וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות מפחידות: רגעי האימה בהם המתרחץ מנסה לברוח מהכרישים

12.3.2021 / 0:25

שחיין בחוף הים בניו זילנד נכנס למים העמוקים ולא שמע את הצעקות של שאר המבלים בחוף שניסו להזהיר אותו כי שני כרישים מתקרבים אליו. כשהוא החל לצאת מהמים, הכרישים כבר היו קרובים מאוד וילדה שהייתה במקום תיעדה הכל

גבר נמלט מכרישים שנוגסים ברגליו בחוף הים/ELIZA SQUIRE

זהו הרגע המפחיד בו מתרחץ יוצא מהים בריצה כששני כרישים דולקים בעקבותיו. הבחור נהנה מטבילה במים העמוקים בחוף אוהופה, 90 דקות מזרחית לרוטרואה שבניו זילנד בסוף חודש ינואר האחרון, ולא שמע את שאר השוהים בחוף שהחלו לקרוא לעברו "כריש, כריש". הרגע המפחיד צולם על ידי אליזה סקווירה בת ה-15, ששהתה במקום.

הבחור שנכנס לשחייה במים לא שמע את הצעקות שהגיעו מאזור החוף ולא היה מודע לסכנה בה הוא נמצא ולכן החל לצעוד באיטיות לכיוון קו החוף, אלא שהסנפירים של הכרישים כבר היו קרובים אליו מאוד - בדיוק ברגע שהוא הסתובב לאחור. כשהבין זאת הוא התחיל לרוץ בשעיטה לעבר החוף, זרק את עצמו לתוך אחד הגלים והתחיל בשחייה מהירה מאוד כדי להתרחק ולהגיע אל חוף מבטחים.

צפו ברגעים המפחידים

האבא של הצעירה שצילמה את האירוע, פיל סקווירה, סיפר לתקשורת המקומית שהאנשים בחוף ראו את הכרישים וניסו להזהיר את הבחור: "אנשים צעקו 'כריש, כריש'. הוא לא שמע אותם אבל כשהוא ראה שני סנפירים במים זה הפחיד אותו מאוד והוא התחיל לשחות", הוא סיפר שאנשים נוספים שהיו במקום אמרו עוד לפני כן כי ראו את הכרישים, "המידע עליהם הסתובב בכל החוף, ואני מניח שהיה אפשר להבין את זה - כי לא היו הרבה אנשים במים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully