וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: עשרות פצועים במתקפת דגי פיראנה בנהר בארגנטינה

27.11.2021 / 23:50

ילדה בת 13 איבדה את הבוהן שלה לאחר שדגי פיראנה התנפלו על הרוחצים בנהר ארגנטינאי והותירו 30 אנשים עם פציעות מחרידות

ילדה בת 13 נפצעה באורח קשה לאחר שננשכה ואיבדה את הבוהן שלה וכ-30 בני אדם נוספים נפצעו באורח בינוני-קל לאחר שהותקפו בסוף השבוע על ידי דגי פיראנה בזמן שהתרחצו בנהר בארגנטינה.

בתקשורת המקומית דווח שבת ה-13 הובהלה לבית החולים לצורך ניתוח חירום של השתלת עור לאחר שאיבדה את הבוהן ברגלה בתקרית שהתרחשה בחוף פופולארי ליד נהר פרנה בסנטה פה. הרשויות המקומיות אסרו על אנשים להיכנס למים לאחר סדרת ההתקפות בסוף השבוע, כך דווח ברשת הטלוויזיה המקומית אל ליטורל שדיווחה על התקרית.

צפו בדיווח מהשטח - זהירות, תמונות קשות

סרג'יו ברארדי, נציג איגוד המצילים באזור, האשים את התקפות דגי הפיראנה בטמפרטורות הגבוהות ומפלסי המים הנמוכים. הוא אישר שילדה בת 13 איבדה אצבע באחת התקריות ואמר: "אנחנו לא יכולים להדגיש מספיק את החשיבות של ציות לאזהרות המצילים, במיוחד משפחות עם ילדים, עכשיו ראינו את הנזק שהפיראנות האלה יכולות לעשות.

"כשהמצילים רואים אדם שננשך, הם מורים לשאר האנשים לצאת מהמים באופן מיידי, אבל לעתים קרובות הפעולה הזו לא מספיקה או לא יעילה - בגלל כמות האנשים באזור. המצילים ניסו להתמודד במקביל עם כל האנשים שסבלו מפציעות נשיכה, אבל הדגים האלה נוטים לנוע בלהקות ולכן אנחנו חווים הרבה התקפות בו-זמנית, אבל לא ציפינו שדבר כזה יקרה לפני שהקיץ בכלל מתחיל כאן", הוא אמר.

ההתקפות התרחשו בנקודה פופולרית על שפת הנהר שנקראת לגונה סטובאל, שם נצפו לא פעם קרובי משפחה של דגי הפיראנה, הנקראים פלומטס.

התקרית האחרונה היא הקשה יותר מאז חג המולד 2013, אז יותר מ-60 בני אדם נפצעו במתקפת דגי פיראנה המונית באותו נהר.

התקיפה של דגי הטרף התרחשה אז באחד החופים הפופולריים של נהר הפרנה ליד העיר רוסריו, 300 קילומטרים מצפון לבירה בואנוס איירס. על פי אחד הפרמדיקים שטיפל בפצועים, הרוחצים נפגעו מנשיכות בחלקים שונים בגופם ואצבעותיהם של ילדים רבים נקטעו. ההערכה בארגנטינה אז הייתה שפסולת שהושארה במים סמוך לחוף על ידי דייגים היא שגרמה לנחיל כה גדול של פיראנות להתקבץ דווקא שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully