וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו "קינג קונג": הרגע שבו תיירים נמלטו מגורילה שהתנפלה עליהם

28.10.2021 / 23:43

בסרטון נדיר שהתפרסם לאחרונה אפשר לראות גורילה עצומה מגיעה לכיוונים של שני אנשים כשהיא דופקת על החזה שלה ממש כמו בסרטים. זה נגמר בשלום, צפו

גורילה תוקפת תיירים/Reddit / u/Vesko567

ראיתם את הסרט "קינג קונג"? ובכן, גם מי שלא ראה יודע שגורילה יכולה להיות חיה מאוד מפחידה. שני תיירים חוו זאת (כמעט) על בשרם - כפי שאפשר לראות בסרטון ויראלי שהופץ ברשת ובו מתועדת גורילה ענקית מימדים (שעלי ההערכות משקלה כ-200 ק"ג) כשהיא נעמדת על רגליה, טופחת על חז ה ושועטת לעבר האנשים שצפו בה מטווח קצר.

צפו ברגעי האימה

לא ברור איפה הסרטון הזה צולם בדיוק, אבל כנראה שמדובר בגורילת הרים ממין זכר (הזכרים הבוגרים נקראים גם כסופי-גב. כאשר הם מגיעים לבגרות מינית, פס בצבע אפור או כסוף מתפתח בגבם) בערך חצי מאוכלוסיית גורילות ההרים חיה בהרי וירונגה, הרי וולקנו שנמצאים בגבול בין קונגו, רואנדה ואוגנדה שבאפריקה.

למרות החזות המאיימת במיוחד שלהן, מדובר בגורילות מאוד ידידותיות ו"עדינות", שמאמצות הרבה התנהגויות אנושיות וגם מפגינות רגשות כמו צחוק ועצב. תוקפנות קשה היא תופעה נדירה בקרב גורילות, אולם כאשר שתי קבוצות נפגשות עשויים שני הזכרים כסופי הגב המנהיגים אותן להילחם עד מוות, תוך שימוש בשיניים הגורמות לפציעות עמוקות. מסיבה זו נפתרים עימותים לרוב באמצעות התנהגות מאיימת והצגת איומים, שנועדו להפחיד בלא להגיע לאלימות פיזית. גם בסרטון שכאן אפשר לראות שהגורילה לא באמת מנסה לפגוע בתיירים שנראו נמלטים מהמקום מהבהלה, אבל עדיין לא ממש מומלץ להתקרב אליה יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully