וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע המצמרר בו אליגטור עצום רודף אחר דייג - ומפיל אותו לקרקע

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 23:24

דייג בן 22 מפלורידה נס על נפשו כשנתקל לפתע באליגטור עצום בשעת בוקר מוקדמת. כמו בסרט אימה, הדייג תועד נופל לקרקע בעוד האליגטור ממשיך לרדוף אחריו במרחק של מטרים ספורים ממנו

צפו בתיעוד המפחיד

טומי לי בן ה-22 תועד במצלמת ה-GoPro שלו נתקל בעת שניסה לדוג דגי טרפון באליגטור עצום - וברח כל עוד נפשו בו. הדייג הגיע בשעת בוקר מוקדמת לאגם באוורגליידס, פלורידה, ורגע אחרי שהשליך את חכתו למים - הוא נתקל באליגטור באורך 3.5 מטרים שעשה את דרכו לכיוונו.

בסרטון שפרסם מאוחר יותר ברשת (כלומר, הוא שרד), טומי נראה בורח מהאליגטור ונופל לאדמה בעוד שהאליגטור ממשיך לרדוף אחריו. לרגע אנחנו בטוחים שזה סופו של המסכן, אך כשהוא נעמד על רגליו שוב, הוא מתעד את האליגטור עומד מולו ללא תזוזה, כאילו ממתין למתקפה הבאה. ברגע זה נשמע טומי אומר: "טוב, זה שם קץ לדיג הטרפון שלי... וואו!".

הדייג המבועת קורא לאליגטור לחזור למים, אך הוא ממשיך לרדוף אחריו. אחרי ריצה של עוד מספר מטרים נשמע טומי קורא "אוי אלוהים". למרבה מזלו, כשהוא מסתובב לראות מה מצבו של יריבו הטורף, הוא מבחין כי הוא עושה את דרכו חזרה למים. ברגע של טירוף, הדייג חוזר על צעדיו וקורא לאליגטור לחזור: "היי חבר". שוב שיחק לו המזל: האליגטור התעלם מקריאותיו וחזר למים. טומי סיכם: "הלכתי מכאן, לעזאזל כל זה".

צפו בתיעוד המלא של הרגעים המלחיצים:

מאוחר יותר הסביר בשיחה עם ה"סאן" כי הוא תיעד את הרגעים המטרידים במצלמת GoPro עם זווית רחבה שמראה כאילו האליגטור נמצא במרחק שפוי ממנו, אך הוא הוסיף: "במציאות האליגטור היה גדול יותר וקרוב יותר אליי. הוא היה במרחק שלושה מטרים ממני. רצתי לאחור ונפלתי בזמן שהוא רודף אחריי. התעממתי איתו והוא רדף אחרי שוב לפני שנסוג למים. משם חזרתי לרכב שלי".

מומחית האליגטורים סוואנה בון מ"גטורלנד" אמרה ל"קליק אורלנדו" שהיא ביקשה מתושבי האזור להיזהר במיוחד בתקופה זו מכיוון שזו עונת ההזדווגות של האליגטורים. היא אמרה: "קודם כל, אתם צריכים לשים לב לכל גוף מים, באמבטיה שלכם, בבריכת השחייה שלכם, באגם שמאחורי הבית שלכם, בשלוליות הבוץ שילדיכם משחקים בהן - בכל מקום שאפשר למצוא בו אליגטור כרגע, כי אליגטורים מסתובבים חופשי, במיוחד הקטנים יותר שקל להם להסתתר. האליגטורים הגדולים דוחפים את הקטנים החוצה כי הם רוצים את כל הנשים לעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully