וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלג על עירם: הצבאים של ירושלים הלכו לטייל בין הפתיתים הלבנים

השלג שכיסה את ירושלים, לא פסח גם על אתר הטבע העירוני של העיר - עמק הצבאים - שם תועדה הבוקר להקת צבאים שיצאה לטייל בין הפתיתים הלבנים. צפו במראות היפים

צבאים בשלג בפארק עמק הצבאים בירושלים, 18.2.21/צילום: אביחי שורש, יעל המרמן-סולר

במהלך אתמול (רביעי) בלילה נערם שלג גם באתר הטבע העירוני עמק הצבאים שבירושלים, והבוקר - עשרות הצבאים שמתגוררים שם - יצאו לטייל בין הפתיתים הלבנים.

"הצבאים מאושרים מהשלג ולא מפסיקים לרוץ", אומרת יעל המרמן-סולר, מנהלת פארק עמק הצבאים מטעם החברה להגנת הטבע. לדבריה, כיוון שהשלג לבן הצבאים מרגישים חשופים יותר ולכן מתנהגים בזהירות יתרה, למרות שאין סיכוי שייטרפו בעמק. "האינסטינקטים שלהם פועלים בטבעיות, ובעזרת הריצה הם גם שומרים על חום גוף", היא מוסיפה.

צבאים בשלג בפארק עמק הצבאים בירושלים, 18.2.21. יונתן סולר, החברה להגנת הטבע
בשלג, הצבאים מרגישים חשופים יותר ולכן נזהרים. צבי בעמק הצבאים, הבוקר/החברה להגנת הטבע, יונתן סולר

פארק עמק הצבאים, בליבה של ירושלים, הוקם בשטח פתוח המתפרס על 250 דונם בין השכונות קטמונים, גבעת מרדכי והולילנד, אחרי מאבק ציבורי חסר תקדים נגד הקמת שכונה במקום. הפארק פתוח לציבור כל ימות השבוע, ללא תשלום וניתן לראות בו באופן חופשי צבאים, ציפורים, צבים, עופות מים, זוחלים ובעלי חיים נוספים. הפארק פתוח גם בימים אלו, בהתאם למגבלות.

הפארק שייך לעירייה ומנוהל על ידי החברה להגנת הטבע. ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר: "העיר ירושלים נצבעה לבן בלילה. כל הצירים פתוחים וכל שנשאר הוא ליהנות ממה שנשאר. חג שלג שמח ירושלים".

צבאים בשלג בפארק עמק הצבאים בירושלים, 18.2.21 יונתן סולר. יונתן סולר, החברה להגנת הטבע
"בעזרת הריצה הצבאים שומרים על חום גוף"/החברה להגנת הטבע, יונתן סולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully