וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית שמטיילת עירומה בעולם מצאה תגלית מפתיעה בעיירה נטושה

25.8.2017 / 9:21

דוגמנית שאוהבת להצטלם בעירום במקומות אקזוטיים בעולם סיירה בעיירה נטושה באמצע שום מקום - ומצאה שם תגלית מפתיעה (ודי מגעילה) שלא תואמת למבנים העתיקים שבמקום

צילום מסך

דוגמנית חובבת טיולים (וצילומי עירום) הגיעה לעיר רפאים בפסגת הרי הרוקי וסיירה במבנים נטושים משנות ה-60 וה-70 כשהיא מתעדת בווידאו את המסע. הפתעה מסקרנת ציפתה לה דווקא במרפאה נטושה במקום, כשבין ההריסות - היא מצאה זוג תחתונים זרוקים של אישה.

חובבת ההרפתקאות שמפרסמת את הסרטונים שלה תחת השם "וונדר הוסי" יוצאת לא פעם לחקור עיירות נטושות, כשבזו האחרונה שביקרה היא מצאה בית עם ציוד רפואי ישן - ותחתונים. בסרטון היא נשמעת אומרת: "אין כאן הרבה", ורגע לפני שהיא יוצאת משם היא חוזרת בה ואומרת: "אה חכו רגע, אמרתי שאין כאן הרבה? כי מה שהתכוונתי היה לומר שמישהי איבדה את התחתונים שלה כאן". מזועזעת מהתגלית, היא מרימה את התחתונים ומוסיפה: "אני לא יודע אם אתם מצליחים לקרוא את התווית, אבל כתוב כאן חכמה וסקסית. תגידו לי אתם כמה חכם וסקסי זה לאבד את התחתונים שלך בבקתה נטושה בפסגת הר. איכס".

הסרטון המלא: (התגלית ב-25:25)

עוד באותו נושא

אדם שנתקע בהרי האלפים ראה את מסוק החילוץ מגיע - ואז זה קרה

לכתבה המלאה

לוונדר הוסי יש עמוד אינסטגרם עם כמעט 30 אלף עוקבים, בו היא מפרסמת בין היתר תמונות עירום שלה שצולמו מסביב לעולם. גם הסרטונים שלה ביוטיוב, שמציגים עוד מחוויותיה הביזארים מסביב לעולם, צוברים עשרות אלפי צפיות ושיתופים. שווה להציץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully