וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינה ואטרקציה ב-180 שקל לאדם: המקום שפיצח את סוד החופשה הזולה בגליל

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 10:42

פארק התיירות "דרך העץ" שבגליל התחתון, פתח חאן שבו תוכלו ללון במגוון דרכים, החל מקמפינג ב-60 שקל לאדם ועד ל-180 שקל בדירה ממוזגת, כשהפעילות כבר כלולה במחיר. "אנשים יבחרו את סוג הלינה, וגם בחדרים זה עדיין יהיה זול", אומר בעל המקום

חאן דרך העץ/צילום: איציק ברוך

הנה ההוכחה שאפשר לישון ולבלות בישראל גם מבלי לקרוע את הכיס: לאחר שנים של פעילות תיירותית שכוללת קארטינג, נגרות בעץ, תיפוף בדרבוקות ושאר אטרקציות למשפחה, מתחדש פארק התיירות "דרך העץ" שבגליל התחתון באתר לינה בשם "חאן דרך העץ", שבו תוכלו ללון בצפון במחירים של 180-60 שקלים לאדם. מיד הפרטים.

"הקורונה נתנה לנו אמירה של 'להיות או לא להיות'" אומר לוואלה! תיירות אילת יוסף בעל המקום, "כי המשבר גרם לנו לנפילה כמו לכולם, ולכן זה היה או להשקיע ולהפוך את המקום לחאן עם כל הכרוך באישורים ותשלומים, או לסגור". אילת החליט לצאת להשקעה גדולה ובנה חאן שניתן ללון בו בכל רמות התשלום. "אנשים יוכלו לבחור את סוג הלינה, וגם בחדרים עדיין זה יהיה זול, עם מקלחות ושירותים ובנוסף פעילות הפארק עומדת לרשותם בחינם".

החאן הוקם בצמוד לפארק ההרפתקאות "דרך העץ" שבשדמות דבורה, מושב "חומה ומגדל" שהוקם ב-1939 על שם דבורה רוטשילד (אשת בנו של הברון) וגם על שם דבורה הנביאה שפעלה באזור התבור, ושדמות הן שדות. הצירוף של החאן למתחם האטרקציות, יצר מתחם נופש שבו ניתן לבלות לצד מגוון אפשרויות לינה, למשל בחדרי מטיילים, בחדר קבוצתי, באוהל ממוזג או באזור לקמפינג אישי.

חאן דרך העץ. איציק ברוך,
"יצאנו להשקעה גדולה ובנינו חאן בכל רמות התשלום". חאן דרך העץ/איציק ברוך

חופשה על בסיס לינה בלבד

מתחם החאן מאובזר ומציע למבלים תאורה, מתקנים מסודרים למנגלים, מתחם להדלקת מדורות, שירותים ומקלחות, ומאפשר חופשה על בסיס לינה בלבד. כלומר, תאלצו להכין לכם את ארוחת הבוקר אבל במחיר הזה אין בעיה גם לצאת לכפר תבור או כפר כמא השכנים, ולהצטייד בכמה דברים טובים לסיפתח של היום.

אז מה מציעים לכם בחאן החדש בגליל?
- קמפינג אוהלים אישיים - 60 שקלים לאדם.
- מאהל קבוצתי אוהל בנוי, כולל מזרונים (ללא מצעים), מינימום 8 מזמינים - 75 שקלים לאדם.
- מאהל קבוצתי ממוזג - אוהל ממוזג עם מזרונים, מינימום 8 אנשים (ללא מצעים) - 90 שקלים לאדם.
- חדר אירוח קבוצתי - עד 14 איש, מינימום 8 אנשים, מאובזר במיטות קומתיים עם מצעים (ללא מגבות), מקלחת ושירותים צמודים - 110 שקלים לאדם.
- חדרי אירוח מטיילים - מותאם לעד 5 אנשים בחדר. כל חדר כולל שירותים ומקלחת צמודים, מזגן, מגבות, מצעים. בנוסף, בכל קומה ( סך הכל 2 קומות )יש חלל משותף שכולל פינות ישיבה, טלוויזיה, מטבחון מאובזר הכולל תמי 4, פינת קפה, מקרר, פלטת בישול - 165 שקלים לאדם.
- דירת אירוח ממוזגת - מותאמת לעד 10 אנשים, בנויה משלושה חדרי שינה וסלון, כוללת בתוכה שתי מקלחות, שני שירותים צמודים, טלוויזיה, מזגנים ומטבח מאובזר בתנור אפייה, גז לבישול, תמי 4, מקרר - 180 שקלים לאדם.

עוד בוואלה!

6 מקומות יפים לטיול בגליל התחתון עם הפתעה קולינרית

לכתבה המלאה
חאן דרך העץ. איציק ברוך,
"הסוד הוא בפשטות". חדרי אירוח המטיילים בחאן/איציק ברוך

"הפשטות מנצחת"

"התפיסה בפארק אומרת, 'באתם למושב - בואו תכירו את העצים שסביבכם'" לדבריו, כל אחד מהבאים יוצר לעצמו את הפעילות במקום. אתה בוחר ערכה והופך אותה צעצוע, אתה רץ במבוך ובוחר את דרגת הקושי, כך גם בקארטינג. בתוך כל הפארק יש פסלים מעץ ומשחקי חשיבה וכל אחד יכול למצוא פינה לעצמו. אנחנו רוצים שאנשים ידעו שהפשטות היא מנצחת - לראות את השקיעה בהר תבור, בעלי חיים שבאזור ואנו גם ממליצים לפי גילים מה כדאי לעשות", מוסיף אילת.

מה עם פרטיות למי שישן באוהלים?
"ברגע שאתה מזמין אישי, נשמר לך גם מקום ציבורי, כלומר אם הזמנת קמפינג אז נשמר לך אזור ייעודי בשבילך עם אוהלים ומנגל שלך, מתקן למדורה שלך, ולא מי שמגיע ראשון - תופס ראשון. הסיפור פה לתת חופשה ברמה אך בפשטות".

לדברי אילת, החאן מתאים במיוחד למשפחות ולמטיילים, לתיירים ולתרמילאים, היות ואזור הגליל התחתון הוא גם עוגן אזורי. התבור הוא השער לגליל, ואנחנו רבע שעה מהכנרת, מנצרת, מהגלבוע ויש גם מעיינות סביבנו", הוא אומר. ואכן, מיקומו של הפארק (דקות נסיעה מכביש 65), מאפשר ללנים טיולים באזור הר תבור, שביל ישראל, כפר תבור, כפר כמא הצ'רקסי, מעיין החמישה ועוד.

חאן דרך העץ. איציק ברוך,
מותאם לעד 5 אנשים. כך נראה חדר המטיילים מבפנים/איציק ברוך

היכן: מושב שדמות דבורה
טלפון: 04-6620606
אתר: http://www.derechaetz.org.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully