וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: מצא בחצר אליגטור ענק בולע בשלמותו אליגטור אחר

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 20:55

משתמש טוויטר פרסם תיעוד לא לבעלי קיבה רגישה, שצילם אביו מחצר הבית שלו - בו נראה אליגטור עצום תוקף ובולע בשלמותו אליגטור באורך 1.80 מטרים

אליגטור אוכל רחפן/@devhlanger

אב מארה"ב, תושב מחוז הולי בדרום קרוליינה, תיעד את הרגע המפחיד בו אליגטור עצום זינק מהמים אל החצר האחורית שלו וטרף אליגטור אחר באורך 1.80 מטרים. טיילור סופר, בנו, שיתף את הסרטון הקשה לצפייה בטוויטר בו חציו של האליגטור הקטן כבר נמצא בדרכו לקיבתו של האליגטור הגדול, כשרק את זנבו ואת רגליו האחוריות עוד ניתן לראות מחוץ לפיו של הטורף - שעל פי ההערכות היה בגודל של כ-4 מטרים.

הנער סיפר כי התיעוד הזה, שללא ספק ראוי לנשיונל ג'יאוגרפיק, תועד מהחצר האחורית של הוריו - ונתן קרדיט לאביו על הצילום. הוא אמר: "זה קרה בחצר האחורית של ההורים שלי היום... ה'חטיף' הוא אליגטור באורך 1.80 מטרים. אבא שלי תיעד חומר טוב, כל הקרדיט לו, אבל אין לו חשבונות ברשתות חברתיות".

צפו בתיעוד המלחיץ:

הציוץ הפך במהירות לוויראלי וזכה למעל 4.5 מיליון צפיות, כ-45 אלף לייקים וכ-10 אלף ציוצים מחדש מאז שפורסם ב -30 בספטמבר. משתמשי טוויטר שהוקסמו ונבעתו מהצילומים הביעו את דעתם בתגובות. "להורים שלך יש אליגטורים בחצר האחורית, מה הם חיים בסרט?", תהה אחד ואחר תהה: "אם 'חטיף' האליגטור הוא 1.80 מטרים אז האליגטור שאוכל אותו הוא...". שלישי כתב: "זה הסרטון המטריד ביותר שצפיתי בו בחיי".

אם תהיתם מדוע לכל הרוחות אליגטור טורף את בן מינו הצעיר, באתר Alligator Farm הסבירו שלמרות שאמהות האליגטורים הן בדרך כלל טובות מאוד ושומרות על צאצאיהן, חוקרים גילו שאליגטורים אמריקנים זכרים נוטים להיות יותר חסרי רחמים כלפי הצאצאים, או גרוע מכך -לעיתים הם אוכלים אותם בצעירותם - כשייתכן שהזכרים אפילו לא יודעים אילו צאצאים הם שלהם.

ב- Live Science מציינים שמחקר חדש גילה שבין 6% ל-7% מהאליגטורים הצעירים נופלים קורבן לקניבליזם.

החוקרים ניתחו נתונים משנים של תיוג ומעקב אחרי אליגטורים בביצות ליד גיינסוויל, פלורידה. הם בדקו את תכולת הקיבה של 267 אליגטורים בוגרים שנהרגו על ידי ציידים במאמץ לברר כמה אליגטורים מתויגים נאכלו על ידי אליגטורים אחרים. הם מצאו ב-33 מהקיבות 56 תגים בסך הכל, כשבבטנו של אליגטור רעב במיוחד נמצאו שרידים של לפחות 14 אליגטורים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully