וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפגעו רגשית": מנוע המטוס התלקח, ונוסעים תבעו את חברת התעופה

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 14:46

"תחושת האימה תלווה אותם כל חייהם", נכתב בכתב תביעה של שני נוסעים כנגד יונייטד איירליינס, שצפו באחד ממנועי המטוס עולה באש ומתפרק באוויר. הטיסה עצמה נחתה בשלום ולא היו נפגעים. השניים דורשים פיצוי של למעלה מ-50,000 דולרים

מנוע מטוס עולה באש/CEN

שניים מנוסעי חברת התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס (United Airlines), תובעים בימים אלו את החברה, בשל מה שמתואר בפי אחד מעורכי דינם כ"תחושת אימה שתימשך לכל החיים".

מדובר בתביעה לאחר מקרה שאירע בסוף חודש פברואר השנה, בעת שבטיסה בה שהו השניים התרחש כשל באחד ממנועי המטוס. הכשל אירע לאחר ההמראה מנמל התעופה של העיר דנבר שבמדינת קולורדו בארצות הברית. בשל התקלה, הוחלט לשוב למסלול ההמראה, והטיסה נחתה בשלום. עם זאת, המנוע ניזוק באופן קשה, ואף גרם לזיהום קשה בשמי צפון קולורדו.

שני הנוסעים, שהגישו שתי תביעות נפרדות, הם ג'וזף מק'ינלי וג'ונתן סטראון. על פי הדיווחים, שניהם טוענים כי בשל האירוע, הם סבלו מ"פגיעות אישיות, רגשיות וכלכליות". השניים תובעים סכום של למעלה מ-50,000 דולרים.

מטוס דרימליינר 787 של יונייטד איירליינס. יח"צ יונייטד איירליינס,
המנוע ניזוק באופן קשה, וגרם לזיהום בשמי צפון קולורדו. מטוס של יונייטד איירליינס/יח"צ יונייטד איירליינס

"צופים בחוסר אונים במנוע שעולה באש"

רשת פוקס ניוז מדווחת כי במהלך הטיסה, שיעדה הסופי היה אמור להיות בהוואי, אחד ממנועי המטוס אף עלה באש, זמן קצר לאחר שהמטוס עזב את מסלול ההמראה. על פי תחקיר ראשוני, נראה כי מקור התקלה בבלאי מואץ, שגרם לאחד מלהבי המנוע להישבר.

נוסעי המטוס סיפרו כי בעת האירוע, נשמע פיצוץ עז ונראה הבזק של אור. מיד לאחר מכן, חלקים מכניים נפלו מהמנוע אל עבר פארק מקומי ומספר שכונות בעיר ברומפילד (Broomfield) שבקולורדו. כמו כן, לא דווח על נפגעים בעת המקרה.

בהצהרה שמסר אחד מעורכי הדין, רוברט קליפורד משיקגו, צוין כי "שערו בנפשכם שאתם אחד הנוסעים בטיסה, משקיפים מבעד לחלון המטוס וצופים בחוסר אונים במנוע שעולה באש. האימה שאתה חווה ברגעים כאלו תלווה אותך כל חייך".

נכון למועד כתיבת שורות אלו, חברת התעופה יונייטד איירליינס סירבה להגיב לתביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully