וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגלית נדירה בת אלפי שנים נמצאה בבטן של אליגטור עצום

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 7:56

שתי אבנים מוזרות למראה שנמצאו בתוך קיבת אליגטור ענק ממדים, התגלו כשרידים מלפני כ-6,000 שנים וככל הנראה היו שייכות לילידים האינדיאנים. כמובן שהתגלית גררה איתה מבול של שמועות כמו "את מי האליגטור אכל"

אליגטור אוכל רחפן/@devhlanger

בווידאו - אליגטור עולה בעשן לאחר שנגס ברחפן שחשב שהוא מזון

צייד נדהם ממה שמצא בתוך אליגטור מפלצתי באורך 4 מטרים ובמשקל מעל ל-330 ק"ג, לאחר שחתך את גופתו וחקר את תכולת קיבתו. שיין סמית', שעובד במפעל לעיבוד בעלי חיים שנצודו במיסיסיפי שבארצות הברית, החליט להציץ אל תוך הבטן של האליגטור המת לאחר ששמע דיווחים כי מעבדים אחרים מצאו חפצים מעניינים בתוך גופות של תנינים ולאחר בדיקה בקיבת האליגטור שהובא אליו ע"י הצייד ג'ון המילטון מצא שם סמית, בין חלקי דגים, נוצות, אבנים ומיצי קיבה ששורפים את הגוף - תגלית חסרת תקדים.

לאחר בחינה מדוקדקת הוא מצא שם שתי אבנים מוזרות למראה - שהתבררו כראש חץ ומשקולת. בהתחלה הוא היה בטוח שהאליגטור פשוט אכל חץ שנורה לעברו - אך גיאולוג מקומי חקר את החפצים ומצא שהם בני כ-5,000 -6,000 שנה.

זה האליגטור

וזה מה שמצאו לו בקיבה

כמובן שעם הפרסום על התגלית הרשת התמלאה בשמועות ותיאוריות לגבי "את מי אכל האליגטור" ואף עלו טענות שהוא עצמו בן אלפי שנים, אולם על פי הערכות מומחים, האליגטור פשוט בלע את החפצים כשחיפש מזון בקרקעית או כשבלע אבנים בניסיון לסייע לו בעיכול.

היסטוריונים הסבירו ל-AL שהשימוש בחיצים ומשקלות לדיג איפיינו את האינדיאנים הילידים שחיו באזור בעבר הרחוק, אך נראה ששני החפצים בקיבת האליגטור מגיעים מחלקים שונים של התקופה הארכאית באמריקה הצפונית (שהייתה לפני כ-10,000 ל -3,000 שנים).

"פשוט היינו בהלם ממה שמצאנו", אמר סמית' לתקשורת המקומית, "המחשבה הראשונית שלי הייתה שהאליגטור אכל אינדיאני או שאינדיאנים ירו לו בבטן... בכל מקרה - כנראה שאני האדם היחיד על כדור הארץ ששלף ראש חץ מבטן של אליגטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully