וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים את ארוחת הבוקר לאט במלון? תשלמו על זה קנס

בית מלון בסן פרנסיסקו הכריז על מדיניות חדשה: "קנס" של 30 דולר אם ביליתם יותר משעה וחצי בארוחת הבוקר. המגבלה החדשה מוטלת רק בזמן ועידה, בינתיים

אורחת אוכלת ארוחת בוקר במלון. Shutterstock, ShutterStock
לוקחת ת'זמן? זה עלול לעלות לך/ShutterStock, Shutterstock

אוהבים להתמהמה עם ארוחת הבוקר? ובכן, יש מקומות שבהם כדאי שתשקלו זאת שוב. מלון פיירמונט (Fairmont) בסן פרנסיסקו החליט להטיל קנס על מי שלוקחים את הזמן עם האוכל שלהם.

אתר The Take Out מדווח כי מלון האמריקני הכריז לפני מספר ימים על מדיניות חדשה, אם כי זמנית לעת עתה, שנועדה לצמצם את הלחץ באזורים הציבוריים של המלון, וזאת בשל ועידה גדולה שנערכה בו. אז נכון, ה"קנס" מוטל על האורחים רק בזמן הוועידה, אך האם זהו סימן לבאות, במיוחד בעיר כמו סן פרנסיסקו, שחווה בתקופות מסוימות עומסי תיירות של ממש?

על פי הדיווח, כל אורח של המלון שמבקש לאכול ארוחת בוקר במסעדת המלון, בעת קיום הוועידה, ישלם 50 דולר על הארוחה (מחיר מינימום), וכל מי שישהה במסעדה למעלה מ-90 דקות, ישלם תוספת של 30 דולרים.

באיגוד התיירות של סן פרנסיסקו מסבירים כי זוהי צורה נוספת של "מס עומס" המוטל על מי שמבקרים בעיר בתקופות שיא, בדומה לעליית מחירי חדרי האירוח. עם זאת, מדיניות זו הצליחה להפתיע אורחים רבים של המלון.

עוד צוין, כי על פי נתונים על משך הזמן שבו אורחים מבלים במסעדה, רובם כלל לא יגיעו למגבלת הזמן החדשה, וישלמו "רק" 50 דולר על ארוחת הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully