וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסל של לוחם יווני בגובה יותר מ-100 מטר נמצא בהרי ארגנטינה?

13.12.2020 / 0:18

מומחה חייזרים טען כי מצא פסל ענק של דמות לובשת גלימה, כתר ואף נושאת מגן, שמתאימים לתקופת האימפריה היוונית. חובבי הקונספירציות מאושרים, אלא שאחרים מצאו הסבר נורמלי מאוד לתופעה

פסל עצום של לוחם חרוט בהר/UFO Sightings Daily

מומחה לתאוריות קונספירציה טוען כי מצא פסל ענק של "לוחם יווני" נחבא בהרים של ארגנטינה. סקוט סי וורינג יצר לעצמו מוניטין ברשת כמי שאחראי למספר לא קטן של טענות מוזרות, והפעם הוא שיתף את הדבר האחרון שמצא לדבריו בעזרת גוגל ארת' והראה לעוקבים שלו ביוטיוב את הפסל בגובה 100 מטר שמגולף בהר.

בסרטון הוא אומר שהפסל גולף בהרים שבשמורה הלאומית שבאלקלופס, ליד הקצה של ארגנטינה בדרום אמריקה והוא טוען שניתן לראות שהדמות לובשת גלימה ויש על ראשה כתר. "הצורה המעגלית נראית כמו מגן, אבל אני לא רואה כלי נשק או כל חרב. למרות זאת יש לו משהו מעל הכתף ואני לא בטוח מה זה".

צפו בתיעוד המלא וב"הוכחות"

וורינג, שקורא לעצמו "מחפש אמת" טוען שהוא כביכול ניתח את דוגמת האבן והוא מאמין שהוא מזכיר לוחם יווני. "זה נראה סגנון מודרני, אבל גם קצת יווני, לא בגלל הקסדה, אלא בגלל הכתר. הכתר הוא הדבר היחיד ששונה פה משאר הפריטים". הוא מדד את הפסל וטען שהוא מגיע לגובה של 106 מטרים.

הצופים היו המומים מהממצאים ותהו כיצד סקוט מצא את המיקום המדויק: "13 שנים בלימודי אומנות בבית ספר עד האוניברסיטה, צריכים עין לפרטים", כתבה אחת. אחרים ביקשו להבהיר כי זה יכול להיות פסל רומי, או אפילו לוחם ספרטני. מיותר לציין כי במהלך ההיסטוריה אף לוחם יווני, רומי או ספרטני מהעת העתיקה לא הגיע מעולם ליבשת אמריקה.

אלא שאחרים טענו כי סקוט סובל מפראידוליה - תופעה פסיכולוגית בה האדם תופס גירוי עמום ומעורפל כלשהו כמוכר ובעל משמעות: "המוח האנושי יכול לראות כל מיני פרצופים בעננים ואפילו באבנים לפעמים. ככה המוח שלנו עובד. סובבו את זה לכיוון שני ואולי תראו משהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully