וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון נפתחת היום למחוסנים ומחלימים; בדקנו כמה יעלה לטוס לשם בפסח

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 15:21

יוון וישראל חתמו אמש (שני) על הסכם המאפשר כניסה יומית של תיירים לכל מדינה כבר ממחר (במקום ב-15 באפריל), רק קחו בחשבון שיש בה כרגע סגר לילי ועלייה בתחלואה. בכל זאת, בדקנו לאן תוכלו לטוס וכמה זה יעלה לכם

האי קרפטוס ביוון/צילום: מיתר שליידר פוטשניק

בהמשך להודעת ממשלת יוון אמש על קבלת תיירים ישראלים (ואירופים) מחוסנים ומחלימים ללא חובת בידוד ובדיקת קורונה ביוון, נערכות חברות התעופה להפעלת טיסות ליעדים השונים במדינת האיים. ההסכם (שכפוף לחתימה על צו ממשלתי) מבטל את הודעת יוון על פתיחת המדינה לישראלים ב-15 באפריל השנה, ובעצם מאפשר לנו לנפוש שם כבר בפסח הקרוב.

יש לציין, כי ביוון עדיין התחלואה בנגיף במגמת עלייה ובימים אלה מוטל סגר לילי על תושבי המדינה, שחיסנה עד כה כ-10 אחוזים מאוכלוסייתה. היום (שלישי) עומד מספר המתים במדינה מקורונה על 7,531 בני אדם וביממה האחרונה דווחו 1,705 בני אדם שחלו בנגיף.

שר התיירות היווני הארי תיאוהאריס אמר היום (שלישי) במסיבת עיתונאים שהתקיימה באמצעות זום, ש"אנחנו מחכים לכם ביוון" (בשפה העברית), והוסיף שהחל ממחר ישראלים יוכלו להגיע למדינתו, למרות שחנויות ומסעדות אינן פתוחות עדיין. לדבריו, תיירים לא יוכלו לנסוע מאזור לאזור. כלומר, תייר שמגיע לאתונה ייאלץ להישאר בה ולא יוכל לטוס או לנסוע לקורפו או לאי אחר.

עם זאת, חברות וסוכנויות הנסיעות לא מבזבזות זמן, וכבר הפשירו את חבילות הנופש והטיסות הישירות ליעדים השונים ביוון, כבר משבוע הבא, בהנחה שהסגר ייפסק. אז בדקנו לאילו יעדים ביוון תוכלו לטוס בפסח וכמה זה יעלה לכם.

"מגוון בתי מלון כבר נפתחו"

כך למשל, חברת התעופה היוונית בלו בירד, המיוצגת על ידי חברת קווי חופשה הישראלית, נערכת להוציא באופן מידי טיסות בשלב ראשון לכרתים, רודוס, אתונה וסלוניקי ובהמשך גם למיקונוס, קוס ויעדים נוספים. "יוון נמצאת כרגע בעיצומו של תהליך חיסונים אינטנסיבי על מנת ליצור איי תיירות ירוקים לחופשה בטוחה", אומר סמנכ"ל השיווק בקבוצת החברות קווי חופשה, הדקה ה-90 ובליק תיירות ונופש אילן שלו. "מגוון בתי מלון כבר נפתחו בעיקר בכרתים, באתונה ובסלוניקי ויש ציפייה רבה מצד ממשלת יוון לקראת הגעת התיירים הישראלים למדינה", הוא מוסיף.

לדברי שלו, מחירי הנופשונים יחלו ב-299 אירו לאדם במלונות 5 כוכבים, אולם טיסות לכרתים מצאנו באתר החברה ב-28.3 ב-374 אירו הלוך-חזור. "ככל שהישראלים יקדימו את הזמנתם הם יהנו ממחירי טרום עונה ומלאי חדרים זמין באישור מידי", מוסיף שלו. לדבריו, החברה מאפשרת למזמינים דרכם תנאי ביטול גמישים והחזר כספי מלא, במידה ומי מהנוסעים נמצא חיובי לקורונה בסמיכות לטיסה בעלות של 20 דולרים לנוסע.

עוד בוואלה!

מחירי רצפה ליוון הקיץ: ריינאייר פותחת קו מתל אביב לסנטוריני

לכתבה המלאה
כרתים. Shutterstock,
אחד האיים האהובים על הישראלים. כרתים/Shutterstock

"רודוס וקורפו כבר משבוע הבא"

גם בישראייר מתכוננים להקדמת לוח הטיסות שלהם ליוון, והחלו "להוציא מהבוידעם" את היעדים שהיו על המדף ותוכננו לאמצע אפריל. "לאור הודעת יוון כי תאפשר כניסה לישראלים מחוסנים, חברת ישראייר מקדימה את לוח הטיסות שלה לאתונה, סלוניקי, רודוס וקורפו כבר משבוע הבא", אמר לוואלה! סמנכ"ל השיווק בחברה גיל סתיו.

לפי סתיו, מחירי הטיסות יהיו החל מ-199 דולרים לאדם. עם זאת, מחירי הטיסות אינם מופיעים כרגע באתר ויעלו בהמשך היום. אבל במנוע חיפוש הטיסות סקייסקנר, מצאנו טיסות של החברה לאתונה בפסח ב-28 במרץ במחיר של 334 דולרים לאדם הלוך-חזור (1 באפריל).

באתר אל על טרם עודכנו היעדים והמחירים ליעדי יוון בחודש מרץ, כמו גם בחברות תעופה אחרות. בחברת השטיח המעופף מתכוונים גם להפעיל טיסות ליוון בימים הקרובים, אולם טרם פירסמו את רשימת היעדים באופו רשמי. "אנחנו נערכים להפעיל טיסות יומיות לרודוס, כרתים, סלוניקי ואתונה", אמר לוואלה! תיירות סמנכ"ל השיווק של החברה אורן מגורי. "אנחנו מוכנים כבר עם בתי המלון והנציגים המקומים שלנו ביעדים. הישראלים מחכים ליוון והמתווה הזה יחזיר אותם במידי". לפי הערכה בחברה, המחירים לרודוס וכרתים למלונות 5 כוכבים ושלושה לילות יעמדו על 499 דולרים לאדם בחדר זוגי.

יש לזכור, כי על הנכנסים לארץ מכל יעד בחו"ל עדיין קיימת חובת הצגת בדיקת קורונה שלילית. בשטיח המעופף מתכוונים להפעיל מערך של בדיקות קורונה לנוסעים בטרם הטיסה חזרה לארץ.

כיכר מונסטראקי האקרופוליס באתונה. Costas zissis, אתר רשמי
הרבה טיסות יופעלו לשם. האקרופוליס באתונה/אתר רשמי, Costas zissis

גם הקיץ יהיה חם ביוון

כזכור, כפי שפירסמנו כאן בשבוע שעבר, החל מיוני ויולי יטוסו מישראל לסנטוריני גם חברות הלואוקוסט וויזאייר וריינאייר, זאת בנוסף ליעדים מיקונוס, רודוס וכרתים (ויזאייר). מחירי הטיסות באתר עומדים כרגע על עשרות אירו בלבד לשני הכיוונים (ללא כבודה).

למרות הסגר הלילי שמתקיים כל יום ביוון החל מהשעה 9 בערב ועד 5 בבוקר, החל מאתמול נפתחו לציבור אתרים ארכיאולוגיים ופארקים ציבוריים במדינה, כמו גם מספרות וסלוני יופי, שאליהם יש להירשם מראש כדי להיכנס. עם זאת, ישנם לא מעט אזורים שעדיין נחשבים "אדומים" במדינה, כמו רודוס ומיקונוס, ויש לעקוב אחר מצב התחלואה בהם לפני שמזמינים טיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully