וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עטלף השתולל במחלקת העסקים - ואילץ את הטייס לנחות

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 14:09

קברניט המטוס של אייר אינדיה, שעשה את דרכו מניו דלהי לניו יורק, הכריז על מצב חירום: עטלף ש"הופיע" לפתע במחלקת העסקים, התעופף בפראות ברחבי המטוס להפתעת הנוסעים ואנשי צוות האוויר. לאחר הנחיתה חוטא המטוס באמצעות עשן - מה שגרם למות העטלף

מטוס בואינג 787 דרימליינר אייר אינדיה. ShutterStock
קברניט המטוס החליט שלא לקחת סיכון והכריז על מצב חירום. אייר אינדיה/ShutterStock

טיסה מספר 105 של חברת התעופה ההודית אייר אינדיה (Air India), שהמריאה מנמל התעופה הבינלאומי בניו דלהי לניו יורק, נאלצה לשוב לנמל הבית שלה לאחר כחצי שעה בלבד. הסיבה: עטלף ש"הופיע" לפתע במחלקת העסקים, והתעופף בפראות ברחבי המטוס - להפתעתם הרבה של הנוסעים ואנשי צוות האוויר.

רשת FOX News מדווחת כי קברניט מטוס הבואינג 777 החליט שלא לקחת סיכון, הכריז על מצב חירום וכאמור שב בחזרה לניו דלהי. עם הנחיתה, חוטא המטוס באמצעות עשן, מה שגרם למותו של העטלף.

גורם רשמי במינהל התעופה האזרחית של הודו מסר כי "המטוס נחת בשעה 03:55 לפנות בוקר, וצוות ללכידת חיות בר נקרא למטוס במטרה לאסוף את העטלף".

"נמשך לאוכל שהועלה לטיסה"

מעריכים כי העטלף חדר את תא הנוסעים בעת העמסת הקייטרינג לקראת הטיסה. לדברי הגורמים, אין זה נדיר שבעלי חיים נמשכים למזון בזמן העלאתו למטוס.

יצוין כי זוהי אינה הפעם הראשונה שחודרים עטלפים אל מטוסי נוסעים וגורמים לתקלות מסוג זה בזמן הטיסה. כך התרחש למשל בשנת 2019, בעת שעטלף חדר לטיסת חברת Spirit האמריקנית. סרטונים שהועלו באותה עת לרשתות החברתיות, נראה העטלף משתולל בתא הנוסעים, לקול צחוקם של הנוסעים, כמו גם צעקותיהם של נוסעים אחרים.

במהלך השנים, נרשמו לא אחת מקרים של חיות בר נוספות שחדרו למטוסים ו"צצו" במהלך הטיסה. כך למשל חולדות, חרקים ממינים שונים ונחשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully