וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אליגטור עולה בעשן לאחר שנגס ברחפן שחשב שהוא מזון

8.9.2021 / 23:47

מבקרים בביצת אוורגליידס בפלורידה ניסו לתעד מקרוב אליגטור בעזרת הרחפן שלהם, אלא שאז הוא הסתער עליו וניסה לאכול אותו כי חשב שהוא מזון. מהר מאוד הרחפן התפוצץ והאליגטור התמלא עשן

אליגטור אוכל רחפן/@devhlanger

סרטונים שפורסמו בטיקטוק ע"י קבוצת מטיילים בביצת אוורגליידס שבפלורידה מציגים אליגטור מסכן העולה בעשן בזמן שהוא מנסה ללעוס רחפן שחשב שהוא מזון.

בסרטונים המטרידים נראים המטיילים צועקים בשמו של האליגטור, ג'ורג', כשהם מנסים להזהיר אותו מפני אכילת הרחפן. משתמשת הטיקטוק devhlanger סיפרה כי הם ניסו לתפוס קלוז אפ של האליגטור כשפיו פעור ונעזרו בפיצ'ר "מניעת המכשולים" של הרחפן המסייע לו להסתובב סביב אובייקטים מבלי לקבל הוראה לכך. היא האמינה שפיצ'ר הזה ימנע מהרחפן להגיע כה קרוב אל האליגטור ויסייע לו לחמוק משם והוסיף: "זו הייתה רק הפעם השנייה שהשתמשנו בפיצ'ר הזה". להפתעתה, האליגטור חשב שמדובר ביצור מעופף טעים במיוחד - והצליח לנגוס בו בעודו באוויר.

ככה זה נראה

בסרטון ניתן לשמוע את אחת המטיילות שואלת האם האליגטור חושב שהרחפן הוא מזון - שנייה לפני שהוא נוגס בו. בעוד האליגטור לועס את הרחפן, ניתן לשמוע את המבקרים צועקים באימה. אחד מהם נשמע אומר: "אלוהים אדירים, הוא אוכל את זה!" בעוד אחר שאל: "מה אתה עושה ג'ורג'?". אחת נשמעת אומרת: "אל תאכל את זה. ג'ורג', לא!" - אך זה כבר מאוחר מדי. האליגטור נראה ממשיך ללעוס ברחפן ומביא להתפרצות של עשן ממנו שמקיף את האליגטור. למרות תחינותיהם של המבקרים והעשן הכבד שהקיף אותו, האליגטור המשיך לנגוס ולרסק על כלי הטייס האווירי הבלתי מאויש עד שלא השאיר ממנו פירור.

למרבה המזל, דב טוענת שהם נותרו בשטח כדי לבדוק את מצבו של האליגטור והיא מדווחת שמצבו תקין. היא כתבה: "מצבו של ג'ורג' טוב ונראה כי הוא נותר עדיין רעב לאחר המקרה".

על פי הדיווח של ניוזוויק, הסרטון הויראלי הרגיז חלק גדול מהצופים וכמה מהמגיבים טענו שהם אפילו דיווחו עליו לרשויות המקומיות. למרות שהצלמת טוענת שהאירוע התרחש בביצת האוורגליידס, כמה צופים סבורים שהוא אירע באזור שנמצא בפועל בפארק הנמצא בשליטת שירות הגנים הלאומיים, שם חל איסור בשימוש ברחפנים.

יוצרת הסרטון מיהרה להתגונן וכתבה ש"זו הייתה תאונה וזה קרה מחוץ לפארק הלאומי במהלך סיור. כוונו את הכעס שלכם כלפי חוות התנינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully