם לוצרן (Lucerne) של קנטון נידוולדן, שוכן מלון הבוטיק היוקרתי וילה הונג. הנוף המרהיב של הרי האלפים השווייצריים עוצר נשימה, ואפשר ליהנות ממנו ישירות מתוך בריכת האינפיניטי המחוממת החיצונית של המלון, מושא גאווה בולט שלו. המלון עצמו מבודד מהעיירות הקטנות שמסביב לו ומלבד כמה חוות חקלאיות אין בסביבתו דבר, למעט כרי דשא עצומים והרים ירוקים עם פסגות מושלגות שקשה להוריד מהם את העיניים. אבל לא חייבים להיות בבריכה - כל חדרי המלון מציעים נוף מרגיע של ההרים והאגם, ובימים שטופי שמש גם אזור שיזוף ממול העמק.

השהות במלון, שהוקם על בסיס וילה מהמאה ה-19 ושופץ בשנת 2011, מגיעה גם עם ארוחות בוקר וערב גורמה בסגנון שוויצרי קפדני באחת משלוש מסעדות שונות. בין לבין מוזמנים האורחים ליהנות מהטרקלין ובר המשקאות והקוקטלים, שבו מוצע גם תפריט סיגרים יוקרתי למעשנים הנהנתנים. למי שלא מעשן, מציע המלון גם בית קולנוע עם הקרנות פרטיות, ומרכז ספא עם חמאם וחדרי אדים וטיפולים בסגון אלפיני מסורתי.

מחיר ללילה בחדר זוגי: החל מ-698 אירו.

מלון וילה הונג בשוויץ. אתר המלון, אתר רשמי
כרי דשא עצומים והרים ירוקים עם פסגות מושלגות. וילה הונג, שוויץ/אתר רשמי, אתר המלון
מלון וילה הונג בשוויץ. אתר המלון, אתר רשמי
ליהנות מנוף האלפים מתוך בריכת האינפיניטי המחוממת של המלון/אתר רשמי, אתר המלון
מלון וילה הונג בשוויץ. אתר המלון, אתר רשמי
המלון השוויצרי הוקם על בסיס וילה מהמאה ה-19/אתר רשמי, אתר המלון

ללכת לאיבוד באינסוף כחול: סאות'רן אושן לודג', אוסטרליה

דרומית ליבשת אוסטרליה נמצא האי "קנגרו" - בעבר הרחוק מקום מושבם של הילידים האבורג'ינים וכיום יעד תיירותי עולה - במיוחד בזכות עשרות יקבים מוצלחים ושטחים נרחבים של שמורות טבע ופארקים לאומיים, שמאפשרים היכרות עם מינים רבים של בעלי חיים ייחודיים.

מתחם הנופש של סאות'רן אושן לודג' נמצא בחלקו הדרומי של האי, מוקף בכלום ושום דבר מלבד יער עבות צפוף ומי אוקיינוס צלולים. מאריות ים, דרך פינגווינים ועד ברווזנים וקואלות - השהות במלון הזה דומה לשהות בגן חיות ללא גדרות.

המלון מציע 21 סוויטות שמכולן ניבט נוף אל האוקיינוס הדרומי, והן מצוידות בחדרי אמבטיה עם קירות זכוכית, מרפסות חיצונית להנאה מירבית מהשמש ורצפות אבן גיר מבריקות. הדקורציה גם מתחשבת במסורת המקומית, והמלון כולו עמוס ברהיטים ועבודות אמנות יוצאות דופן, מעשה ידיהם של אמנים מקומיים. המלון גם מתגאה בכך שכל המזון המוגש בו משתנה מיום ליום, ומקורו בתוצרת המקומית של האי, שעיקר הפרנסה של תושביו מקורה בחקלאות.

מחיר ללילה בחדר זוגי: החל מ-1,502 אירו.

מלון סאות'רן אושן לודג' באוסטרליה. אתר המלון, אתר רשמי
מוקף בכלום מלבד יער עבות ומי אוקיינוס צלולים. מלון סאות'רן אושן לודג' באוסטרליה/אתר רשמי, אתר המלון
מלון סאות'רן אושן לודג' באוסטרליה. אתר המלון, אתר רשמי
המלון עמוס ברהיטים ועבודות אמנות יוצאות דופן/אתר רשמי, אתר המלון
מלון סאות'רן אושן לודג' באוסטרליה. אתר המלון, אתר רשמי
השהות כאן דומה לשהות בגן חיות ללא גדרות/אתר רשמי, אתר המלון

יוקרה בתוך ג'ונגל: ארבע העונות באלי בסיאן, אינדונזיה

מסתתר בתוך מעמקי הג'ונגל, שטחו הענק של ארבע העונות בסיאן נמצא באזור ההררי של האי האינדונזי באלי, והשהות בו היא גן עדן טרופי שלי ממש. כדי להגיע אליו יש לחצות גשר דרמטי שמוביל אל בריכת אינסוף עצומה, שנראית כאילו תלויה היא באוויר, והיא הפכה זה מכבר לסימן ההיכר של המלון יוצא הדופן הזה.

הנסיעה לארבע העונות בסיאן משדה התעופה המקומי אורכת אמנם שעה וחצי, אבל הוא נמצא במיקום קרוב במיוחד לכמה מהאטרקציות המובילות של באלי, כמו ארמון אובוד של משפחת המלוכה המקומית, יער הקופים ושוק האומנות.

המלון מורכב מלמעלה מ-40 וילות פרטיות מעוצבות לעילא, כאשר לכל אחת מהן מרפסת ענקית שצופה על הג'ונגל הסבוך של האי, והן מפוזרות בין אזורי מדיטציה ובריכות מעוטרות בחבצלות מים. המלון שם דגש רב על בריאות עם מרכז ספא מתקדם, טיפולים של מרפאים מקומיים ואוכל אינדונזי עונתי. מטיילים שמחפשים חוויות יוצאות דופן, ימצאו כאן טקסי טיהור מים שמעבירה כוהנת הינדית, שיט בנהר סביב אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו ועיסויים בסגון באלינזי שמתקיימים על גדת נהר.

מחיר ללילה בחדר זוגי: החל מ-593 אירו.

מלון ארבע העונות באלי בסיאן באינדונזיה. אתר המלון, אתר רשמי
בריכת האינסוף נראית כאילו תלויה היא באוויר. מלון ארבע העונות באלי בסיאן באינדונזיה/אתר רשמי, אתר המלון
מלון ארבע העונות באלי בסיאן באינדונזיה. אתר המלון, אתר רשמי
גן עדן טרופי שלי ממש/אתר רשמי, אתר המלון
מלון ארבע העונות באלי בסיאן באינדונזיה. אתר המלון, אתר רשמי
לכל אחת מהווילות מרפסת ענקית שצופה על הג'ונגל הסבוך של האי/אתר רשמי, אתר המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully