וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביאה מיקרופון לטיסה והחלה להטיף לנוסעים - ואז הדיילת הגיעה

21.10.2021 / 23:31

חמושה במיקרופון ואגו מנופח, החלה הנוסעת להטיף לנוסעים על הסיבות להתפרצות נגיף הקורונה והאלוהות של הכלב שלה. הדיילות לא נרתעו והגיבו בהתאם

נוסעת הביאה מיקרופון לטיסה והחלה להטיף לנוסעים/@jawny

אישה אלמונית ששפיותה תלויה בספק תועדה במהלך טיסה של דלתא איירליינס לניו יורק כשהיא מטיפה לנוסעים במיקרופון על נגיף הקורונה - וכמעט נאזקת בידי הדיילות. מי שהביא לנו את התיעוד המביך הזה הוא המוזיקאי ג'וני שהודה כי הוא רכש WiFi בטיסה רק כי הוא היה חייב להראות לנו מה קורה שם בלייב.

בסרטון שצבר יותר מ-2 מיליון צפיות בטיקטוק נראית האישה מתעקשת לנאום לעמיתיה הנוסעים, בניגוד גמור לרצונם ולרצון הדיילות. "הבאתי את המיקרופון שלי, אני הולכת להשתמש בו", היא מפצירה, "המגיפה החלה מכיוון שבני אדם איבדו מעט אמונה". שתי דיילות ניגשות אליה כדי להרגיע אותה אך היא סירבה לשתוק. מהר מאוד אחת הדיילות מודיעה לה שאם היא לא תחזור למושב שלה - היא תאלץ לאזוק אותה. "אתן הולכות לאזוק אותי?" שואלת האישה שוב ושוב ונשמעת נעלבת, "אני לגמרי לא מזיקה". היא גם משערת - וטועה - שהנוסעים ישמחו לשמוע מה יש לה לומר: "זה לא כזה נורא להסתכל עליי". לצערה היא קיבלה שריקות וצעקות בוז מהנוסעים שהפצירו בה לשבת וטענו שהיא רק מחפשת תשומת לב.

על אף שכל המטוס כעת נגדה, היא התעקשה להמשיך בנאום שלה וטענה שהתפרצות נגיף הקורונה החלה כתוצאה משימוש יתר באינטרנט ו"מכשירים אלקטרוניים מטופשים". היא אומרת: "המגיפה החלה כי אנשים דבוקים יותר מדי למכשירים האלקטרוניים שלהם ואינם מסוגלים להבחין בין האינטרנט למציאות".

נוסעת הביאה מיקרופון לטיסה והחלה להטיף לנוסעים. @jawny, צילום מסך
"המגיפה החלה כי אנשים דבוקים יותר מדי למכשירים האלקטרוניים שלהם"/צילום מסך, @jawny

הדיילות סירבו לאפשר לה להמשיך בנאום המגוחך שלה - ואחת מהן שלפה אזיקון. הן החזירו אותה למושב כדי שתיקח איתה את כלוב ההטסה ובו הכלב שלה והעבירן אותה לחלק האחורי של המטוס. אם עד עכשיו עוד רצינו לתת לה צ'אנס, ההתבטאות הבאה שלה כבר הרסה כל סיכוי: "לכלב שלי יש הבנה טובה יותר מכולכם", אמרה האישה בזמן שהיא מתלווה משם, "למעשה, הכלב שלי יכול להיות אלוהים טוב יותר עבור כולכם. הכלב שלי הוא האלוהים שלי".

צפו בתיעוד המלא:

@jawny

someone come get her

♬ original sound - JAWNY

הסרטון גרף יותר מ-14 אלף תגובות. "הטיסות בימינו מתחילות להרגיש כמו יום רגיל ברכבת התחתית בניו יורק", כתב אחד ואחר הוסיף: "לעולם לא ירשו לה לעלות שוב על מטוס". צופה נוסף כתב: "שמישהו יציל את הכלב" ואחר הוסיף: "אם הכלב הוא האלוהים שלך - תני לו לדבר".

בהצהרה שפורסמה בתקשורת מסר דובר מטעם חברת התעופה דלתא בה התרחשה התקרית: "בטיחות הלקוחות והעובדים שלנו הם תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מודעים לסרטון ומעריכים את המחשבה המהירה של צוות הטיסה שלנו שפעל לפי הדרך בה הוכשר כדי להפחית את הסכנה ולסיים את האירוע בבטחה הטיסה המשיכה ל- JFK ונחתה בזמן ללא אירועים מיוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully