וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מצאה במרתף דירת הנופש שלה פתח לקניון נטוש ומצמרר

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 23:36

משתמשת טיקטוק גילתה שהמרתף של דירת ה-Airbnb ששכרה מוביל לקניון נטוש שהזכיר לצופים את הסדרה "דברים מוזרים". אחרים ציינו שהמסדרון המוביל לדירה מזכיר את בית המלון בסרט "הניצוץ". אחרי כל הדוגמאות האלו, הייתם נשארים לישון שם?

גילתה קניון נטוש מתחת לדירת הנופש שלה/TikTok/claire.scheulin

לא פעם נתקלנו ברשת בסיפורים על דירות airbnb שהכילו הפתעות פחות מלהיבות לשוהים בהם, אך זו כנראה מתעלה על כולן. משתמשת טיקטוק שיתפה בסרטון את הרגע בו גילתה שהמרתף של דירת ה-airbnb ששכרה, ככל הנראה בפלורידה, מוביל לקניון נטוש וקריפי - שנראה כאילו לקוח מסצנה בסדרה "דברים מוזרים".

קלייר שויילן פרסמה סדרת סרטונים בטיקטוק, כשבראשון הציגה את הביקור הראשון שלה בקניון וכתבה: "ככה זה כשל-airbnb שלך יש קניון נטוש במרתף". היא גם הוסיפה מוזיקה איטית ומטרידה לסרטון שרק הפכה את כל הסיטואציה למפחידה יותר.

מלבד הקניון הנטוש, היא הציגה מסדרון ארוך עם שטיחים מקיר לקיר המוביל לדירה שלה, אותו הצופים כבר השוו לבית המלון מ"הניצוץ". בסרטוני המשך היא הציגה גם את המעליות, המדרגות הנעות והחנויות הריקות ששימשו את המבקרים בעבר הרחוק.

צפו בסרטון הקריפי:

ובסיור הקצר:

@claire.scheulin

Reply to @sl.mshady if anyone can read what was on that sign would be a big help

♬ Scary - Background Sounds

כשהצופים ביקשו פרטים נוספים על הקניון הנטוש, הבהירה קלייר שאת הפרטים המלאים על המקום היא תפרסם רק לאחר שתעזוב. עם זאת, בסרטון נוסף התגלה שהקניון אינו נטוש לגמרי - שכן אחד מבתי הקפה במקום פתוח ויש בו אפילו סועדים. הצופים הניחו שמרכז הקניות ממוקם מתחת למתחם דירות וכי בעוד רובן נטושות, חלק מהדירות עדיין מאוישות וזאת הסיבה שבית הקפה במקום עדיין פועל.

קלייר וחברתה מאשרות שהן בסדר:

ויש שם בית קפה אחד שעדיין פתוח:

הסרטון המקורי צבר מעל 7 מיליון צפיות ועשרות אלפי תגובות. "את בעונה השלישית של 'דברים מוזרים'", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "זה נראה כאילו לקוח מסרט אימה. כל כך הרבה אנשים בטח נרצחו שם". אחר כתב שהוא מכיר את המקום ושהוא שימש כבית חולים במלחמת העולם השנייה לפני שהפך לקניון, אך לא ניתן לאמת את הדברים שלו. אחר הציע: "במודעת ה-airbnb הייתי מוסיף ביתרונות: 'מקום מושלם למשחק מחבואים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully