וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים נותרו מבועתים כשמנוע המטוס עלה באש רגעים ספורים לפני ההמראה

29.1.2020 / 0:02

לא מומלץ לצפייה למפחדים מטיסות: נוסעים מרוסיה נותרו מבועתים כשמנוע המטוס שלהם עלה בלהבות רגע לפני ההמראה - כשהם נמצאים על המטוס

מנוע מטוס עולה באש/CEN

בסרטון - ככה זה נראה ממושבי הנוסעים כשהמנוע עלה באש

אם אתם במקרה מפחדים מטיסות, כדאי שתעשו אחורה פנה כי התיעוד הבא רק יגביר לכם יותר את הטראומה. נוסעים בטיסת S7 מנובוסיבירסק, רוסיה, לקאם רנה, ווייטנאם, נותרו מזועזעים כשרגעים ספורים לפני ההמראה - אחד המנועים במטוס השמיע קול פיצוץ והחל לעלות בלהבות. הנוסעים נותרו במטוס כשהם מביטים דרך החלון במנוע האיירבוס A321 הבוער מבלי יכולת לצאת ממנו. נוסעים מספרים כי הם נאלצו להמתין במטוס כ-5 דקות מתוחות מאוד עד שהצוות עדכן אותם בתקלה ואפשר להם לרדת מהמטוס.

צוות המטוס, בו נכחו 208 נוסעים ובהם 27 ילדים, הפעיל את מערכת כיבוי האש שעל המטוס בזמן שלוחמי אש שעטו למקום. נוסעים מודאגים סיפרו ששמעו קול פיצוץ שהגיע מהמנוע לפני שהוא עלה באש. המקרה המפחיד אירע בחצות בשדה התעופה של טולמצ'בו. רק אחרי שהאש כבתה, הנוסעים פונו לטיסה אחרת.

ככה זה נראה בסרטון שצילם אחד מהנוסעים

"בהחלט היה מפחיד לראות את הלהבות", סיפר אחד הנוסעים ואחר הוסיף: "ישבתי בצד ימין והבחנתי בהבזק. לא הייתה בהלה, אבל גם לא נמסרה הודעה במשך 5 דקות. זה התחיל להלחיץ".

דובר S7, חברת התעופה המקומית הגדולה ביותר ברוסיה, מסר בתגובה: "הצוות הפעיל את מערכת כיבוי האש והמטוס הוחזר לטרמינל לבדיקות דחופות. מטוס נוסף הוקצה לטיסה זו". עוד נמסר כי האיירבוס נמצא כבר 13 חודשים בשירות ללא תקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully