וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארמונות הנטושים": אל תתקרבו לעיר הרפאים העזובה ששווה 1.6 מיליארד דולר

8.4.2021 / 23:50

סרטון טיקטוק על אתר נופש נטוש ומפחיד במיזורי צבר מעל 15 מיליון צפיות, ואילץ את השריף המקומי לפרסם אזהרה רשמית בה הוא מבקש מתיירים להתרחק מהעיר או שהם יסתכנו בקבלת קנס כספי בגין הסגת גבול

צילומי רחפן של העיר הנטושה במיזורי/יוטיוב

עיירת רפאים נטושה שנמצאת ליד ברנסון, מיזורי, מעוררת סקרנות מחודשת ברשת לאחר פרסום סרטון המתעד את העיר המצמררת מרחוק. הסרטון, שצבר מעל 15 מיליון צפיות בטיקטוק, עודד תיירים ומקומיים רבים להגיע לאזור הנטוש, כשבסוף השבוע שעבר נרשם גל של מבקרים באזור. השריף המקומי בברנסון, נאלץ בתגובה להזהיר את התיירים הפוטנציאלים מביקור בעיר הנטושה והתריע מפני חלוקת קנסות בגין הסגת גבול.

משתמשת הטיקטוק קארי ג'רניגן, עורכת דין במקצועה, פרסמה סרטון שהציג את "הארמונות הנטושים" באזור הפיתוח, כפי שהיא כינתה את המבנים הנטושים.

צפו בסרטון שגרם להתלהבות

העיר הנטושה היא למעשה אתר הנופש אינדיאן רידג' שפיתוחו החל ב-2006 במסגרת פרויקט שעלותו 1.6 מיליארד דולר על גבי שטח של 3,600 דונם. הפרויקט השאפתני כלל תכניות לפארק מים, מלון, מרינה, מרכז קניות, מוזיאונים, דירות ובתי נופש גדולים - אולם המיתון הגדול" של 2008 הביא לקץ הפרויקט בטרם עת. חלק מהמבנים נהרסו, אולם רבים אחרים עדיין עומדים שם ומתפרקים אט אט.

אנשים שחולפים על הכביש הראשי העובר באזור נוטים לצלם ולשתף תמונות וסרטונים של הנכסים השוממים, אולם היה זה דווקא סרטון הטיקטוק של עו"ד ג'רניגן שהצליח להחיות את ההתעניינות בו לאחרונה.

עוד בוואלה!

"קניתי עיירת רפאים, נתקעתי בה חצי שנה בגלל הקורונה - ואז הגיעו הרוחות"

לכתבה המלאה

היא גם הסבירה כיצד מגיעים לשם:

לאחר הפרסום שלה משרד השריף של מחוז סטון פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את האזהרה הבאה לתיירים פוטנציאליים: "סרטון טיקטוק אודות הפרויקט ה'אינדיאן רידג'' שפשט את הרגל הפך לאחרונה לוויראלי. זה גרם למיקום הזה, שמחוץ לכביש 76, להפוך לאטרקציה תיירותית. זהו נכס פרטי ואתם עשויים להיקנס על הסגת גבול! הנציגים שלנו עסוקים מאוד בטיפול בקריאות מצוקה ובשירות הציבור וממש לא רוצים לחלק דוחות לאנשים בגין הסגת גבול. נא לא להיכנס למקום. נא לא להסיג גבול. נצפה זרם מתמיד של אנשים שנכנס לאזור הפיתוח במהלך כל סוף השבוע. אנא בקרו באטרקציות התיירותיות הרבות האחרות שלנו במחוז סטון, כולל אגם טייבל רוק! תודה! השריף דאג ראדר".

השריף מזהיר אנשים שלא להתקרב:

בעקבות הסרטון קארי ג'רניגן קיבלה איומים על חייה:

@carriejernigan1

Reply to @carriejernigan1 Clocks ticking⏰ I don't know your history of threatening women but this needs to be the last ##forthegirls

♬ Therefore I Am - Billie Eilish

והיא פרסמה הבהרה - רק תסעו ליד. אל תסיגו גבול

@carriejernigan1

Reply to @carriejernigan1 Don't trespass.

♬ original sound - ✨LAWYER CARRIE✨

ברשת רבים הגיבו לפוסט האזהרה של השריף. "האזור נותר נטוש במשך המון שנים והרשתות החברתיות מילאו אותו בחיים. זו כוחה של הרשת", כתב אחד ואחר הוסיף: "תמשיך לפרסם את האזור והם רק ימשיכו להגיע". אדם נוסף הציע: "זה לא יעזור. אנשים יגיעו לשם. העיר צריכה פשוט לקחת על המקום בעלות ולגבות דמי כניסה עבור מי שרוצה לבקר באתר".

בשנת 2015 ארבעה אנשים הורשעו בגין תכנית הונאת הנדל"ן הקשורה לפיתוח אתר הנופש, כשנמצא כי היזמים שיקרו כדי לקבל הלוואות לפרויקט השאפתני. עוד פורסם כי יזם חדש רכש את הנכס בשנת 2018 וישנן תכניות חדשות לפיתוח האזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully