וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד וקפריסין הודיעו שהן נפתחות לתיירים, כולל מישראל

שתי מדינות בטן-גב קלאסיות שהישראלים אוהבים, הודיעו היום על פתיחת הגבולות לתיירים. בתאילנד תצטרכו לשהות בבידוד עם ההגעה. בקפריסין, לעומת זאת, לא תצטרכו להציג בדיקת קורונה

קופנגן תאילנד/באדיבות משפחת רוזנטל - OLO - Only Live Once

(בווידאו: ישראלים בתאילנד בזמן הקורונה)

שתיים הממדינות הכי אהובות עלינו - תאילנד וקפריסין - הודיעו היום (חמישי) כי הן נפתחות לתיירים מכל העולם, כולל כמובן מישראל, אבל זה לא הולך להיות קל.

תאילנד מאפשרת לתיירים להגיש בקשה לוויזת תייר (TR) או אשרת תיירות מיוחדת (STV) עם בידוד חובה של 14 יום במתקני בידוד שאושרו על ידי הממשלה. בעוד אשרת TR פונה לתיירים השוהים לטווח קצר (עד 60 יום), אשרת STV מיועדת לאלה המתכננים לשהות לטווח ארוך (עד 90 יום). עם זאת, ניתן להגיש בקשה להארכת השהייה ל-30 יום נוספים.

בהתאם להנחיות האחרונות, מטיילים המעוניינים להיכנס למדינה יהיו חייבים להציג את אחת מהוויזות התקפות הנ"ל ותעודת הכניסה (COE) - אישור של ביטוח בריאות המכסה את הוצאות הטיפול במקרה של הידבקות בקורונה והסגר של 14 יום הם חובה עבור שניהם. בנוסף, כל תייר יצטרף להציג הוכחה מהבנק שלו/ה, על כך שיש לו בחשבון מינימום של 20 אלף שקלים למשך שישה חודשים (עבור טיפול במקרה הצורך).

כדי להוציא ויזה לתאילנד, יאלצו התיירים למלא טופס בקשה, להציג כרטיסי טיסה, כולל לחזור, הזמנת מלון, ביטוח רפואי שעומד בסטנדרטים של המדינה (לבדיקה לחצו כאן), שכולל טיפול בקורונה בעלות מינימלית של מאה אלף דולרים.

נמל לרנקה בקפריסין. Shutterstock, ShutterStock
נפתחת ל-56 מדינות החל מה-15 בינואר 2021. לרנקה בקפריסין/ShutterStock, Shutterstock

באים לקפריסין? אין צורך בבדיקת קורונה

גם שכנתנו בים, קפריסין, הודיעה היום שהיא מסירה את הגבלות הכניסה לאי הקטן עבור 56 מדינות. הכניסה למדינה תתבצע לפי שני שלבים: החל מה-15 בינואר 2021 וב-1 במרץ 2021, תלוי במצב התחלואה בכל מדינה ומדינה.

בין 56 המדינות שאזרחיהן יוכלו לטוס לתאילנד, נמנות מדינות שחברות באיחוד האירופי, מדינות שהן אזורים כלכליים כמו נורבגיה, איסלנד, שווייץ וליכטנשטיין, והמדינות הבאות: אנגליה, רוסיה, אוקראינה, בלרסו, מצרים, ירדן, לבנון, איחוד האמירויות הערביות, סעודיה וכמובן ישראל.

תיירים שירצו להגיע לקפריסין יצטרכו למלא טופס בריאות 24 שעות לפני ההגעה. בנוסף, מי שמגיע ממדינה ירוקה בלבד, לא יצטרך להציג בדיקת קורונה שלילית 72 שעות טרום ההגעה. בדיקת קורונה עם ההגעה לשדה התעופה בקפריסין יצטרך לעשות רק מי שמגיע ממדינה אדומה. בידוד של 14 יום בקפריסין יוטל על מי שמגיע ממדינה אפורה בלבד. כמו בן, ייתכן ויתקיימו בדיקות קורונה רנדומליות לנוסעים המגיעים לקפריסין, לא משנה מאיזו מדינה הגיעו.

כזכור, ישראלים שיחזרו מקפריסין יאלצו להיכנס ל-14 ימי בידוד, עד אשר יוחלט אחרת. בקפריסין חלו עד כה 16,190 איש בקורונה, מתוכם מתו 85 איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully