וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורות על הקצה: עשו קמפינג עם הילדים על קצה מצוק גבוה

הורות על הקצה: הורים בריטיים טיילו עם ילדם באזור שבו אירעו מפולות הרסניות, והקימו אוהל בקצה מצוק גבוה מעל התהום העמוקה. הרשתות החברתיות געשו

שיימינג לנוסעת בטיסה/וואלה!

כמה חסרי אחריות יכולים להיות הורים, מאחד ועד לקחת את הילד לקמפינג בקצה מצוק גבוה, שלמרגלותיו תהום עמוקה? זה בדיוק מה שעשו זוג הורים שטיילו במחוז יורקשייר בבריטניה.

על פי הדיווח באתר News.com, ההורים טיילו עם ילדם לאורכו של שביל Cleveland Way, שבו אירועו לאחרונה כמה מפולות הרסניות.

הנקודה שבה הם הקימו את אוהלם מצויה במרחק של מטרים ספורים בלבד מקצהו של המצוק, שגובהו כ-200 מטרים - והתצלומים שהועלו לרשת פשוט הופכים את הבטן.

פקח טבע מקומי, האחראי על רצועת החוף שלמרגלות המצוק, הוזעק למקום בכדי לפנות את המשפחה מקצה המצוק. "קיבלתי שיחת טלפון שהביאה אותי להעניק ייעוץ בטיחותי לזוג מבוגרים וילד, שעשו קמפינג בקצה המצוק", אמר הפקח. "צירפנו אלינו גם קצין משטרה מתחנת צפון יורקשייר, מאחר שהיה צורך לטפל גם בהפרה של מגבלת המרחק בשל מגפת הקורונה".

"הילד היה בוודאי מאובן מרוב פחד"

אבל הטיפול המשטרתי היה רק חלק מהתגובה: בני הזוג זכו לתגובות קשות במיוחד מצד גולשים ברשתות החברתיות, בשל הסכנה שבה העמידו את ילדם. "זה נורא! הילד היה בוודאי מאובן מפחד, בעודו נמצא כה קרוב לקצה המצוק. הם צריכים להיענש בחומרה בשל מעשיהם!" כתב אחד המגיבים. מגיב אחר ציין כי "זה לא רק זה שהם היו טיפשים, וסיכנו את ילדם, אלא גם שהם בזבזו זמן יקר של הרשויות". ומגיב שלישי הוסיף: "חסרי מוח! הרי אפשר אפילו לראות בבירור שבמקום הזה היו מפולות".

דיווח זה מגיע שבועות ספורים בלבד לאחר שמתנדב ביחידת חילוץ מקומית נותר משותק מצווארו ומטה, לאחר שנפצע בעת ניסיון לסייע לשני מטיילים שעשו קמפינג באזור זה. במהלך הסיוע, נפל המתנדב ממצוק גבוה, והובהל לבית החולים כשהוא סובל משברים רבים ופגיעות קשות בעמוד השדרה שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • קמפינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully