וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות תעופה מהאמירויות מבטלות טיסות לארץ; גם הקרוזים מחיפה לא יתקיימו השנה

עודכן לאחרונה: 15.5.2021 / 21:14

איתיחאד איירווייס ופליי דובאי ביטלו את טיסותיהן לארץ בעקבות המלחמה בעזה, ומצטרפות לחברות תעופה אחרות מארה"ב ואירופה. גם ענקית הספנות רויאל קריביאן הודיעה על ביטול הקרוזים מחיפה

איתיחאד איירווייס נוחתת לראשונה בישראל/צילום: זיו ריינשטיין

בעקבות המצב המלחמתי בעזה, ביטלו חברות התעופה של איחוד האמירויות הערביות - איתיחאד איירווייס ופליי דובאי - את טיסותיהן לישראל. שתי החברות מצטרפות בכך לחברות תעופה מארה"ב ומאירופה, שביטלו את טיסותיהן כבר בשבוע שעבר לנתב"ג.

חברת התעופה איתיחאד, שבסיסה באבו דאבי והחלה לטוס באופן סדיר לישראל בחודש שעבר, השעתה את כל שירותי הנוסעים והמטען לתל אביב מיום ראשון (מחר), כך לפי אתר האינטרנט של החברה. "אתיחאד עוקבת אחר המצב בישראל וממשיכה לשמור על קשר הדוק עם הרשויות וספקי המודיעין הביטחוני", נכתב.

בדומה לה, חברת הלואוקוסט של דובאי, פליי דובאי (Flydubai), שהחלה לטוס לארץ בנובמבר האחרון, מבטלת את טיסותיה מדובאי מיום ראשון, אם כי שתי טיסות פעלו בשבת. על פי אתר האינטרנט שלה, טיסות אחרות מתוכננות לשבוע הבא.

פליי דובאי הפעילה לאחרונה שתי טיסות יומיות בלבד מתוך ארבע הטיסות היומיות שלה המקוריות שלה, מה שמראה על ירידה בביקוש ליעד שהיה לוהט בעבור עשרות אלפי ישראלים בשנה שעברה.

פליי דובאי. Shutterstock, ShutterStock
ביטלה טיסות ודחתה אחרות לשבוע הבא. פליי דובאי/ShutterStock, Shutterstock

גם שיט הקרוזים מתבטל

בתוך כך, ענקית הספנות רויאל קריביאן ביטלה את הפלגותיה של ספינת הקרוזים "Odyssey Of The Seas" מחיפה לקפריסין ויוון, שנקבעו לקיץ הקרוב. כמה מאנשי הצוות שהיו על הסיפון, דיווחו כי הידיעה הוכרזה על ידי קברניט הספינה באמצעות מערכת הכריזה באונייה. "ההחלטה מגיעה כתוצאה הסכסוך המחריף בין ישראלים לפלסטינים", נכתב באתר "קרו סנטר" העוסק בספנות.

כיום נמתא ספינת "Odyssey Of The Seas" בלימסול שבקפריסין, והיתה אמורה להגיע לנמל חיפה כבר החודש עם צוותה לקראת התחלת הקרוזים ב-2 ביוני ועד חודש ספטמבר. מדובר בספינת הדגל החדשה של תאגיד השיט הגדול בעולם, וישראל היתה אמורה להיות המדינה הראשונה שממנה היו צריכים להתחיל הקרוזים ליעדי אגן הים התיכון.

בחודש מרץ הודיעה רויאל קריביאן על הפלגות לתושבי ישראל המחוסנים, שבהן יהיו גם צוות הספינה וגם אורחים מעל גיל 16 מחוסנים נגד נגיף הקורונה. צוות הספינה אמור היה להתחסן בחיפה ב-7 במאי, אולם החיסון בוטל מספר פעמים, ועתה הצוות יחוסן בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully