וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמודים אבל טיפשים: תיירים איפרו על עצמם מסיכת קורונה - וצפויים לגירוש מבאלי

4.5.2021 / 9:23

מחיר הוויראליות: תייר ותיירת הפיצו סרטון שבו היא נכנסת למרכול בבאלי, כשעל פניה ציור כחול שנראה כמו מסכה נגד קורונה. התגובות הזועמות לא איחרו להגיע

שני תיירים, רוסי וטייוואנית, המוגדרים ברשתות החברתיות כ"משפיענים", עלולים להיות מגורשים מבאלי שבאינדונזיה, לאחר שהעלו סרטון שבו הם מסתובבים במקומות ציבוריים עם מסכה מצוירת על פניהם.

בסרטון, שהפך במהרה להיות ויראלי, נראית אחת מהם, בעת שהיא נכנסת למרכול מקומי כאשר פניה צבועות באיפור כחול, המדמה מסכת פנים. זאת, תוך הפרה של מגבלות הקורונה המקומיות באינדונזיה, המחייבות חבישת מסכה (אמיתית...) במקומות ציבוריים.

אתר Insider מדווח כי השניים הם ליה סה (המכונה "לישה"), שלה יותר מ-25,000 עוקבים באינסטגרם וג'וש פאלר-לין, יוטיובר עם יותר משלושה מיליון עוקבים. בתחילת הסרטון, נראית ליה סה כשהיא מנסה להיכנס למרכול ללא מסכה כלל. לאחר שהיא מסורבת, היא חוזרת שוב למקום - הפעם עם האיפור הכחול והמטעה.

הסרטון הועלה בפעם הראשונה ב-22 באפריל, לעמוד פייסבוק שכותרתו Facebook Exclusive Pranks (מתיחות פייסבוק בלעדיות). מאז הוא נמחק, אך היה ניתן לאתר אותו במקומות אחרים ברחבי הרשת.

תיירים איפרו על עצמם מסיכת קורונה בבאלי. צילום מסך, צילום מסך
"הכנתי את הסרטון הזה במטרה לבדר אנשים". פאלר-לין ושותפתו ל"פשע"/צילום מסך, צילום מסך

"אנחנו מתנצלים. רק רצינו לבדר"

חברת החדשות המקומית Coconuts Bali דיווחה כי מחלקת ההגירה של אינדונזיה אישרה כי דרכוניהם של השניים המעורבים במתיחה הוחרמו על ידה, ובימים אלו נשקל גירושם מהמדינה.

כיומיים לאחר הפצת הסרטון, שיגר הצמד לרשתות החברתיות סרטו התנצלות משותף, שפורסם בחשבון האינסטגרם של פאלר-לין. בסרטון הם מופיעים לצד חברי הצוות המשפטי שנשכר להגן עליהם. גורם משפטי במדינה ציין כי "אנו עוקבים אחר התהליך המשפטי, ומעודדים אחרים לציית לכללי חבישת מסכות".

"הכוונה שעומדת מאחורי הכנת הסרטון הזה כלל לא היתה קשורה לחוסר כבוד או לעידוד אי-חבישת מסכות", מסביר פאלר-לין בסרטון ההתנצלות. "הכנתי את הסרטון הזה במטרה לבדר אנשים. אני יוצר תוכן - ותפקידי הוא לבדר. עם זאת, לא הבנתי כי מה שעשיתי עלול היה להביא לתגובות שליליות ברשתות החברתיות. אנו רוצים להתנצל על מנה שעשינו ומבטיחים שלא נעשה זאת שוב. אני מזמין את כולם באינדונזיה לחבוש תמיד מסכה, למען הבטיחות והבריאות של כולנו. זאת במטרה לסייע לענף התיירות של באלי להתאושש".

עוד בוואלה!

צפו: תיירים בבאלי לא עטו מסכה - וחויבו לעשות 50 שכיבות סמיכה

לכתבה המלאה
תיירים איפרו על עצמם מסיכת קורונה בבאלי. צילום מסך, צילום מסך
ליה סה אחרי איפור המסכה/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully