וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה בגללה אסור לפתוח את דלת חדר המלון באמצע הלילה

9.8.2021 / 1:15

דיילת בשם דני שיתפה סיפור של חברה שלה שלא הצליחה לישון בגלל רעשים מחוץ לחדר. היא הציצה בחוץ ולא האמינה למה שראתה במצלמות האבטחה

דיילת מספרת מדוע אסור לפתוח את דלת המלון אם שומעים רעש בחוץ/TikTok/danidboyy1

כשאתם טסים למדינה זרה ומבלים לילה בבית מלון לא מוכר, אין דבר יותר מתסכל מאשר לשמוע רעשים בחוץ בזמן שאתם מנסים לישון בלילה. רוב האנשים יציצו החוצה וינסו לראות מהיכן מגיע הרעש, אבל דיילת טיסה שיתפה בטיקטוק סיפור שלבטח יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים את זה להבא.

"כאשת צוות של מטוס אני טסה הרבה מאוד מן הסתם ונשארת בכל מיני מלונות ויש לי הרבה סיפורים מוזרים", היא אמרה, "אבל הסיפור הזה שחברה סיפרה לי ממש הבהיל אותי. היא הגיעה למלון מאוד עייפה ונכנסה למיטה. היה לה קשה לישון בגלל שהיא שמעה ילדים שצוחקים ומשחקים מחוץ לחדר. הרעש הזה נמשך כחצי שעה".

קיץ 10 של וואלה!שופס ו-וואלה! חוזר עם שוברים ואטרקציות במחיר מדהים

דני הדיילת סיפרה שחברה שלה הייתה ממש מתוסכלת מהרעש והתקשרה לקבלה של המלון כדי ליידע אותם שילדים משחקים בחוץ והיא לא יכולה לישון. צוות המלון אמר לה שהקומה כולה שייכת לאנשי הצוות של המטוס ואין אנשים אחרים בקומה הזו. אחרי שהיא שמעה את זה היא החליטה לנסות לחזור לישון, אבל הצחוקים בחוץ נמשכו והיא החליטה לצאת מהמיטה ולבדוק מה קורה בחוץ.

צפו בסיפור המפחיד שלה

היא פתחה את הדלת של החדר שלה והציצה החוצה, רק כדי לגלות שלא היה שם אף אחד. היא חזרה לישון ושוב שמעה רעשים. בשלב הזה היא כבר ממש התעצבנה והחליטה לרדת לדבר עם הקבלה. "לא נראה שצוות המלון האמין לה כשהיא אמרה שהיא שומעת מישהו מחוץ לחדר שלה, אז היא התבקשה להסתכל במצלמות האבטחה. וזה השלב שבו הסיפור הופך להיות ממש קריפי - היא ראתה את עצמה פותחת את הדלת, ונותנת לילד קטן להיכנס לחדרה לפני שהיא סגרה שוב את הדלת".

דני אמרה שלאחר ששמעה את הסיפור הזה היא לא הצליחה לישון במשך מספר ימים וגם העוקבים שנחשפו לסיפור ממש נבהלו והתוודו: "לעולם לא נפתח שוב את הדלת של החדר באמצע הלילה".

לעומתם היו גולשים שהטילו ספק באמינות הסיפור וכאלה שתהו מה קרה בהמשך: איפה היו שאר הילדים שאת קולם היא שמעה? האם היא חזרה לחדר שלה לאחר שראתה את הצילומים ובכלל - איפה נמצא אותו מלון שבו רוחות רפאים של ילדים משחקות במסדרונות. לאף אחת מהשאלות האלה לא פורסמה תשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully