וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אל על רוצה גן עדן: תטוס 3 פעמים בשבוע לאיי סיישל

26.11.2020 / 16:10

חברת התעופה מצטרפת לאייר סיישל ולארקיע שכבר טסות בקו, ותפעיל מהחודש הבא שלוש טיסות שבועיות מתל אביב בימים שני, רביעי ושישי. המחיר: החל מ-499 דולרים

בווידאו: מלון הילטון נורת'הולם באיי סיישל/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: שאול אדם

חברת אל על מצטרפת לאייר סיישל וארקיע, והודיעה היום (חמישי) כי היא תפעיל שלוש טיסות שבועיות לאיי סיישל מהחודש הבא. בסך הכל בחודש דצמבר יופעלו 13 טיסות שבועיות למדינת האיים שבאוקיינוס ההודי, כשבחופשת חנוכה בלבד יופעלו סך הכל 18 טיסות בין תל אביב לאי מאהה שבסיישל.

הטיסות של אל על ימריאו מנתב"ג ימריאו בימים שני, רביעי ושישי, ואילו הטיסות חזור מסיישל יצאו בימים שני, רביעי ומוצ"ש. כל הטיסות יבוצעו במטוסי הדרימליינר 787 של החברה. מחיר החל מ-499 דולרים לאדם, כולל כבודה והושבה. כרטיס מחלקת פרימיום יעלה החל מ-799 דולרים, ואילו כרטיס במחלקת עסקים יעמוד על החל מ-1,300 דולרים.

איי סיישל. זיו ריינשטיין
מתל אביב לגן עדן. איי סיישל/זיו ריינשטיין

אין צורך בבידוד

הכניסה לישראלים לסיישל, הנחשבת מדינה "ירוקה", לא מחייבת בידוד, כמו כן לא מחייבת בידוד בחזור לישראל. עם זאת, לסיישל יש לבוא עם בדיקת קורונה שלילית עד 72 שעות לפני ההגעה ליעד.

בכך מצטרפת סיישל ליעדי אל על האחרים: ניו יורק, ניוארק, מיאמי, לוס אנג'לס, פריז, לונדון, פרנקפורט, אמסטרדם, ציריך, בריסל, ברלין, מוסקבה, קייב ודובאי.

לקוחות החברה שמחזיקים כרטיסי טיסה קיימים או ירכשו כרטיסי טיסה שמועד ההמראה עד 28.2.21, יוכלו לבצע שינויים ללא דמי שינוי (לא כולל הפרשי מחיר, ככל שיחולו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully