וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילה מוחצת למוות קרוקודיל בתיעוד עוצר נשימה וקשה לצפייה

24.10.2021 / 23:41

מטיילים בזמביה לא האמינו למראה עיניהם כשנתקלו בקרב עד המוות בין קרוקודיל לפילה. הקרוקודיל סירב להיכנע בקלות, אך הפילה רמסה אותו למוות ברגליה. צפו בתיעוד הנדיר

תיעוד של פילה מוחצת למוות קרוקודיל הפך לויראלי ברשת, כשרבים תהו האם לקרוקודיל היה בכלל סיכוי לצאת משם בחיים. את התיעוד המטורף הזה הביא המטייל הנס הנריק האהר מדנמרק שהגיע לסיור בזמביה באוגוסט האחרון עם קבוצת מטיילים ולא האמין למראה עינו כשצפה ברגעי השיא של קרב אימתני ביניהם.

צפו ברגעים הדרמטיים:

בסרטון שפורסם בפייסבוק נראית הפילה הגדולה דורכת ורומסת באלימות את הקרוקודיל, לאחר שהוא כנראה איים לתקוף את צאצאה. הקרוקודיל, שאורכו כ-3 מטרים, נראה מנסה לשרוד מתחת למים הרדודים בעוד הפילה ממשיכה למחוץ אותו. לאחר כדקה נראית הפילה מובילה את הטורף אל מחוץ למים בזנבו - כשנראה שהוא מת.

עוד בוואלה!

חוקר הטבע דייוויד אטנבורו מציג צילומים קורעי לב של פיל יתום בוכה: "האדם הורס את העולם. חצי מבעלי החיים ייכחדו"

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד המלא של הקרב

"המטיילים היו עדים לעימות דרמטי שהתרחש בין שניים מבעלי החיים העצומים והמפחידים ביותר באפריקה", כתבו אנשי מחנה נהר ביינס בדף הפייסבוק שלהם, "אולי זו הייתה תקיפת נקמה שניזונה מניסיונות מארב קודמים של קרוקודילים רבים על הבן שלה או גורים אחרים בעדר שלה. מה שזה לא יהיה, - הייתה לה כוונה אחת בלבד", הם הסבירו והוסיפו "בעוד שהתיעוד הזה עשוי להיות קשה לצפייה, הוא ממחיש עד כמה החיים אכזריים וקשוחים בטבע".

פילים הם בדרך כלל בעלי חיים שלווים במיוחד, עם זאת, הנקבות יכולות להיות אגרסיביות מאוד בהגנה על הפילונים הצעירים, בעוד שהקרוקודילים הם ציידים אופורטוניסטיים וידוע כי הם טורפים גם פילים. מומחי טבע שצפו בסרטון העריכו שהפילה הזו העדיפה שלא לקחת סיכונים וכנראה לא הייתה מרוצה מכך שהקרוקודיל היה כל כך קרוב לבן הצעיר שלה - וכדי להגן עליו היא חיסלה לגמרי את האיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully