וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: סוס פרא מעיף כבשה באוויר ומטיח אותה לקרקע

6.12.2021 / 23:40

סרטון שרץ לאחרונה ברשת חושף צד שלא הכרנו אצל הסוסים, כשסוס אלים נצפה מרים לאוויר כבשה, מטיח אותה לקרקע והורג אותה באכזריות. זהירות - הסרטון לא לבעלי לב חלש

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

תיעוד קשה לצפייה של סוס הורג כבשה/REDDIT

סרטון שעלה לאחרונה מחדש ברשת וחושף צד שלא הכרנו אצל הסוסים מעורר תגובות זעזוע מצופים. בקטע הקצר נראה סוס משתולל כשהוא מעיף באוויר כבשה חסרת אונים, מטיח אותה לקרקע בחוזקה והורג אותה. במהלך התקיפה נראה אדם אחד אוחז במקל ומנסה להרגיע את הסוס התוקפני. בהמשך הסוס חוזר על ההתעללות שוב ושוב, כשצמר הכבשה נראה ספוג בדם.

בסרטון שלא ידוע היכן צולם ופורסם לראשונה כבר ב-2019 אך חזר לעורר היסטריה ברשת לאחר שעלה ב-REDDIT בשבוע שעבר, נראה הסוס הפראי משתולל כששני גברים ניגשים אליו בהיסוס במטרה להרגיע אותו. הסוס נראה מקיף את הכבשה הפצועה, מרים אותה באוויר ומשליך אותה לקרקע, פעולה שהוא חוזר עליה גם אחרי שהכבשה מתה. בשלב מסוים ניתן לראות בבירור את צמר הכבשה הספוג בדם סביב ראשה וצווארה.

הצופים נותרו המומים למראה מעשיו של הסוס, מאחר שסוסים נתפסים בדרך כלל כצייתנים ולא כאגרסיביים. מספר צופים הציעו שמדובר בסוס הרבעה שמגן על הטריטוריה שלו, בעוד שאחרים הניחו שמדובר בסוסה שמגנה על הסייח שלה.

צפו בתיעוד המטריד (לא לבעלי לב חלש):

בטבע ידוע שסוסי פרא דומיננטיים עשויים להיות תוקפניים אם הם מרגישים מאוימים - אם כי תקיפות כמו זו שתועדה הן נדירות. באתר המתמחה בסוסים, Horseracingsense, ניסו להסביר: "סוסי פרא יכולים לתקוף בני אדם, אבל הם עושים זאת רק לעתים רחוקות. הן חיות טרף והאינסטינקט הראשון שלהו הוא לברוח מהסכנה. עם זאת, סוסים וסוסי הרבעה המופרדים מהעדר שלהם יכולים להיות אגרסיביים. כשסוסים מרגישים מאוימים ואין להם מקום לסגת - הם יתקפו".

התיעוד רץ ברשת כבר מ-2019:

רבים מאלה שהגיבו לסרטון מיהרו לציין שהתיעוד הוא תזכורת הרסנית לכוח הגולמי שיש לסוסים. משתמש אחד כתב: "זה מוכיח עד כמה סוסים חזקים. הכבשה הזו עשויה לשקול בערך 90 קילו והסוס מניף אותה כאילו כלום". אדם אחד כתב: "אני יודע שסוס הוא חיה חזקה וגדולה - ועדיין! הכבשה הזו היא לא יותר מבובת סמרטוטים בשבילו". מגיב אחר הוסיף: "זה מטורף. זה באמת מראה כמה נזק סוס יכול לעשות אם הוא באמת רוצה".

אחרים העלו השערות לגבי מינו של הסוס על רקע האיכות הירודה של הקליפ. אחת כתבה: "זה בהחלט סוס הרבעה, אבל התנהגות כה מוזרה מעולם לא ראיתי". אחר כתב: "אין ספק שמדובר בסוסה שמגנה על הסייח שלה מפני איום מתקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully