וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייט לישראייר וארקיע: חברת הלואוקוסט שתטיס אתכם לדובאי כבר החודש

חברת "פליי דובאי" הודיעה על הפעלת קו טיסות בין תל אביב לדובאי כבר החודש, ובכך מקדימה את ישראייר וארקיע שיתחרו איתה עם הקו. האם מחיריה של חברת הלואוקוסט מהאיחוד באמת יהיו זולים יותר? בדקנו

סרטון תיירות שקורא לתושבי האמירויות להגיע לישראל/צילום: משרד התיירות

(בווידאו: סרטון תיירות שקורא לתושבי האמירויות להגיע לישראל)

המאבק על הקו בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות ממשיך לספק כותרות, הפעם זו חברת הלואוקוסט "פליי דובאי" (flydubai) מהאמירויות, שהודיעה היום (רביעי) על פתיחת קו בין דובאי לתל אביב כבר ב-26 בנובמבר - כלומר מקדימה את ישראייר שהודיעה על פתיחת קו זהה ב-2 בדצמבר ואת ארקיע שהודיעה שתחל לטוס גם היא לדובאי ב-3 בינואר, אולם הקדימה בעקבות ישראייר את פתיחת הקו ל-9 בדצמבר.

פליי דובאי תפעיל שתי טיסות ביום בין נמל התעופה הבינלאומי של דובאי לבן גוריון, כשהמחיר לכרטיס הלוך ושוב שמצאנו היום באתר החברה עומד על כ-360 דולרים בממוצע. המחיר כולל טרולי במשקל של 7 ק"ג. על מזוודה נוספת (20 ק"ג) שתוכלו לשלוח לבטן המטוס תשלמו בממוצע 20 דולרים לכיוון. לאתר החברה.

ישראייר שכאמור תפעיל טיסות לדובאי מהחודש הבא, הודיעה שמחיר טיסת הלוך ושוב ליעד יעמוד על החל מ-280 דולרים, בעוד אצל ארקיע ינוע המחיר סביב 370 דולרים לטיסה זהה, כוללת טרולי ומזוודה גדולה.

פליי דובאי. Shutterstock, ShutterStock
מקדימה את כולם לעת עתה בקו לאמירויות. פליי דובאי/ShutterStock, Shutterstock

מדובאי לכל המזרח

פתיחת הטיסות האווירית בין שתי המדינות תעניק לחברות תעופה מאיחוד האמירויות, כמו פליי דובאי, הזדמנות להעביר נוסעים ישראלים דרך בסיסי התעופה הגדולים שלהן, ויחברו אותם ליעדים במזרח ובמערב. בעוד איתיחאד איירווייס, שבסיסה באבו דאבי והפעילה לראשונה טיסה מסחרית לישראל בחודש שעבר, פליי דובאי היא הספקית הראשונה באיחוד האמירויות שהודיעה על טיסות סדירות.

"בעקבות ההסכם הבילטרלי האחרון, תחילת טיסות סדירות תתרום להתפתחות כלכלית ותיצור הזדמנויות נוספות להשקעה", אמר מנכ"ל פליי דובאי, גאית אל גא'ית.

פליי דובאי היא חברת תעופה שבבעלות הממשל האמירתי שהוקמה ב-2008, והיא טסה ל-95 יעדים. בצי המטוסים שלה יש 54 מטוסים, כולם מתוצרת בואינג וכולם מסדרת 737 השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully