וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמה בקרוקודיל כדי להציל את אחותה התאומה: "אני קרוקודיל דנדי"

13.6.2021 / 23:08

צעירה בריטית אמיצה נלחמה באגרופים בקרוקודיל כדי להציל את אחותה התאומה ממוות בטוח. היא סיפרה: "הכתי בו חזק עד שכמעט נשברה לי היד". אחרי שהאחות שהותקפה יצאה מהתרדמת - השתיים מתכוונות להמשיך בטיול

מה תהיו מוכנים לעשות כדי להציל את האדם הקרוב לכם מכל? ג'ורג'יה לאורי בת ה-28 נלחמה בקרוקודיל עצום כדי להציל את אחותה התאומה, מליסה, ממוות בטוח. ג'ורגיה, צוללנית מוסמכת מסנדהרסט, ברקשייר שבבריטניה, סיפרה שהכתה בקרוקודיל 3 פעמים בזמן שהשתיים שהו בלגונה במקסיקו והצליחה להכניע אותו כשזה ניסה לחנוק למוות את אחותה.

ג'ורג'יה האמיצה סיפרה מאוחר יותר לסאן הבריטי כיצד הגיבה כשהבחינה בקרוקודיל באורך שני מטרים נועץ את לסתותיו ברגלה של אחותה. היא סיפרה: "הוא ניסה לקח אותה איתו. קפצתי למים, שחיתי אליה, תפסתי את הקרוקודיל בראש והכתי אותו באגרופים עם שתי הידיים. זה כאב כמו להכות בשולחן, אך מתברר שזה עזר וזה הצליח להבריח אותו. מתברר שאני קרוקודיל דנדי (צחקה)".

האחיות התאומות יצאו לסיור בקבוצה של 25 תיירים ומדריך ללא רישיון, התרמילאי הגרמני ריצ'י. הקבוצה הגיעה ללגונת מניאלטפ הידועה בקינון קרוקודילים. ג'ורג'יה סיפרה: "אף אחד לא הזהיר אותנו שיש שם בכלל קרוקודילים. לא שתינו, לא היה מעורב שם אלכוהול. הגענו לשם רק כדי להירגע. זו הייתה שעת ערב. מליסה שחתה לבדה והסתבכה בצרות. לא ידעתי מדוע היא קוראת לעזרה אבל שחיתי לעברה".

ג'ורג'יה הבחינה בקרוקודיל גדול במים וראתה כיצד אחותה נזרקת על ידי החיה באוויר. לדבריה: "ראיתי כיצד הוא טלטל אותה. לפתע הבחנתי בראשו של הקרוקודיל שאורכו כשני מטרים. הוא תפס אותה ברגלה וניסה לבצע בה את 'גלגול המוות' (מצב בו החיה מסתובבת במים במהירות בניסיון להכניע את הטרף שלה). היא ניסתה לברוח אך הוא המשיך לגרור אותה משם. נתתי לו מכות ואז הוא תפס אותי ונשך את זרועי. נתתי לו אגרוף עם היד השנייה והוא הרפה ממני. זה קרה 3 פעמים. נראה כי הקרב בקרוקודיל נמשך זמן רב, אך זה האדרנלין שהתפרץ בי".

בזמן שהתאומות צרחו, חבריהם הצליחו להתריע בפני סירת תיירים שנייה, שהובלה על ידי המדריך המנוסה ג'רארדו אסקמילה פרז, כדי שינסו לסייע. כשהקרוקודיל הרפה, מליסה הועלתה לסירת התיירים ושם התברר מידת פציעתה. ג'ורג'יה סיפרה: "היו לה פצעי ניקוב בכל מקום אבל היא לא דיממה. היא התעלפה והתעוררה וכך שוב ושוב. הדבר שהכי הדאיג אותי היה שהיא השתעלה דם ואמרה: 'אני טובעת, אני טובעת'. זה היה מפחיד והיא גם צרחה. חשבתי לעצמי שראיתי אותה עם הפנים כלפי מטה במים הרבה זמן, אז חששתי שהיא בלעה יותר מדי מים".

"אסירת תודה שיצאתי מזה בחיים ושג'ורג'יה נלחמה בשביל להציל אותי"

התאומות הועברו לטיפול בבית החולים בפוארטו אסקונדידו, שם טופלה ג'ורג'יה בסימני נשיכה וחתכים ביד ימין ובפרק כף היד ובשריטות ברגליה. מצבה של מליסה היה לא פשוט. היא נותרה עם שבר בשורש כף היד וחתכים בבטן, והרופאים דאגו שהיא פיתחה אלח דם או הרעלת דם בפצעיה. ג'ורג'יה אמרה: "הרופאים דאגו לריאותיה מכיוון שחשבו שאולי חלתה בדלקת ריאות מהזיהום שנוצר. הייתי צריכה לחתום על כמה מסמכים שאומרים שהטיפול רשאי להימשך, טיפול שכלל תרדמת ממושכת. זה היה מפחיד".

בשבוע שעבר מליסה התעוררה מתרדמתה, וכעת היא צפויה להישאר בבית החולים עוד כשבועיים. ג'ורג'יה אמרה: "היא הצליחה לשאול מה קרה. הוציאו לה צינור מגרונה והיא מאוד כואבת אבל שמחה להיות בחיים". בסוף השבוע מליסה הצליחה לשלוח הודעה קולית בה אמרה: "אני אסירת תודה שיצאתי מזה בחיים ושג'ורג'יה נלחמה בשביל להציל אותי. אז מאוד שמחה על כך".

ג'ורג'יה החבושה, השוהה בימים אלה באכסניה לתרמילאים, אמרה כי היא ואחותה מעוניינות להמשיך את הטיול שלהן ברחבי העולם, אותו החלו במרץ האחרון. היא הוסיפה: "למליסה יש שבר בפרק כף היד שייקח יותר זמן עד שיחלים מאשר פציעות אחרות שלה והיא יכולה גם להחלים כאן מאשר להשתעמם בבית. אנחנו בהחלט לא הולכות לסיים את הטיול העולמי שלנו כאן. אנחנו רוצות להמשיך לטייל. אני יכולה להתאושש כאן וכן גם היא". הורי התאומות, סו, בת ה-62, ושון הן ה-63, ארגנו כרטיסי טיסה למקסיקו כדי להימצא לצד בתם בבית החולים והם מתוכננים להגיע במהלך השבוע.

עד כה החשבון הרפואי של הנערות הגיע ל-11,000 ליש"ט, אך דף ה-GoFundMe שלהן הצליח לגייס יותר מ-43,800 ליש"ט למטרת טיפולים. אחד מחבריהן התרמילאים, מקס לוריין, סיפר אודות ג'ורג'יה: "היא אישה כל כך אמיצה ומדהימה. אני כל כך שמח שהיא הצליחה להציל את אחותה ואני בטוח ששתיהן ימשיכו לכבוש את העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully